Siis sinne tänään kun on vain 40 km matkaa ja täytyy muutenki lähtiä Pietarsaareen, samalla hoituu Lepplaxin käynti ja siellähän saa kahvit ilmaneestä joten lapset mukaan ja ns. retkelle. JIPPII!!!
Kohta on minullakin noita Brunneroita… “Usein pelkkä puhelinsoitto riittää”
Tulipa kaäytyä eilen Lepplaxissa ja siellä Sundilla. Tänään on saanut sitten istutella uusia tulokkaita. On nuo vaarallisia paikkoja kun aina tulee osttettua kun ihanuuksia tarjolla. Mutta se on minun pahe:)
Olisko kellään jaettavaksi asti tuota ihanaista Jack Frost´ia?
Rakentelen varjoisaa metsäpuutarhaa ja tuumin että Jaskahan sopisi sinne kuin nenä päähän
Saisi hyvän kodin rodojen ja kuunliljojen kaverina.
Vaihtariksi voisin tarjota esim. Brunnera Hadspen Cream´ia (sitä löysin täkäläisestä puodista) tai sitten jotain mitä pihasta löytyy ennestään. Jos ei muuta keksitä niin euroja nyt ainakin.
Rotkolemmikkivauva
Vuosi sitten harmittelin kun rotkolemmikit hävisivät mutta ihme ja kumma, tänä keväänä tämä kaunotar ilmestyi ja komea on, Brunnera Jack Frost
Mä just´ tänään mietiskelin uskaltaisiko jakaa vai ottaako sellaisesta nokkiinsa?
Minun on ainakin pakko omani jakaa, julmettu puska joka peittää kaiken alleen. Tuosta on aiemmin jakopaloja otettu eikä häiriintynyt. Äiti on myös omat rotkiksensa pistänyt ihan pieniksi eikä niille ole käynyt hullusti. Suurin ongelma taitaa olla se että sitten niitä taimia on kohta puoli maailmaa pullollaan…
Tämä on kevään kukkija joten nyt viimeistään pitäisi jakaa vai? Olisiko yllärihullu ja iskisi lapiolla ?
Hieno homma, kiitos tiedosta, nyt uskalla lapion siihen iskeä. Ei mulla Jack Frost ole siemennellyt ympäriinsä, ne tavikset sikiää kyllä hyvin.
Tämän ostin Brunnera macrophylla ´Variegata´na, onkos kans?
Ihan varmasti ei ole.
Minusta näyttää myös aika erilaiselta, siirryn tämän kanssa tunnistuspalstalle, kiitos
Kuvasin erilaiset rotkolemmikkini näin keväällä.
Tyrin tuliainen, rotkolemmikki " Betty Bowring"
Tyristä myös, "Looking Glass", vasemmalla jättipoimulehti.
RitvaL. eihän tuosta ylimmästä kirjavalehtisestä ole jakopalaa tai oksanpätkää?
Kävin katsomassa ja varmaan siitä pienen palan siulle saan vaihdokiksi.