Sitä sun tätä (uusi)

Antoisaa äitienpäivää.

12 tykkäystä

Hyvää äitienpäivää

(Kuva: Pixabay)

11 tykkäystä

Hyvää Äitienpäivää kaikille ihanille penttinaisille.
Äitin rakkaat osti tämmösen ihanuuen 🩷

11 tykkäystä

Hyvää äitienpäivää!

6 tykkäystä

Näkyykö teillä muilla tomaatti-ketju tuoreimmissa? Mulle ei näy :thinking:

Näkyy.

Näkyy.

Kiitti tiedoista. Tsekkasin tarkemmin ja mulle oli jostain syystä tullut sinne valinta ettei saa näkyä tuoreimmissa :thinking:. Varmaan oon sählännyt sen ite, en yhtään ihmettelis :laughing:

Tulossa muutama valkoinen marja.

11 tykkäystä

Viime viikolla olin ostanut sitruunan ja laktoositon kerman ja unohdin ne, koska se huono tapahtuma iski minulle.

En edes muista mitä minun piti tehdä, sillä olen kansiot ja tabletista sivut selaillut, mutta en ole löytänyt sitä.

Puristin siitä sitruunasta mehun ja tein siitä juotavan.

1 tykkäys

Eilen kävin putkessa Roissa,hyvin meni.
Oli uusi putki,verraten siihen missoon viimeksi käyny,palijon parannusta :+1:t3:
Lääkäri soittelee parin viikon päästä tulokset.

1 tykkäys

Monet valittivat täällä, kun kaupungin miehet kaatoivat teiden viereltä ja keskustasta näköesteinä olevia ja lahoja puita. Oli myös “maansuru”, kun rakennusten ja tien välistä kaadettiin suuria kuusia, joita osa oli lahoja. Minua ei harmittanut, kun ymmärsin syyn.
Keväällä harmitti paljon, kun eräällä tontilla seissyt iso, hieno petäjä oli kaadettu. Talo oli myynnissä vanhusten kuoltua. Talon ja tien välissä oli paljon kukkia ja joitakin marjapensaita, keskellä oli se petäjä. Kun kevään ensimmäisiä kukkia etsien katsoin tieltä pihaan päin, oli kauheaa nähdä komean puun makaavan maassa, ja nyt kaikki kasvit ovat pätkityn puun ja oksien alla.

1 tykkäys

Laitoin isännälle viestin.

Meillä ei oo ich komme, vaan multa tuli. :see_no_evil:

Mun 5 suursäkkiä multaa ja kuoriketta on tänään toimitettu, pääsee töitten jälkeen puuhaamaan. :smiley::wink:

8 tykkäystä

Katsoin eilen Amsterdam juna asema ohjelman.
Siinä oli erään miehen kasvot sumennettu, mutta minäpä tunnistin kuka siinä oli - Prinssi Harry.
Välillä näin hänen parran ja hiukset ja hänellä oli erikoinen puku yllä.

2 viestiä yhdistettiin ketjuun: Metsäpuutarha

Suokukka, saanko siirtää ton viestin (ja oliko siihen liittyvä aikaisempikin) Pihasuunnittelu - Luonnontilainen piha- Metsäpuutarha -ketjuun ?

Kävin just tänään siellä ja huomasin että sun metsäpuutarhasta oli siellä juttua. Olis kiva saada sinne jatkoa talteen :smiley:

Saa siirtää. Metsäähän tässä suurin osa on. :wink:

1 tykkäys

Kiitos, siirretty talteen :grinning:

Tiistaina vein jätin taimen olohuoneesta kasvihuoneeseen pystyttämääni pienoiskasvihuoneeseen. Itäneen siemenen istutin 3 kg:n kissanruokapussiin kasvamaan 23.4.

2 tykkäystä

Monta asiaa hoitui helposti eilen ja tänään. Eilen vein auton huoltoon, kyytiin laitoin kesärenkaat ja kaksi sammutinta. Tänään hain auton huollettuna ja katsastettuna, allaan kesärenkaat. Oli sattunut eilen olemaan päivä, jolloin siellä kävi sammutintarkastaja. Vanha sammutin meni kierrätykseen, uusi oli tarkastettu.
Autolla on eniten käyttöä kesällä, joten ei haitannut näin myöhäinen renkaanvaihto.

2 tykkäystä