Sitä sun tätä (alkaen 5.1.2021 ->)

Aika huvittavaa, että koulussa inhosin matematiikkaa, mutta perusasiat osaan. Sitä mukaa, kun nykyään päässä ja paperilla laskeminen vähenee, omat opitut nousevat arvoonsa. Jakokulma on nykyisin niin outo, että lasten kouluaikana piti laskea vanhalla jakokulmalla ja katsoa, tuliko sama tulos kuin lapsella. Missä vaiheessa se muuttui?

Tällainen testi löytyi YLEn sivuilta: 
Kuinka suomalainen oikeastaan olet? Tee testi!

En oo itse vielä tehnyt mutta tässä nyt kaikille kokeiltavaksi :slight_smile:

No hyi,olen henkisesti ranskalainen :open_mouth:

Olen henkisesti irlantilainen. Hyvä vai huono :thinking:?

Oon tanskalainen :astonished:

Minä olen henkisesti britti.
No ehkä en kuitenkaan, vaikka osittain tykkäänkin.:slight_smile:

Mä olin henkisesti  itävaltalainen :smiley:

Virolainen. Ei ois kannattanu kokeilla…

Olen suomalainen :innocent::innocent::innocent:

Guten Tag ,olenkin itävaltalainen.

Puutarhanet ei toimi firefoxilla :frowning:

Rastaan ongelmaan firefoxin kanssa: Yritin löytää puutarha.netistä tiedon tuetuista selaimista. Tänne keskusteluihin oon perustanut ko. aiheelle ketjun jota oon päivittänyt kun on uutta tietoa ollut löydettävissä  (" Puutarha - Puutarha.netin palvelut - Keskustelupalsta ja viestit - Tuetut selaimet "). Viime päivitykseni oon kirjoittanut v. 2016  (= suorakanavan tiedote 15.10.2014 ) ja sen  jälkeenhän on Puutarha.netin omistus siirtynyt Schibstedille. 

Ennen tieto tuetuista selaimista löytyi “jäsenpalvelut”-valikon alta. Nyt en löydä tietoa mistään, aika pitkään tässä hyörin pitkin poikin ja klikkailin sitä ja tätä.  Täytyy näköjään olla yhteyksissä tekniikan puoleen ja pyytää ajantasainen tieto tuettujen selaimien suhteen.

Onko firefoxin käyttäjiä rastaan lisäksi muita ?  Onko se kaikilta poissa pentin suhteen ?  Olis hyvä saada tuosta vähän juttua mukaan ylläpidolle laitettavaan viestiin.

Ite käytän Chromea.

mulla on firefox eikä ongelmaa

Linux Mint firefox ok

Kuka arvaa tämän ruokalajin nimen?

Onko hapanvelliä.

Firefox minullakin toimii ainakin nyt.

Ruisohrapuuro tuli mulle heti mieleen sanana. Mistä lie pongahtanut.  Pitää googlata onko sellasta ees olemassa :smiley:

Muoks: Googletuksen jälkeen tässä senverran tietoa jaan,  että uutispuuro voidaan tehdä joko rukiista tai ohrasta. Siitä mulle sit varmaan jotain syövereistä päähän pongahti niiden yhdistelmä ruisohrapuuro. Mitä siis Kurpan puuro ei varmastikaan ole :smiley:

Miten hapanvelliä tehdään? Ei ole tunnettua täällä.