En tiedä oliko tämä rotkolemmikki jossain, en ainakaan löytänyt , saa siirtää jos on väärässä kohtaa. Tämä ihanuus, rotkolemmikki ''Variegata'' , aloitti ekat kukintonsa meillä. Kukka epäselvä, mutta lehdet ovatkin pääasia Kiitos Aronjan !
Voi vitsi, kun hän on kaunis!
Se on todella kaunotar!
No aikaisinpa aloitti! Se on ihana, yksi lempikasveistani, ja kukkii TOSI pitkälle kesään! Ja loppukesästä isot lehdet ovat rehevät
On kyllä ihana!
Satuesin rotkolemmikki voisi olla lajike ‘Jack Frost’.
Leviävätkö rotkolemmikit? Mulla on ''Hadspen Creamia'' ja kovasti odottelen sen tuuhentuvan.
Minulla putkahtelee kyllä sieltä täältä poikasia.
No enpäs ole muuten huomannut! En ole kyllä etsinytkään taimia.
Näin vielä viime kesänä, nyt ei noussut tämä kaunotar ollenkaan talvi levoltaa, kyllä harmittaa.
Tämä taitaa olla Brunnera Jack Frost
Ovat rotkolemmikkejä. ( Ehkä kyseisen kaupan suomenkieli on heiman hakusassa? ) nimim. muitakin virheitä löytänyt.
Ja hoyabella, upea kasvi. Tuota puuttuu
Hoyabella mistä ostit tuonlaisen kaunottaren? Tuo tulee tahtoo saada listalle
Mistä mistä ostit, kerro heti, haluu tuollaisen
Itse ostin aikanaan Blomqvistilta, mutta se jäi lyhytikäiseksi. Nyt haeskelen kovasti uutta, tiedän missä saattais olla pidempiaikainen ilo. Pitänee käydä taas katsomassa Pohjanmaalla käydessäni, josko heiltä taas niitä löytyisi.
Hoyabellan Brunnera on ‘Hadspen Cream’.
No hitsi,enhän edes tiedä missä on tuollainen paikka, enkä sinne pääsisikään millään ;((((
Näen varmaan tuosta unta ensi yönä.
Tämä myös ostettu ''Variegata'' nimellä. Liekö sama kuin Hoyabellan?
Mahtaako niillä olla -40% myös tilattavissa taimissa? Siellä on aina paljon kiinnostavia kasveja… Löytyy netistä kun googlettaa blomqvistin taimititalo.Muistinko hoyabella oikein? Ainakin på svenska Blomqvists plantskola. (ja ei kun tiettyjä sivuja selailemaan…)
osoite on www.blomqvistplantskola.com
Kiitos hoyabella, soitan heti huomenna, kunhan googletan ensin tahtoo-tahtoo kasvit…Kuten molemmat brunnerat. (heillä on kahta kirjavalehtistä.)