Ei antanut kirjautua tänne, joten klikkasin kasvikortisto sivua ja sen kautta pääsin nyt kirjautumaan.
No nyt pääsin tässä kirjautumaan tänne. Jostain syystä se ei antanut klikkaa sitä kohtaa.
Kirjoitan toisella tabletilla.
IS-visa: “Miten hyvin osaat laittaa ruokaa? Tässä visassa kaikkien pitäisi saada yli 10 oikein”
Sain 11/12. Toooodella helppo, kaikki tietää noi jutut. Paitsi minä en sitä homejuustokysymystä, kun mulle homejuustot on ihan vieras asia.
Meillä oli viime vuoden kulut noin 420/kk.
En pidä kalliina, tuossa on sähkö, vesi, jätehuolto, lämmitys, kiinteistövero, tiemaksut, vakuutukset, auraukset, ym kaikki siis.
Asukkaita 2.
Noissa kuluissa on mukana meidän tapaturmavakuutukset ym, ne tulee samassa laskussa kotivakuutuksen kanssa, niitä en laskenut pois.
Ja mukana on myös isännnän 150 neliön hallin lämmitys ja sähköt.
Minun laskelmassa koomista on se, että sähköön menee eniten rahaa, vaikka sillä ei edes lämmitetä.
Siirtomaksut ja sähköverot on niin kovat, vaikka aika edukas myyntihinta saatiin.
Nyt on ollut monella sivulla vikaa. Taas kirjautuin kasvikortiston kautta tänne.
Chrome selaimella ei päässyt kirjautumaan mutta Firefoxilla pääsi.
Chromella ei näy sitä kirjautumisikkunaa.
Käyttis Linux. Oikeastaan en kirjautunut Firefoxissa vaan olin täällä “uinuvassa” olotilassa. Joskus näemmä jäänyt uloskirjautumatta tai jotain
Minä käytän aina edge selainta. Eilen testasin chromea pääseekö tänne kirjautumaan, mutta ei silläkään.
Niin ja käytän kahta tablettia. Taas jouduin toisen kautta kirjautumaan.
Miksipä ei! Minullakin on. Lisäksi kaikki muut laitteet. Eri tilanteissa on hyvä olla tarpeeseen sopivat koneet. Tabletteja saa näihin aikoihin tosi edukkaasti. Ja jos tekee jotain vaikka valokuville niin on hyvä olla eri laite niille isommalla resoluutiolla. Eri käyttöjärjestelmät toimii eri lailla niinkuin vintoosa ja omppu.
Anteeksi että sotkeuduin😕
Jos tabletin akussa ei ole enää tarpeeksi virtaa, niin otan toisen tabletin käyttöön. Lisäksi toinen on vanha ja akun virta vähenee nopeammin kuin uudemmassa. Kaksi on ihan riittävä.
Mä käytän kotona kahta läppäriä ja kahta puhelinta
Oho, enpä ole hoksannu että voi olla tabletti eri asioille. Mulle on tähän asti riittänyt hyvin yksi.
Minulla on monta tablettia eri tarkoituksiin. Akuuttiin kipuun otan naprokseenia, kuumeeseen parasetamolia, allergiseen nuhaan anthistamiinia jne.
Huono vitsi, tiedän. Minulla ei ole yhtään tablettia, vaan surffaan läppärillä tai kännykällä. Olen monesti harkinnut tabletin hankkimista, mutta en ole vielä saanut sitä aikaiseksi. Se olisi hyvä, kun haluan katsoa keittiössä jotain ohjelmaa, kun teen jotain tylsää marjojen perkuuta tms. tai etsiä jotain uutta leivonta ohjetta. Nyt teen sellaiset kännykällä ja onhan se siihen vähän pieni.
Minäkin etsin runsaasti reseptiä netistä.
Mulla on yksi anopin perintöläppäri ja nokian halpis puhelin joka istuu usein käsilaukussa viikonkin kerrassaan…
tänään kun se soi niin en löytänyt sitä ja puhelu loppui…laukun syövereistä ei sitä niin vaan saa käsiinsä :w00t:
Valkoinen läppäri ei olisi ollut minun valintani mut ilmaiseksi se on tarpeeksi hyvä.
Terkkarin labrassa kun odotin niin oikein huvitti…kaikki muut paitsi minä oli nokka kiinni kännykässään, olin paikan outolintu ? Isännän huvitus on säikyttää kersoja kun ne kävelee suojatielle nenä kännyssä kiinni ei katsota edes eteensä …hän töräyttää torvea niin et kakarat säikähtää ja ihan tarkoituksella…
Kuinka monta tilannetta on et kakara astuu suojatielle nenä kännykässä ja autoilija saa todellakin sydärin niiden takia ??
Käytän nykyään vaan iPadia,harvinaista jos meen pöytäkoneelle.Yleensä sillonku varataan matka ja pitää jotaki tulostaa.Ostin tämän uuen lokakuussa ja vanha on vielä toimintakeleponen,ei vaan tuu enää käytettyä sitä.Piän siinä virtaa ku suutin mussukka sitä käyttämään.Ei näytä olevan innostunu.
Puhelin ja IPad on riittävät mulle.
Käytän pelkästään puhelinta ja sen huomaa viesteistä. Ohjelman oivalluksia ja viereiseen kirjaimeen osumia vänkyrin sormin. On mulla läppärikin, mutta ei ole useinkaan lähellä
Kännykkää käytän minäkin pelkästään. Läppäriä ehkä viime vuonna viimeksi valokuvien kanssa leikkiessä.
Kännykkä on vaan kätevä vaikka tahtookin vääntää kirjoituksia. Käytän kynää kirjoittamiseen niin sattuu paremmin oikean kirjaimen kohdalle.
Minä käytän silloin tietokonetta, kun muokkaan reseptiä ja tulostan ne. Välillä kännykälläkin lähetän tiedosteet tulostimeen. Tabletillakin voi lähettää tulostimeen tiedostot.