Sitä sun tätä (alkaen 5.1.2021 ->)

Mukaan haluavat Karvari, Henni, Itusilmä ja Kastehelminen, toivomuksenne:  onko siemenien suhteilla merkitystä eli  jos aatellaan että ryhmät olis hyötärit, perennat ja kesäkukat  niin painottaisinko lähtötilanteessa jotain noista kolmesta eniten ? 

Kuhan tässä vähän vielä yhessä mietitään lähetyksen sisältöä niin avaan aiheelle siemenkirjeisiin oman ketjun.  En tänään mut alkuviikosta varmaan jo.

Mulle käy kaikki. Myös äitini haluaa osallistua, meillä kun on osittain yhteinen piha. Jos tämä on ok?
Hänellä on monenlaisia siemeniä jemmassa. Häntä kiinnostaa hyötykasvit eniten, itseäni taas perennat.

Mulle käy kaikki :innocent:

Perennat on minulla hakusessa. Vaihdokkaita on vähänlaisesti mutta esim Hokkaidokurpitsasta on vähän siemeniä ja jotain muuta pientä.

Kyllä minäkin mukana olisin, en edellisellä kerralla mukana ollutkaan. Hyötäreihin minäkin kallistun, mutta niitten siemeniä mulla ei ole pahemmin laittaa mukaan. 

Etukäteen nyt näyttäs siltä että meillä on 5  halukasta osallistujaa, ja hyötärit & perennat on painotuksena. Tällä porukalla jo kannattaa laittaa kirje liikkeelle. Lisää tietty mahtuu :slight_smile:
Teen aiheelle oman ketjun siemenkirjeisiin. Hepatkaa sinne vielä osallistumisesta niin pysyy homma hanskassa. Jos on toiveita paikasta kirjeessä niin laittakaa se myös sinne samalla. 

Lohjan kirjastossa on tekeillä siemenkirjasto 

Hyvä homma, Nuu! Me ollaan äidin kanssa yhtenä yksikkönä, täällä jo innosta täristen!

Aika… potentiaalinen

Haltilla on menossa talvi-ale. Tilasin lenkkarin malliset nastakengän miesten mallina, koot lähti 36:sta. En tykänny niitten naisten nastakengästä, jolla muutama vuosi nyt ikää. Kankeat ja kapeat moliskot. Mutta jos noilla sen iljame-kelin sais mentyä. Ei ne viime talvenakaan montaa kertaa jalassa olleet, mutta hyvät olla olemassa.

Tilasin saappaat jossa on nastat alla, en ole vielä käyttänyt. Ei tartte kun vetästä jalkaan. Kyllästyin nauhakenkiin

Onko täällä osiota meikeille ja käyttääkö täällä monet meikkejä? Olen intohimoinen meikkaaja ja olis kiva keskustella meikeistä ja meikkaamisesta.

Kemikaalien käyttöä vähentämällä säästyy rahaa ja aikaa ja vaivaa …
Hassua muistaa aikaa kun en vienyt edes roskia jos ei ollut tukka hyvin ja naama peruställingissä…
Nykyään saatan aamulla olla pihalla aamutakissa koirien kaa ja viedä roskat ilman suurempaa tuskaa, elämä muuttaa asenteita.
Isäni sisko nauroi sitä että miten toisen polven stadilaisesta tuli landelle muuttaja ja puutarha harrastaja…ei uskonut ennen kuin kävi kylässä. Nyt kun katsoo taakse ni sehän oli vanhempieni valinta missä lapset syntyy ja asuu.

Minä en ole oppinut koskaan meikkaamaan, meikkasin niukasti jopa teininä.
Olen aina työskennellyt likaisissa ja hikisissä töissä, niin ei tuu mieleenkään, että meikkiä tarttis.
Enkä edes siis osaa.

Omistan ripsivärin, kulmakynän, huulikiillon ja bb voiteen.
Niitä harvakseltaan käytän, jos hiukan haluan näyttää ehostetummalta.
Kampaajalta otan usein kestovärit kulmiin ja ripsiin, ne piristää hetkeksi olemuksen.
Eli minusta ei meikkikeskusteluihin ainakaan ole, kun en ymmärrä niistä oikein mitään.:smiley:

On kyllä perusmeikit. On kumma miten mieli muuttuu :grin:
Ennen Covidia ja maskipakkoa, meikkasin perusmeikin joka päivä.
Oli naku olo ilman meikkiä.
Sitten tuli maskipakko ja meikit maskissa. Totesin että melko turhaa kun ei meikki oikein pysy niin kuin sen olisin halunut. 
Maskin myötä vähensin meikkausta ja lopulta en meikannut ollenkaan kun eihän kukaan näe minua maskin takaa.
No sitten loppui maskipakko ja paluu entiseen ei oikein natsannut.
Nykyään käytän meikkivoidetta päivittäin, huulipunaa ja ripsaria jos käyn jossain missä ihmisiä.
Mutta on se huomattavasti vähentynyt. Jos on joku juhlavampi tilanne niin silloin meikkaan niin
että on naturel mutta silmämeikki saa olla tummempi mutta muuten hillitty.

Moro, joulukuussa valmistuin leipuriksi ja kondiittoriksi.

Onnea Pepino!

Hieno juttu Pepino, onnittelut :hibiscus:

Kiitos teille kaikille! 

Onnea Pepino!!!

Piti olla Peppinolille