jep, toinen 1 ja 2 vuotisiin ja toinen perennoihin… linkki kauppaan oli ainakin aamusella molemmissa.
Minen saa esiin perennojen kylvötaulukkoa, missähän vika?
Minulla kyllä aukeavat - hitaalla yhteydellä toki vähän hitaammin… Kertokaa jos tökkii, niin selvitellään.
tarpeettomiksi käyneet linkit poistuneet. kiitos rva pt/ylläpito…
Yritetään hoitaa hommat, vaikka tieto “suusta suuhun” mennessään saattaakin kadota matkalla…
ennen kuin kovasti ainakaan valivali-palautetta lähetellään tai uudistuksia vaaditaan, niin opetellaan tuntemaan ruudun nykyinen näkymä (illis ainakin oppi kt-namiskan paikan)
tämä tiedoksi: keskustelujen etusivulle ei tarvitse kiepahtaa, kun linkit ohjeisiin (myös sääntöihin ja pörssiin ja moderaattoreiden profiileihin) ovat tämänkin sivun yläosassa…
yksityishöpinää iltasellakin:-)
valehteleeko mittanauha vai onko viffeä yläreunus madaltunut tänään?
Mittailetko sinä ihan oikeasti noita? :o
juu, kun ei näihin silmiin ole luottaminen eikä ihan mutu-periaatteellakaan viitsi sanoa, että tila on riittävä tai että tilaa on niin vähän, että kohta loppuu kokonaan. ja kun viivotinkin on tuossa pöydänkulmalla ihan hollilla:_)
Latasin juuri kuvaa tuunausta ketjuun ja huomasin että onpa hieno tuo latausikkuna, muuttunut sitten viime kerran jolloin latasin kuvia. Hienoa!
(Tulikohan oikeaan keskusteluun…)
Onkohan tämä oikea paikka kysyä, kun ihmettelen tuota Puutarhanetin etusivulla jonkin aikaa ollutta Ilta-Sanomien mainosta. Minulle se ainakin vaikuttaa niin, että tekstin ja kuvien alue on kaventunut ylhäältä päin tuon mainoksen verran. Kuvia ei enää näe kerralla, vaan joudun vierittämään palkkia jokaisen kohdalla.
Mistähän johtuu ja olisiko sille jotakin tehtävissä?
Kaalin, tässä ketjussa voi antaa ruudun näkymää koskevien kehitysehdotuksien lisäksi myös palautetta tästä uudesta näkymästä. Olen siinä hyvässä uskossa että näitä palautteita ja ehdotuksia joku ylläpidon puolelta lukee (päätoimittaja kenties ?)
F11 auttaa ainakin sen verran, että kuvat yleensä saa näkymään kokonaan elleivät ole ihan mahdottoman suuria.
Kiitos vinkeistä Jatuuli ja Hoyabella, jo helpotti!
Kun sähköpostiini tulee ilmoitus “uusi viesti puutarha.net keskustelupalstalla” ja napautan sen auki, yhteys avaa minulle viestiketjun ensimmäisen sivun eikä uusimman viestin sisältävää sivua, niin kuin olisi loogista! Tässä on kehittämisen paikka.
siirretty viesti
miikoksen tänään siirtämissä ruusu-aiheisissa jutuissa ei missään ole näkyvissä siirron pvm:ää. alkuperäinen pvm säilynee siltikin vaikka punaväri poistuu. - jos noin on niin kiitos.
Hei, käytän tablettia ja välillä on vaikeaa klikkaa sivunumeroita, kun ne on niin pieniä numeroita.
Voisiko sille tehdä jotain?
Käytössä, Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition
ps. olen myös S - kynällä yrittänyt klikata, mutta ei vaan meinaa toimia. Zoomauskaan ei auta.
Hei
Minun ruudulle tulee usein semmoinen valkoinen laatikko, vähän niin kuin joku mainos paitsi että se on siis pelkästään valkoinen laatikko. Se vie suurimman osan ruututilasta eikä esim. keskustelupalstalla näe lukea kuin osan teksteistä. Mainokset sentään saa pois niistä X merkeistä, mistä tämän valkoisen laatikon saa pois kun se ilmestyy ruudulle?
Onko semmonen niin ku lakana?
Redflox, sitä valkoista aluetta me kutsutaan tuttavallisesti “lakanaksi”
Hakusanalla “lakana” löydät aiheesta olevaa keskustelua ja opastusta miten siitä saattaa päästä eroon.