Puutarhuri sairastaa (alkaen 3.1.2018 ->)

Nyt on saatuna kaksi piikkiä, toivottavasti ei ne sairastuta vaan estävät sen.

Kävin terveyskeskuksessa silmänpohjakuvauksessa ja samalla reissulla sain influenssarokotteen ja koronarokotteen. Toivottavasti taudit pysyvät kaukana.

2 tykkäystä

Kävin labrassa ja nyt on nenässä koko päivän veren haju, yäk

Nyt vasempaan olokapäähän laitettu kortisonipiikki.
Vuorokausi nyt ”saikkua” :roll_eyes: Lääkäriki naurahti ja kehu että hyvä ku sanoin :sweat_smile:
Toivon että sama vaikutus ku oikiaan olikapäähän pistetyllä :+1:t3:

1 tykkäys

Voitko urheilla enää jos olkapäät on huonona?

Kohta voit pitää useamman vuoden sairaslomat putkeen :wink:

kitikat,just nämä vaivat on häirinny treenejä.
Uskon että ku loppuu työrasitus niin kestää taas hyvin.
En pysty kuvittelemaan elämää iliman urheilua :fearful:

Sehän tässä Kurppa onki huono että alakaa sairastelemaan nyt,enoo koskaan piittaillu sairaslomista,sinnillä vaan puskenu eteenpäin.
Pelekään että nytku lopetus on lähellä niin korvienväli ja keho antaa periksi ku ei enää tarvi pinnistää ja pärijätä :disappointed:

Kannattaa kuunnella mitä keho sanoo, väkisin ei kannata, silloin mennään ojasta allikkoon. Minulle kävi päinvastoin, kaikki sairastelu loppui kun jäin eläkkeelle. Nyt vasta 70 iän jälkeen alkoi vaivoja tulemaan, mutta niidenkin kanssa pärjää kun ottaa rauhallisesti.

3 tykkäystä

Jos jää nautiskelemaan joutenolosta varmasti estää harrastuksia. Onneksi olet taipuvainen liikkumaan, liike on lääke. Hyvin kestää kun pakollinen rasitus jää sulta pois ja voit liikkeesi ite suunnitella.

Kortisonipiikki voi itseänikin lähestyä, oikeassa olkapäässä on taas lapioosi. Valkosipulit Part 2 pitää istuttaa ja ym syyspuuhaa. Päivä saikkua olisi tylsää, mihin väliin sen tunkisi.

Ensilumen latu avautuu viikon päästä perjantaina. Hävettäisi olla siellä eläkeläisten tukkona ylämäessä yhdellä olalla.

1 tykkäys

Joo missään nimessä ei pidä liikettä lopettaa, en lopettanut minäkään, silloin vasta aloitin kunnolla, kun oli aikaa. Terveyden ylläpito on tärkeää mitä vanhemmaksi tulee.

Tyhymää olla kotona mitään tekemättä,mutta sinnillä annan nyt olokapään rauhottua ja lääkkeen vaikuttaa.
Tooooosi tylsää :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

Kävellä kuitenkin voi ja illalla lukea kirjoja ja katsoa Netflixiä.

1 tykkäys

Heh laitoin lekurille viestiä et polven perhana ei kotikonstein nyt parane ja et oon ylittänyt viikottaisen lääke maksimin reilusti niin hän määräsi minulle somacia siis vatsalääkettä ja käski korvaamaan voltarenia mielummin panacodilla. Hohhoijaa …eikös kuuluisi kuvata ja miettiä uudelleen kun polvi on 2 kertaa imuroitu irto paloista ja kirurgi kirjoitti 10 v sitten sen olevan sökö mikä sökö.

Niin luulis, miksiköhän ei tapahdu mitään?

Tänään klo 10 tapahtui taas oireet suolistossa.
Ensin alkoi vääntämään ja juoksin vessaan monta kertaa.
Meni yli tunti, kunnes suolisto meni kuralle ja sitten loppui oireet.

Otin pari vatsa pilleriä alussa, mutta turhaan.

Mä istun terkkarin kiirevastaanotolla vähän samasta syystä. Aika oli tunti sitten, saa nähä millon pääsen sisään. Klo 16 tää menee kiinni, eli ennen sitä toivottavasti.

Minkälainen on olo, onko helpottanut? Paranemis puhalluksia sinne :green_heart:

2 tykkäystä

Mikäs Nuun tilanne?

Nyt taas temppuilee.
Mikähän Nuulla on,oon miettinny kueioo kuulunu mitään koko päivänä :thinking: