Hyötykasvit kasvavat hyvin! Tulossa vaikka ja mitä! :-) Muutama kylmä yö oli, mutta eivät edes basilikat tai maissit ole tykänneet pahaa - kaikki rehottaa.
Sitä etupihan ajuruohoa vielä... Se on niin nätti! Ja satumainen!
Satumaisesta puheenollen... Satumaisen puutarhan vanhat vartijat ovat saamassa rinnalleen uuden kaverin. Ensiviikolla Eeva tulee kotiin! :-)
Voi herrajaestas tuota Pientä pakettia, minä oon sitte “isovihanenkoira”
Että ne osaa olla sulosia.
Eeva varmaan jatkossa seikkailee näissä kuvissa puutarhakoiran roolissa, ihan niinkuin toisinaan kuvissa näkyvät vanhat leidit Kerttu ja Irmakin.
Kerttu täytti huhtikuussa 13, Irma täyttää juhannuksena 9. Onkin jo aika saada uusi tyyppi näiden rinnalle kasvamaan. ![]()
Jahas, se on verkottamisaika käsillä. Mansikat saivat verkot suojikseen. :-)
Tavallista päivänkakkaraa ja pian kukkii se ihana kerrottu reunuspäivänkakkarakin, jota sain täältä joltain ihanalta ihmiseltä. <3
Sisällä valmistaudutaan Eevan tuloon... Kuusi yötä enää. :-)
Puutarhaa tänään :-)
Hämä-hämä-häkki...
Kamala kaipuu taas kesään... Onneksi vuosi 2015 on jo startattu ja ensimmäiset taimet pilkistää jo mullasta.Muistellaan toki vielä ensin vähän viime kesän kauneutta...
Kaikki kasvoi kohisten... Maissikokeilu oli menestys ja niitä kasvatetaan takuulla tulevanakin kesänä. Kasvihuoneprojekti toivottavasti valmistuisi myös keväällä, niin sinne saisi kurkkua ja meloneita kasvamaan...
Tomaatitkin tuttuun tapaan kukoistivat :-)
Luumut olivat tosi hyviä, nam!
Tällaisia meni syksyllä multiin...
Daaliatkin oli komeita, kuten aina. Nyt juurakot on taas varastossa talvehtimassa...
Kohta on talvi lusittu... Kuistin talvista ilmettä. :-)
Kesän 2014 upeat pionit...
Entäs se satumainen ihana pikkukoiruus... No siitä on varttunut varsin pätevä pieni tokokoiran alku, ikää tänään tasan 9kk ja paino 2,1 kiloa. Ja mahdottoman taitava ja tottelevainen pikkumangusti se onkin! Koko kolmikolle kuuluu hyvää.
Kaikki yhes koos.<3
Etsi joukosta Eeva. :-D
Puutarhahommissa pienestä pitäen... ;-)
Että sulla on huoliteltu ja kaunis piha, ja ihanat puutarha-apulaisetkin! Kesän kaipuu taitaa olla yhteistä useimmille meistä penttiläisistä. Siemenluettelot kun tammikuussa tulivat niin jo iski. Mutta eihän tässä enää kuin muutama kuukausi niin alkavat sipulikukat kukkia.
Kiitos! Kevät on tosiaan pian ovella, mulla on paprikat jo taimella ja salkoruusut ja kelloköynnöksetkin itäneet.
Ja maaliskuuhan on mulle jo ihan kevätkuukausi.
Nyt ei lähdetä sinne Viron kukkamarkkinoille, mutta sen sijaan mennään maaliskuussa Tukholmaan puutarhamessuille. Jee! ![]()
Ihania kuvia, niin kaunis ja siisti piha ![]()
Kiitos! Just sopivan pieni piha, että sen jaksaa pitää tiptop. ;-) Olen intohimoinen kanttaaja ja kitkijä! :-D