Joku vähän maistanut aarrettani;)
täällä meillä tuo rusettiratamo tuntuu kylväytyvän ihan hurjasti itsekseen… ratamoiden tapaan!
Tähtiputken pihassa oli tosi hienot rusettiratamot!
Kurpan pihallakin käytiin, tämä ihanan värinen purppuraratamo on kuvattu siellä. En malttanut kuvata enempää, kun piti keskittyä ostoksiin :).
Tässä keväällä kylvetyssä ratamossa on hienot lehdet.
Plantako major "Frills"
Rusettiratomosta tykkään
Pakko vielä laittaa lempiratamostani kuvia
Tämä kasvi jakaa hyvin mielipiteitä.
Frills on myös hieman kasvanut.
Rusettiratamo, terkut Tähtiputkelle.
Ihan pakko oli vielä yksi kuva ottaa tästä lempparistani
Tää on pulskistunut viime vuodesta.
Siementaimia on mulla ilmaantunut useampi. Hauska kasvi =D
Mulla kukki se komeasti viime vuonna, mutta keväälä ei enää noussut.
Voiskos Miikos ruinata yhden siementaimen, vai onko liian pieniä postitettavaksi?
Juu sopii, kukkivana laitan. Meillä on sen verran paljon tavallista ratamoa, etten ota riskiä Sopiiko postitus ma kun laitan silloin muitakin?
Juu sopii!! Kiitos!
Sais Kurpalta viime kesänä rusettiratamon. Ja varoituksen, että siemenet itää hyvin. No, enhän mä sitä uskonut. Ois vissiin pitäny :oD
Oon penttiä lueskellut kohta 10 vuotta, mutta en oo koskaan törmännyt tähän ketjuun ja siihen, että tyypit kasvattaa RATAMOITA puutarhoissaan! Ja nyt mä olen rakastunut soikkoratamoon…ihanan yksinkertainen ja kaunis kasvi! Ei liene kovin todennäköisesti myynnissä missään puutarhamyymälässä Suomen kamaralla…
Ota Kurppaan yhteyttä....
Mitäs tykkäät heinäratamosta? Sellasen sain taimivaihdossa tänäkeväänä. Laitan kuvan vaikka huomenna.
Soikkoratamo on aivan ihana, sain taimen viime vuonna Oulunseudulta ja se on kukkinut nyt koko alkukesän aivan hurjasti. Tänä iltana kun kastelin kasveja ihastelin sitä taas ja näkyy tekevän edelleen lisää kukkia
Soikkoratamo kukkii koko kesän jos muistaa poistaa kukkineet kukkavarret.