toiselta sivulta..
Minä haluan kanssa pursuavat penkit! En malttas millään odottaa paria vuotta että saan kunnon pehkot. Ei noi siementaimet äkkiä tolta ala näyttää…
ja tietysti suosikkini reunuspäivänkakkara
kukkahökötin..
Tipilintu, kyllä ne siementaimet pian kasvaa ,kunhan vaan maltat odotella Vielä keltakatkeron kuva..
Kattelin kauniit kuvasi läpi ja tykkäsin kovasti. Suorastaan älähdin kun löysin toisenkin tarhakäenkaalista tykkäävän immeisen! Naapuri repii niitä aina ja pitää mua varmaan ihan pöpinä kun annan rehottaa…
Hienoja kuvia. On se vaan upean näköistä kun on kaikkia runsaasti. Odotan sitä aikaa omallekin pihalle.
Kiitti Tipilintu , Pitko ja Morsikko vierailusta , hienoa että joku muukin tykkää käenkaalista, mullakin rehottaa joka puolella, sitä on myös helppo repiä pois, jos sille päälle tulee. Ritarinkannukset melkein kaatuivat sateessa.
Viherpeukalon lähettämistä siemenistä..kiitos.. tuli näin kauniita isovahakukkia , eivät ole vielä kokonaan auki..
se on niin erikoisen näköinen..
Valkoinen myskimalva , se kukkii kauan ja tekee paljon siementaimia, jos ei ota kukkineita pois.
Oikso jokin pioniunikko..
Satues, kiva kun ovat itäneet sulla vahakukat. Omat kukkivat jo melkein. Nyt kasvatin ne suoraan ulkokylvöinä ja ruukussa, ja tulos on paljon jämäkämpi ja aikaisempi kuin viime kesänä.
Viherpeukalo, minä tumpelo laitoin ne varmaan jo maalis-huhtikuussa kasvamaan Ensi kesänä voin kokeilla osaa suoraan ulos, mutta luulen ettei täällä III-sella ehdi kukkimaan…vai ehtiskö !!!
Siinäpä taas se hauska reunuspäivänkakkara. Lähetän sulle privaattiviestin tai ainakin yritän (eka kerta)
Tuomipihlaja, kiitos , sain viestisi. Punainen varjolilja..
lähempää ..
valkoinen varjolilja, tästä tykkään..