Sitä sun tätä (alkaen 5.1.2021 ->)

Minä, kun ostin keliakian testin, niin en osanut käyttää sitä pipettiä. Yritin samalla lukea ohjeet, mutta välillä eksyin väärälle riville.
Pipettiin ei tullut tarpeeksi verta ja se piti pumppaa pieneen pulloon. Testi näytti negatiivisen vastauksen.
Luin siitä paperista miksi niin kävi ja syynä liian pieni veri annos.

Antoisaa kesää kaikille!  “Näkemisen” toivossa. Paula. “Sohvakukka”.

Mä en toivottele kenellekään mitään, kun eihän me nyt tähän lopeteta! Jos ei saada tätä jatkamaan, siirrytään omapuutarhan puolelle. Siellä voi ainakin väliaikaisesti kuulumisia vaihdella!
https://omapuutarha.fi/keskustelu/

Tässä se toinen foorumi eli klorofylli:
https://www.klorofylli.com/forum/index.php

Luulenpa, että se on teknisesti toimivampi.

Karvari,  sinä pentin partiolainen. Aina yhtä avulias ystävä olipa kyseessä sitten siemenien tai taimien jakaminen. Aina valmiina. Olet yksi pentin peruspilareista, toteutat sen henkeä  pyyteettömästi vuodesta toiseen. 
En ees tiedä kuinka moni on apuasi ja postia kasviasioissa saanut - todella moni. Suuret kiitokset sulle, ihanaa että olet  ! 

Hyvää kesää sinne pohjoiseen Suomeen
palataan,
t. Maarit / Nuu

Kiitos Rayalle!
Mielenkiinnolla seurannut puuhastelujasi ja ihania yllätyksiäsi kukkaloiston lisänä.
Huumoria, Liekkö sitä savolaista alkuperää, on näkyny kaikessa. 
Piristäny monasti päivää kun olen lukenu täällä juttujasi,

Kiitos kaikille ja Hyvää satoisaa kesää!

TV. Tönis/Marja

Ihanat rakkaat penttiläiset,kiitos näistä vuosista jotka oon saanu olla teijjän kans.
Ei luovuta toivosta,jospa vielä jatkuis tämä ihanuus.
Ihanaa kasvattelukesää kaikille :two_hearts:
Nuu,kiitos kauniista sanoistasi :kissing_heart: sait minut itkemään.

Ihanaa kesän jatkoa Teille kaikille tasapuolisesti ! Toivotaan parasta Pentin jatkon suhteen .

Kiitos kaikille, kasveista, neuvoista, kaveruudesta ja seurasta.
Nautitaan kukkivasta kauniista kesästä.
Just tuossa mietin, että on niin aikainen kevät, että pitäiskö jo ruusupuistoon kipaista.

Leppoisaa kesää!
T: Auli ja haukkukaverit Repe ja Hilma

Kiitos valtsu kauniista sanoista ja tsempistä! Kiitos myös niistä maitokellon siemenistä, ja olihan siinä muutakin mitä lähetit. Kylvöksiä on jo niistä tehty ja lupaan päivittää niiden kuulumisia joko täällä tai muualla.
Erityiskiitos Filopatorille siitä valtavasta paketista. :heart:

Kiitos kuluneista vuosista kaikille, tasapuolisesti. Toivotaan, että tälle alustalle löytyy jatkaja.

t. Sari ja Asta-koiruli

Kastelin tänään muina miehinä tuossa kukkia.
On niin pölyistä, että vetelin tuijan päällekin kauttaaltaan vettä.
Kunnes huomasin, että korkeudeltaan noin puolivälissä tuijaa keskellä siellä on jonkun pikkulinnun pesä.
Heinistä kyhätty mytty ja munia siellä.
No siellä se taas hautoo, ei paljoa pikku sumuttelut haitannut.

Suuret kiitokset myös minulta kaikille neuvoista ja vastauksista!
Olen hurjasti täällä oppinut vaikken aktiivisesti olekaan kirjautumisvaikeuksien vuoksi keskusteluihin osallistunut. Päivittäin kuitenkin edes yrittänyt päästä palstaa lukemaan.
Aurinkoista kesää kaikille! :slight_smile:

Nuulle erityiskiitos :1st_place_medal:oot meitä pitänny aisoissa asiassa ku asiassa.Iliman sinua täälois ollu tyhyjää,oot mulle ainaski tullu tosi tärkiäksi.On voitu aina luottaa sinunn viisaisiin päätöksiin.Ja ystävänä aivan super :trophy:
Jos tämä loppuu niin yhteyvvenpito sinun kans ei lopu.

Vielä ollaan päästy tänne kirjailemaan asioitamme ja minäkin menin niin naamakirjaan kuin oma puutarhaan mut ne on kovin erillaisia ja perustuu jotenkin mielipiteisiin ja peukutteluun, erillaista ja kummallista touhua.

Lämmin kiitos kaikille teille ihanille ihmisille kasveista, siemenistä, someseurasta jne.
Kaikkea hyvää teille.

Nimetönsormi oli todella kipeä sen jälkeen, kun otin verta siitä. Oli pakko ottaa burana ja laitoin siihen Abilar geelin ja laitoin siihen laastarin.
Nyt kun painoin siihen kohtaan, niin kipu on poissa.
Silloin kun vahingossa pistin etusormeen ja siitä tuli enemmän verta, niin ei se ollut kipeä.

Nyt alkaa olemaan istutus- ja pihatyöt siinä mallissa että isoin fyysinen rutistus on tehty. Vähän vielä sitä sun tätä jäljellä  muttei enää stressiksi saakka.
Päivä venyy illasta pihalla koko ajan pidemmäksi. Päivän kuumuus kun hellittää niin on tosi mukava alkaa pihalla puuhastelemaan kaikessa rauhassa. Tänäänkin illalla kuljettelin vielä pihakoristeita ym ympäriinsä ja mietin minne minkin laitan. Mukavaa kun ei enää oo hirmuinen kiire kasvien laiton kanssa vaan pystyy jo alkaa fiilistelemäänkin.

Kun tulin vihdoin sisälle niin aattelin että jes, mulla on kesäkuu, heinäkuu ja elokuu vielä edessä täyttä kesää, ja syyskuukin siihen jatkoksi todennäköisesti lähes kesäisenä. 3 + 1 kuukautta tästä eteenpäin kesästä nauttimista.
Kuulkaa, ei ollenkaan huono :slight_smile:

Muistakaa nauttia tästä koko kesäajasta, joka päivästä. Niitä riittää :kiss:

Huhtikuun alussa kun jäin eläkkeelle, ajattelin että nyt alkaa elämäni kevät.
Niin se alkoi ja taitaa jatkua elämäni kesään.
Aivan ihanaa puuhastella pihalla niin paljon kun kroppa kestää. Valmista ei kuitenkaan tule, onneksi.:wink:
Nautitaan!