Yhdistin kaksi samaa aihetta käsitellyttä ketjua ja siirsin tähän 7 edellistä viestiä toisaalta. Näiden molempien olleiden ketjujen keskustelu on käyty samanaikaisesti viime kevään puolella. Sirrettäessä viesteihin tulee siirtopäivän päivämäärä, mutta ne siis ovat vuoden takaisia viestejä.
nuu, huomasitko, että juuri kun olit saanut ruohosipulit siirretyiksi, uusi juttu tuli toiseen sinun "tyhjentämääsi" ketjuun. - tai ainakin luulen, että niin on käynyt. pitäisikö sinun tarkistaa?
Hei, mai-lee. Kävin heti katsomassa muttei siellä ollut mitään uutta tullut
“keskiviikko, 26. maaliskuuta 2008 - klo 15. 59 (25 minuuttia sitten)
Hätätilanne ruohosipulien kanssa. Pikaista apua tarvitaan.”
löysitkö jo? - nuo “tyhjennetyt” ketjuthan siirtyvät ajankohtaista osioon. juuri äsken, kun kävin kurkkaamassa, oli tuo ketju toiseksi ylinmäisenä, kun olen pitänyt järjestyksenä uusimmat ensin.
Nuu / mai-lee hoi hoi!! Minä laitoin sen hätätilanne kysymyksen ruohosipulista tänään (15.59).
Se poistettiin kuitenkin samantien ?? Kysyinkö jotain epäsopivaa kenties ?
ei sinun juttuasi poistettu. siellä se on vieläkin ihan oikein sopivana. onnistuit laittamaan sen sinne vain juuri sillä samalla minuutilla, kun nuu siirteli ketjun muita juttuja tähän ruohosipuliketjuun ts koko ketju meni hukkuun sinun uuden juttusi kanssa.
Siis missä se paikka on?
ajankohtaista-osiossa. - uskoisin, että löydät sen, kun teet haun omat viestit (alimmaisena vaihtohtona viestit etc valikossa). vielä voit itse poistaakin sen roskakoria klikkaamalla. sittenpä ei nuun enää tarvitse palata siihen.
Hätätilanne ruohosipulien kanssa. Pikaista apua tarvitaan.
Kylvin ruohosipulia siemenistä purkkeihin, reippaasti lähtivät itämään ja kasvamaan. Honteloita, nuorukaisia nyt n. 8-10 cm pitkiä laihoja ovat. Tänään hoksasin että niihin on päähän tullut semmoinen pieni, nuppineulan pään kokoinen pallukka aivan kuin kukkiessaan tekee
Mitä ihmettä ne sipulit touhuaa??
Ei mene edelleenkään jakeluun. En tiedä mikä on ajankohtaista-osio enkä löydä mitään viestit- valikkoa *tupinaa*
No ohoh nyt se tuli tuohon se mun alkuperäinen .
Anteeksi häiriköinti ja meuhkaaminen.
ei mitään hätää. joku moderaattoreista oli tarkkana ja kävi siirtämässä sen tällä kertaa minuuttia ennen sinun viestiäsi:-)
Hengetär, sun ruohosipulit on ihan normaaleja, nehän kasvattavat kukinnon latvaan joka tapauksessa, nou hätä siis!
MOips! Laitoin ruohosipulia itämään ruukkuun jo yli 2 viikkoa sitten, eikä vieläkään näy mitään elämää. Odotankohan turhaan? Ekaa kertaa asialla. =)
Kertoisko joku mulle kunpi tämä on ruoho vai pillisipuli kukkii liilat kukkapallot,ensimäinen kukkavarsi tulossa,vai onko ruoho ja pillisipuli yksi ja sama kasvi.
Ruohosipuli on kuvassa. Pillisipuli on sitten ihan toinen kasvi. (kirjoitinhan oikein tuon p.....)
Ei ole sama kasvi. Ruohosipulissa on kapeat lehdet ja punavioletit kukinnot, pillisipulissa pulleat lehdet ja valkeat kukinnot.
Myskimalva…;=)))
Kiitos! Nyt sitten tiedän kunpi on kunpi NAAPURINI OLIKIN VÄÄRÄSSÄ,HI pääsenpäs sitten isännälle hehkuttamaan et väärässä oli