Rusokki, varmaan se nelosellakin menestyy, jos ei kasvua tule vanhoihin oksiin, sen voi keväällä leikata maata myöden , kukkii silti samana kesänä.
Rusokki, katsoitko kuinka piikkikurkku on kasvanut, sinun siemenistäsi ..tai siis kurkun ;)
Rusokki, varmaan se nelosellakin menestyy, jos ei kasvua tule vanhoihin oksiin, sen voi keväällä leikata maata myöden , kukkii silti samana kesänä.
Rusokki, katsoitko kuinka piikkikurkku on kasvanut, sinun siemenistäsi ..tai siis kurkun ;)
Kellokärhö...vai onko ?
Tarhakellokärhö “Arabella”?
Ihana pallohortensia, niin täynnänsä kukkia. Myös lumikärhö kuusen oksilla on lumoava. Ja kiitos vielä niistä kakkaran ja jättipietaryrtin vauvoista. Hyvin voivat.
Juu, huomasinhan minä tuon komean piikkikurkun, kyllä kannatti sieltä laatikonpohjalta kaivella pois kuleksimasta. Ei kai niitä kurkkuja syödä voi? Minä ostin muuten viime kesänä Tommolasta tuon kellokärhön, muttei se jaksa kukkia. Täytynee siirtää paikkaa.
Miikos , ei taida olla tuo ‘Arabella’,googlasin ja näyttää erilaiselta. Fiian… alin kuva…sininen kellokärhö näyttää samanlaiselta.
Kiitos Tuomipihlaja kehuista , kiva että kukkasi voivat hyvin…niin oli tarkoituskin
Rusokki, kyllä kantsi kaivella,tykkään niin tuosta kurkusta, jostain luin että voi syödä, mutta en taida laittaa suuhuni
Onko kellokärhösi auringossa, mulla on tosi kuumassa paikassa ja kukkii syksyyn asti.
Tykkään tästä akileijasta, se on niin kirkas punainen , keväällä oli nuput syöty, mutta myöhemmin kasvoi uusia varsia ja niissä ei ollut niitä ötököitä..
...ja yksi oli tämmöinen eriskummallinen ...
tässä pari ötököiltä säilynyttä akileijaa..
..ja hailun punaiset liljat..
amppeli ja pajutötsä..
Aivan ihana tuo punainen akileija. Onko sinulla suunnitelmissa kerätä siitä siemeniä talteen?
Kylläpä on ihania kukkasia piha täynnä! Doorianvillakkohan oli lähtenyt oikein hyvin kasvuun Piippuköynnös on todella ihana, tohtisikohan sitä yrittää täälläkin kokeilla, vaikka sen ei kyllä pitäisi menestyä lähimainkaan täälläpäin?
Katselin Satuesin kaikki kuvat ja ihan olen mykistynyt ! Toinen toistaan ihanampaa löytyy. Varjoliljat veivät sytämeni…Laikkuköynnös on aivan uusi tuttavuus, häneen pitääkin perehtyä paremmin, tahtoo kans ! Upea piha sinulla on ! Kukintaa riittää, odotan jo innolla miltä syksykuvasi näyttävät.
Kiitos taas kaikille vierailusta !
Välke,otan kyllä siemeniä,joskus käy niin ettei tule, vaan ne kuivuu siihen.Muistan sitten sinua
Satuk-a, viime kesänä dooria ei ollut vielä mikään, mutta nyt se rehoittaa oikein kunnolla, tykkään siitä, kiitos alusta
Kokeile ihmeessa piippuköynnöstä, sinulla nyt menestyy kaikki, miksi ei tuokin.
Kukkahöperö,kiitos ! Laikkuköynnös on kyllä helppo,kasvaa missä vaan,täällä se on kuusen juurella, eikä saa koskaan vettä ja silti elää vuodesta toiseen.
Pikku kulta sai nimen..Topias ..nukkui koko ajan, ei tiennyt juhlistaan mitään .
Tein ristiäispöytää tai kastepöytään..mikä se nyt on..kukkakranssin...ei juuri nyt ollut mitään sinistä kukkaa..
jokin maksaruoho..