Tuossa kuvassa "näkymä tammelle päin" onki ikävän autiota!
Kuunliljasta tykkään minäkin, oikein söpö tuossa!
Tuohon rusokin kiitoradan oikealle puolelle jatkoin istutusaluetta terassiin asti. Istuttelin siihen mm. 3 pionia, purppurakeijunkukkaa, siirsin pari tuijaa ja niiden väliin muutama keltajapaninangervo
tässä lähempää alue
Tarhakurjenpolvea olen himoinnut ja sellaisen Tommolasta löysinkin
pihapuolen seinustaa
Etupihalta
purppuraheisiangervossakin muutama kukkanen
Takapihalta. Nurmikko ei ole kovin häävi.
Ihanan vehreää Rusokilla. Tuo terassin muoto on kyllä mahtava!
Kiitti, Välke! Taidanpa välittää isännälle kehusi, terassi on nimittäin hänen suunnitteluaan…
Todella hienon näköinen tuo terassi, ihan jäi suu ymmyrkäiselle. Hienot on kaarrot ja hyvä idea laittaa se mutkittelemaan. Upean kokonaisuus kukkapenkkeineen.
Samaa sanon minä, kuin edellisetkin, minun suosikkini on tuo '' punainen'' kulmaus ..purppuraheisiangervo, kallionauhusta.....
Isännälle ansaitut kiitosmaininnat “kiitoradasta”. Reunalaudoitus antaa hienon loppusilauksen. Miten ihmeessä sinulla tälläisenä kesänä voi kasvit noin kukoistaa. Minulla kärvistelevät alkuasetelmissaan, mikä totisesti ei ole paljonkaan näköistä
Rusokilla on kyllä niin ihanan vehreää ja ihanan suuria alueita aina samaa kukkaa että. Tykkään kovasti, laita vaan lisää kuvia, että saadaan ihastella.
Kiitos vierailusta ja kauniista sanoista, Satues, Memuli, Huitukka ja Ermeli ! Tykkäämme itsekin, että terassista tuli kiva, vaikkei aloittaessa ollutkaan selkeitä suunnitelmia. Vielä kun tuohon kehikkoon köynnökset kasvaisivat nopsasti!
Eka kertaa kokeilin kasvattaa kääpiösamettikukkaa. Ihan hyvin onnistui, nuppuja on kovasti. Lajike oli starfire muistaakseni
Valamonruususta tykkään, on niin hehkeän värinen kukka. Kirvat vaan olleet riesana.
Poimulehtiä, taustalla tuo valamo
Japanin köynnösruusu on täynnä nuppuja, osa jo auennut. Kirvat ottaneet osansa tästäkin.
Jalopähkämö on silmiinpistävän väinen. Näyttää jokunen peurankellokin jääneen mukaan