Katotaan nyt mitä tästä tulee.
Mikä otus täältä kurkkii?
Katotaan nyt mitä tästä tulee.
Mikä otus täältä kurkkii?
Ania näyttäiskö menneen oikein?
Oekeen on mallikkaasti!
Tervetuloa galleristien uljaaseen joukkoon! Lisää kuvia!
Onko tuossa kuvassa jotain Homer Simpsonia?
Tuo rea olisi voinut olla isoilla kirjaimilla kun ovat nimieni alku kirjaimet.
HYVÄ HYVÄ REA !!! On tätä ootettukki, sie muutenki aina räpellät ja värkkäilet valokuvien kans, mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin ei sitt tänne muka meinaa saaha kuvagalleriaa aikaseks. Hienoa !
Eikä miun mielestä tartte nuo rea kirjaimet isolla olla, sun avattaressakin on pienellä niin het tunnistaa kuka on kysymyksessä kun galleriaan vilkasee.
Tuo puu-ukko on srkn pihassa. Oli yksi kilpailuun jonottajista. Toinenkin kuva oli samasta aiheesta särynnän varana.
Laittakaa arat silmät kiinni. Tässä tulee yksi ehokas.
No on isosilimästä väkeä.
Hänellä hääpuku yllä ja kuitenkin rapaojaan matkalla.
Viime kesän ainoa meidän pihassa, tai ainakaan en nähnyt muita saatikka kuvannut.
Kiva rea kun avasit oman kuvagallerian. Mukavaa saada pohjoisen puutarhojakin ihasteltavaksi.
Mielessäni mietin tuota kuvakilpaa. Kuvan jonka laitoin tiesin vähemmän kolkuttelevan pistepönttöä, mutta sillä oli hyvä kokeilla toisten mieltymyksiä ja sekin ettei kuva ollut teknisesti loistava. Mutta kuten sanoin tuolla aikaisemmin minulle se oli kuva jolla halusin osallistua juuri tähän kilpaan. Tässä nyt on tullut ja tulee kuvia jotka valkkasi kilpailu kansioon. Aniahan kehoitteli laittamaan niitä tänne.
Pariskunta.
Rakastuneet.
Pariskunta Pajakalla.
Tämä oli ainut puutarhaan viittaava kuva tuossa minun kilpailukuva kansiossa.
Hyvä meiän rea! Tästähän tulle lisää katsottavaa mösköpimeyteen. Vitsit, että on värikäs tuo ruskoukonkorento, kuin voikin olla noin kaunis turkoosinsininen kuviointi.
Koskikara ja kivi kristalli hatussa Pajakkakoskella.
Tässä kuvassa nuo minun kilpailukuvassa olevat ihanat pehmeät pallerot ovat kasvaneet ja tässä yhden äidin lapset. Lisäksi siinä myös västi. Kuinka paljon lie koskessa ollut minkki hotkinut noita palleroita.
Tästäkin kuvan otosta lapset ovat vähentyneet.
Aallot ne tyrskyää ja rentukat kukkii...on kesä.