Palautetta ruudun näkymästä, mainoksista ja kaikesta mitä siinä nyt on, ja miten ne vaikuttavat käyttöön tai muuten, voisi laittaa tähän. Siirrän tähän alkuun Miikoksen ja Tuulia-Tuun viestin aihetta koskien tuolta "ärsyttää"-ketjusta.
F11 auttaa laajentamaan näkymiä. Alkaa tää 15 tuuman näyttö loppumaan kesken
No tottavie alkaa tila näytöstä loppumaan. Toi oli todella syvältä oleva idea poistaa vielä puolitoistasentti entisestään, kun jo ennenkin oli vaikea katsoa kuvia. Pystykuvat saa pienentää kohta olemattomiin. Ilman F11 keskustelun viestinlisäykset ei mahdu kuin reunamat näkymään ja laajennettuna se mahtuu justjajust. Annamunkaikki kestää. Inhoan iltapäivälehtiä muutenkin
Alkaa olla ihan liikaa mainosta näillä sivuilla. Pienellä näytöllä varsinainen keskustelutila jää niin pieneksi, että kuvia saa rullata edestakaisin, että jotenkin näkisi ne, kokonaan kun eivät mahdu ruudulle. Eikä viitsi enää pienemmäksi muuttaa ctr+rullahiirellä, kun sitten ei näe tekstiä. Samoin viestin laitto kuvineen on hankalaa, kun joutuu rullailemaan edestakaisin, kun ei näy koko viesti mitenkään.
Että POIS TUO ILTASANOMIEN MAINOS JA PIAN! Iltiksen kyllä jokainen tietää muutenkin - ei sitä tarvi mainostaa. Samoin yläpalkin mainospalstaa voisi kaventaa huomattavasti.
Ja jos täällä on PAKKO olla mainoksia, niin eiköhän pitäydytä näissä puutarha-alaa sivuavissa aiheissa, vai mitä?
Mulla ainakin tuo iltiksen mainos on yli kakssenttinen, mittasin just. Enkä tykkää käyttää tuota f11-näppäintä, kun mulla on useampi välilehti aina auki, ja liikun niiden välillä koko ajan. Jos painaa f11, ei näy välilehtipalkki, mutta tuo saamarin iltismainos näkyy :(((.
Mulla on iltasanomapalkki 1,4cm. Koko pentti näkyy mulla ihan hyvin
Olen samaa mieltää Emon kanssa, iltistä nyt ei täällä tarvitse mainostaa, mitenkään se ei liity puutarhaankaan eikä toi maaliskuun vinkitkään tuolla oikeassa yläkulmassa ole tarpeellisia , siis kooltaan noin isoina.
-Mulla näkyy sentti, mutta luulis Rakentaja palvelun nyt vähän kärvistelevän?
Innostuin myös mittaamaan. Itse pääasiaa, eli Pentin valkoista osaa on 15" laajanäytössä vain vaivaisen 9cm:n korkeudelta… (ilman laajennustoimintoa). Kuten Emo sanoi, koko ajan saa rullata.
Huomaan nyt, kun on väsynyt, että räiskyvän punaisen kontrasti näytön kirkkaaseen valkoisuuteen särkee silmiä ja herättää ihan siksikin ärsytystä. Vaikka sitä kuin välttäisi katsomasta.
Kontrasti myös vihreään on melkoisen rätväkkä. Täyttää tarkoituksen, mainostaja huomataan. Mulla on kohta etusormijännetuppitulehdus skrollaamisen takia. Voinko vaatia vahingonkorvausta? Ryhmäkanne? ;D
Heksu,
Ihan törkeän typerää entisestään pienentää tätä pentin varsinaista antia, siis keskustelupalstaa! Nuo kaiken maailman mainokset on IHAN turhia ja vievät liikaa tilaa yläreunasta! Läppärillä on ihan naurettavaa yrittää katsoa mitään kuvia. Onneksi tässä omalla koneella in iso näyttö. Varsinkin tuo punainen ärsyttää ihan kybällä, silmiin käy tuo punainen, kun on vihreän vastaväri. Vaikka Iltasanomia luenkin, niin tuosta en tykkää, osaan minä sinne mennä muutenkin.
Ei todellakaan hyvää mainosta Ilta-Sanomille…
On se, me kaikki muutama huomattiin nyt iltasanomat. Aika marginaalinen on tämä porukka, joka ei mainoksesta tykkää kaiken kaikkiaan, eiköhän tärkein ole se, että p.net on saanut tuloja myymällä mainostilaa ;p
Mainoksille olisi lakanan verran tilaa tuossa oikeassa laidassa :-/
Onko tarkoitus ärsyttää keskustelijoita näyttötilaa syövällä mainoksella?
Olen ostellut silloin tällöin Ilta-Sanomia, mutta lupaan että en enää ikinä osta yhtään numeroa. Enkä käy heidän nettisivuillaankaan. Tätäkö haluatte, tästäkö ne teille maksaa?
Vasemmanpuoleisen palkin ylälaidassa olisi tilaa kapealla mainokselle, jossa näkyisi pelkästään lehden nimi, sieltä pääsisi itse kukin sille alasivulle mille haluaa. Se olisi palvelua.
Liian suureksi paisuminen kuolee omaan ideaansa. Ts. kun pikkasen vielä lisäätte siellä ylläpidossa näitä “tulonlähteitä” alkaa pentin vakioväkikin väsyä ja siirtyy muualle. Minne, en tiedä. Mutta kelle sitten kannattaa mainostaa, jos ei uutta kirjottelua tule.
Pentissä on kyllä valtava tietomäärä. Vaan oon huomannu, että löytyy sitä kasvitietoa muualtakin. Pentin sielu onkin tässä aktiivisessa viestien vaihdossa ja asioitten pohdiskelussa.
Toki voihan tästä tulla höpöheinäkirjottelupalsta, mutta jos nää oikeat kasviharrastelijat siirtyy esim naamakirjaan tms. ei ketään kauaa jaksa lukea pelkkää “talitintti lensi aidan yli - jonka nimeä en tiedä” - juttuja.
Ja samma här. Ihan tasan tarkkaan en enää osta iltasanomia, niitä vähiäkään, mitä olen ostanut ennen, koska en voi sietää agressiivista mainontaa.
En myös tykkää yhtään että tila pienenee. Emon lailla en käytä F11 näppäintä koska avaan useita sivuja ja se ei silloin onnistu
Hitsi kun nää tatspädit on niin nopeita, että ei tohon 9cm:n tilaan tahdo millään saada selausta stoppaamaan oikeaan kohtaan. Eteenpäin ja pakkii ja sit vähän eteenpäin… muistuttaa jotain …niin muuten, taskuparkkia autolla
Mut asiaakin oli, huomasitteks että vaan meille Pnettin on laitettu toi piinapalkki, ei rakentajapuolella sellaista ollut. Mitä tuosta vois päätellä?
Tagsu, vakioväki ja orkkikset lähtivät jo aikoja sitten. He ovat facebookissa ja klorofyllissä. Jo aiemmin on jo ollut huomattavissa, että keskustelupalstan osuus on itseasiassa aika pieni, me vaan kuvitellaan, että meidän ja teidän käytännön tieto on tärkeätä.
Aina tulee uusia, tärkeää on se, että ne ehkä 400 päivässä klikkaa tätä palstaa, sisältö sinänsä on aivan sama.