Satues:in kukkia (III)

Nättiä puupäitä:)

Kävin pihakierroksella Satues:n pihalla. Täällä on niin paljon erilaisia kasveja, ja kaikki huolella hoidettuja.

Kiitos Rusokille ja Morsikolle käynnistä meidän pihassa ! Kuvassa on itsekiipeävävilliviini , josta olen saanut kuulla kunniani , se kun jättää kiviseinään '' käpälänkuvia'' eikä niitä saa pois ja muutenkin kasvaa ihan mielettömästä kesän aikana, sitä saa jatkuvasti leikata.

Yhtä kova kasvamaan on piippuköynnös, sen oksia menee jopa vintillä, jostain raosta on päässyt sisälle.

Laikkuköynnös menee ison kuusen oksia ylös, se on istutettu sen juurelle ja se kipuaa yhä ylöspäin..

Olen vallan hengästynyt, kun kiersin puutarhasi. Monet ihanuudet olivat minulle aivan tuntemattomia ja musta orvokki sai aikaan rytmihäiriöitä. Miten voi olla jotain niin kaunista

Kaikki on niin passelia ja ihanaa,siistiäkin vielä! (saakos tuota puupää juttua matkia?:)on hauska ja ruukut on mulle jotenkin alkaneet “tökkimään” silmiä.

Trekooli ja Kuutamo, kiva kun kävitte, tulkaa toistekin !

Puupäitä saa matkia ihan vapaasti, niitä meillä riittää ;))

Rusokille kiitos, piikkikurkun siemenistä, ovat kasvaneet hyvin, kohta saadaan kurkkuja, pieniä alkuja on jo.

Satuk-a , dorianvillakko lähettää sinulle terveiset ..

Korpikellolle kiitos, Perunkoiso '' Variegatan'' siemenistä..

Hyvä satueskukkanen - KIITOS - olen nyt käynyt kylässä moneen otteeseen ja ihaillut sinun kauniita kukkapenkkejä ja kasveja! Ihanaaa siellä Pirkanmaalla!

Ja kultatyräkillä marjoja!

Tette kiitos, tervetuloa uudelleen ;)
Lumikärhö aloittelee kukkimistaan kuusen oksilla, on nyt toista vuotta vanha ja kasvanut kohinalla.

Ihania ruusuja ja hienoja variegatoja satues:lla.

Kiitti vaan Merkurius !! Pallohortensia kukkii taas tosi paljon, niinkuin joka vuosi..

Onpas upea ilmestys tuo pallohortensia! Uskaltaisikohan joskus kokeilla, se ei ehkä menesty täällä nelosella.