No mutta, nopsaanhan tuon jo tarkistit, kiitos ! Itse en ehtinyt kuin vasta tulla ajatelleeksi
Nyt kun oot vauhdissa, niin kuinkahan ne kuvagalleroiden näkymiset? Sehän korjattiin jo, mutta entäs nyt?
Kokeilin äsken sitäkin, enää ei pääse etusivulta kuviin, vaan täytyy kans kirjautua. Olin muuten saanut siihen ylläpidolle lähettämääni “ihmettelyyn” vastauksenkin tossa joku aika sitten, että asia on korjattu. Tavoilleni uskollisena tietenkin unohdin koko jutun samantien, enkä älynnyt informoida siitä täällä nolona tunnustaa VD:n.
kuvagallerioista asian tarkistinkin: ei pääse näkemäänkään. - muu kuin keskustelut ei ole ennenkään vaatinut rekisteröitymistä.
ja vielä varmuudeksi sama minkä päätoimittaja jo sanoi - säännöissä on tämä kohta Suorakanava Oy ei käytä keskustelupalstojen materiaalia ilman lupaa.
saavatkohan kaikki nyt rauhaisan unen?
Minä kyllä informoin täällä siitä kuvagallerioiden näkymisjutun korjauksesta, mutten nyt muista missä ketjussa
Täällä 1.3. laitoin tiedon : Puutarha.netin palvelut - Keskustelupalsta ja viestit - Käyttäjän kuvagalleria omassa profiilissa.
Ei kummiskaan ole turhaa miettiä näitä näkymis- ym. juttuja koska noita erilaisia kämmejä on tupannut tulemaan aina uudistusten yhteydessä. Hyvä että nyt on asiat kunnossa.
sanokaapas muuten olenko minä ja mittanauhani väärässä, kun molemmat väittävät, että viffeissä kehyksissä olevien tekstien fonttikokoa on pienennetty ts valkoiselle keskustelualueelle on tullut eilisen päivän aikana lisää tilaa?
Ilman mittanauhaa sanoisin, että olette väärässä.
ookoo - uskon sinua
toinen juttu: nettikaupat.com sivulla on tämä tieto http://puutarha.net/
–> kauppaan pääset klikkaamalla ylävalikosta [kauppa] kohtaa
vaan kun ei kauppa-kohtaa ole, sanon minä ja - tunnustan - huonot silmäni. (olisin sieltä tarkistanut muistinko oikein, että siemenvesa myy pienessä pussukassa vermikuliittiä)
siemenvesan omat sivut näyttävät olevan uusiutumassa(?)
avainsanoissa ollut linkki, jonka nuu vähän aikaa sitten huomasi, vie nyt ei-mihinkään.
toki sisään pääse ja alut jutuistakin voi lukea, mutta sitten tuleekin jo blanssi->
puutarha.net -palvelun jäsenenä voit lukea viestit kokonaan. Jäseneksi liittyminen on ilmaista, eikä sisällä kausimaksuja.
Kirjaudu palveluun Liity jäseneksi
kirjoittaa ei voi ja kuvissakin on puutarha.netin logo pilaamassa katseluilon.
ja sitten on ne erikseen kerrotut ketjut, joihin ei pääse edes sisään.
minä ja huonot silmäni näkivät oikein: suorakanava oy:n ja siemenvesa oy:n yhteistyö on loppunut. linkittämäni sivut uudistetaan niin pian kuin mahdollista, niin että nettikauppa voi taas jatkua…
Ehtoota, Siemenvesa ei tosiaan ole enää Puutarha.netin kumppani ja kaikki heihin liittyvät osiot on pyritty poistamaan. Katsotaan jos löytäisimme jonkun vastaavan yrityksen mukaan… ehdotuksia?
Ja vasen valikko muuttui hieman, kun liukuväri poistettiin. Se vaikuttaakin jotenkin pienemmältä, mutta varma en ole…? Joka tapauksessa tarkat silmät huomasivat jotain erilaista
No nyt vasta muuttui liukuvärittömäksi, kun kävin ohjeita kurkkaamassa.
näitä
"Avainsanat
Keskusteluketjujen automaattiset avainsana ja linkkiehdotukset"
linkki menee ei-minnekään
"The page could not be found on the server (404)"
on vielä jäljellä sivujen alalaidoissa. kuuluvat ilmeisesti kategoriaan poistetaan heti kun huomataan
Tuo vas. valikko on nyt parempi kun ennen. Vielä kun sais aakkosjärjestykseen
Heh, valitettavasti se on loogisuusjärjestyksessä ;). Siinä on tavallaan 4 erilaista osaa…
Kävin pitkästä aikaa keittokirjan sivuille ja siellä on reseptejä nimimerkiltä nemesias, reseptit ovat kylläkin minulta eli nemesia-nimimerkiltä.
Liekö kirjoittajan virhe, se ei kuitenkaan reseptin käytössä haittaa. Onko tuota toista nimimerkkiä olemassakaan?
näiden molempien viekossa on vielä linkki puutarha.netin kauppaan. ehtisikö joku poistaa ne, kun kerran vievät ei-mihinkään?
Molemmat linkithän menevät kylvötaulukoihin?
Sen kylvötaulukkosivun oikeassa reunassa näyttää olevan vielä jäljellä siemen-kauppa-mainos, sitä mai-lee varmaan tarkoitti.