Siemenkirje: Vuoden 2024 aloitus

Paketti tutkittu ja liikaa tuli tietenkin otettua kun siemen pussukoita oli niin mahdottomasti. Kylmä käsittelyyn pitää osa laittaa.
Kävin just viemästä postiin joten Itusilmälle tulee sitten ens viikolla. Toivottavasti kulkee nopeasti.
Suurkiitos Nuulle vaivasta :hugs::star_struck:

Olipa ihana kuulla että löysit liikaa siemeniä :kiss:  Sehän se on tarkotuskin, tehdä löytöjä ja saada siemeniä joita ei ees tiennyt tarvitsevansa  :smiley:
Ei muuta kuin hankikylvöjä tekemään  :slight_smile:

Seurannan mukaan huomenna pitäis olla Itusilmällä.

HUOMIO ! Koska tää palsta nyt sekoilee viimesen päälle eikä jatkosta oo tietoa niin infotkaa toisianne tän ketjun lisäksi myös  tekstiviestein kun se puhelinnumero on kaikille siellä listassa kirjeessä mukana. Ja jos kävis niin ettei tänne ketjuun tai yleensäkin penttiin syystä tai toisesta pääsis niin olis kiva jos mullekin tulis tekstarilla viestiä kirjeen kulusta.  Pakko varautua nyt.

Eli Itusilmällä kirje tällä viikolla, huomenna tai viim. perjantaina varmaan kummiskin.  Jos saat sen maanantain postissa eteenpäin niin olis hyvä. Seuraavat seuratkaa viestejänne jos jäädään pelkästään niiden varaan.

Laitoin tänään meilin puutarha.netin yhteyshenkilölle Schibstedille, kuvakaappauksia mukana selventämässä tilannetta. Kysyin  et mitä ihmettä täällä tapahtuu  ja pyysin saada nopeasti tietoa että voin informoida jäseniä pentissä. Mut tietty jos tää palsta menee vaikka kokonaan pois pelistä joksikin aikaa niin enhän mä voi mitään infota penttiläisille päin  vaikka ite ehkä saisinkin jotain tietoa. On mulla kummiskin teidän kaikkien kirjeessä mukana olevien  puhelinnumerot eli tekstarilla saatan yrittää jakaa infoa.

Jatkoa edelliseen : tilanteen pitäis olla nyt pentin suhteen normaali. Siitä huolimatta on hyvä olla suunnitelma B :blush:

Hyvä homma, ehdin jo säikähtää! Yritin koko eilisen päästä tänne…

Itusilmä ei ehkä pääse tänne mutta seurannassa näkyy että lähetys on luovutettu.

Kiitos Kitikat  :slight_smile:

Hei, en tosiaan päässyt tänne ennen selaimen vaihtoa ( edelleenkään ei Chromella pelitä ollenkaan. )Vaati myös ulos ja uudelleen sisäänkirjautumista, mutta näemmä Ecosiaa käyttäen onnistui viimein.
Ja lähetys on tosiaan minulla nyt, lähtee Hennille viimeistään maanantaina. Mahtavan runsas paketti onkin :blush:.

Mukavaa googlettavaa viikonloppua sulle, Itusilmä :)   Toivon että löytyy paljon haluttuja  ja vielä enemmän niitä joita et ees tiennyt haluavasi :smiley:

Niinhän siinä kävi, paljon sellaistakin löytyi jota en arvannut viljelysten kaipaavan :blush:.Huikea kirje, kiitos organisoinnista ja siemenistä kaikille! Itse lisäsin mm. maamanteleita, tähkähietaliljaa ja harmaakäenkukkaa kyytiin. Henniä kohti pitäisi lähteä huomenna, tänään jätin postin automaattiin paketin.

Paketti on Porvoossa, pääsen hakemaan sen huomenna tai viimeistään ylihuomenna ja matkaan se lähtee ensi viikon alussa!

Henni, Kastehelminen on sitten sinun jälkeen vuorossa. Hän ei vissiin ole sen palstasekoilun jälkeen päässyt penttiin, joten sen lisäksi että infoat sitten kirjeen lähtemisestä täällä niin laita hänelle asiasta myös tekstiviesti. Ehkä muutenkin olisit tekstarilla kysynyt mihin paikkaan hän haluaa paketin, mutta varmuudeksi varmistelin tässä vielä.

Kastehelmisen jälkeen on Ylvalii, joten Ylvalii - jos tilanne ei Kastehelmisen osalta muutu ja hän on edelleen pois pentistä niin varaudu että saat kirjeen itellesi tulosta tiedon vaan tekstiviestitse häneltä. Jos näin käy niin infoa sinä sitten täällä kirjeen liikkeistä että pysytään tilanteen tasalla.

Joo, mulla on Kastehelmisen tiedot ylhäällä. Itsellänikin on ollut suuria vaikeuksia päästä tänne. Olen kokeillut sekä Safarilla, Googlella että Chromella (puhelimesta) ja aina toimii vähän aikaa, sitten sakkaa. Nyt kirjoitan läppäriltä, saas nähdä kuin käy…

Kyselin Henniltä kirjeen kulun tilannetta. Hän sanoi että kirje on edelleen hänellä, ei ole ehtinyt sitä vielä avaamaan. Yrittää saada kirjeen postiin viim. perjantaina 23.2.

Siemenkirje on nyt matkalla Kastehelmiselle. Hän sanoi, että ei pääse foorumille ollenkaan. Itsellänikin on ollut suuria vaikeuksia ja ainoastaan työpaikan koneelta pääsen tänne nyt.
Kiitos kaikille siemeniä antaneille, otin kurpitsaa, tomaattia ja perennoja, tilalle laitoin vähän sitä ja tätä. Anteeksi omalta osaltani tämä hitaus!

Jos postin kulku on vastaavanlainen kuin ollut kirjeellä tähän mennessä niin tänään (ti.)  tai viimeistään huomenna Kastehelmisellä pitäis olla kirje tutkittavanaan. Hän ei tänne pääse raportoimaan pentin ongelmien takia mut Ylvalii joka on seuraavana sitten kertoo milloin homma on edennyt.  
Jos hyvin käy niin kirje on palannut kotiin maaliskuun puolivälissä, ja kyllähän silloin vielä kerkiää vaikka tomskujakin kylvää. Jos vaikka löytyis joku mulle uusi tomskulajike sieltä testattavaksi :Whistling::kiss:

Kastehelminen on hakenut paketin automaatista ja sanoi yrittävänsä laittaa tulemaan mulle huomenna. Jännätään kuinka nopeasti kusti polkee tänne.

Eihän Kastehelmisen noin hätäsesti olis tarttenut lähteä kirjettä läpi käymään. Olis nyt nauttinut :smiley:

Jos posti yllättää iloisesti niin paketti saattaa olla Ylvalii sulla jo perjantaina. On joskus meinaan yllättänyt ! Mut joka tapauksessa on viimeistään tiistaina.

Paketti on Postin kuljetuksessa tulossa minulle. Tai siis reksiteröity automaattiin, ei ole liikkunut vielä mihinkään seurannan mukaan. Klo 20.34 lähetys on lajiteltu, arviolta huomenna tällää (jos hyvin käy).