Olin ystävän kanssa sienimetsällä. Pääosin kerättiin hänelle villalangan värjäykseen veriseitikkiä ( tai joku vastaavan niminen, tumman veripunaiset heltat, vaalea ruskea hattu).
Löytyi syöntiinkin kanttarelleja, suppiksia ja myös pari pientä napakkaa limanuljaskaa
Kehnäsieni oli mulle uusi tuttavuus, niitä oli siellä paljon. Maistuvat pikkuisille metsäneläjille näköjään, murustelleet ympäriinsä


