Sitä sun tätä (uusi)

Rammsteinin yhdestä kappaleesta tykkään. Mutta en aktiivisesti kuuntele heitä enkä Hard Rockia yleensä. Klassista kuuntelen kun silitän pyykkiä mutta muuten kuuntelen vain mitä sattuu radiosta kuulumaan.

Huomasin myös, että on kulunut taas 3 v ja Puhelintarjonnan rajoituspalvelu on päättynyt. Uusin eilen ja jo pariin kertaan tänään estänyt puhelun.

Kuka soitti palvelukin minulla on, aamukaffella huvittelin tsekkaamalla mistä viimeaikoina”mahdollinen häirikköpuhelu” merkinnällä on tullut. Nyt ei enää hälytä, muistiin jää silti. Samat kuin muillakin energiayhtiö Oomi ja Lähi-Tapiola, lisäravinnekauppias ja joku katkaisee kaikilta puhelun jos vastaa, vissiin koettavat saada soittamaan takaisin jonnekin maksulliseen.

1 tykkäys

Kävin hakemassa työsilmalasit isolta kirkolta (Jyväskylästä). Hiljaista oli. Pitihän niitä testata kun ovat “toimisto” säädöillä, siis reiluun metriin ja lukuetäisyydelle, hyvin näkyi. Paljon tekee hajataiton korjaus, sillä kauko-osion arvot nollilla. En minä tätä näyttöä ilman laseja näe lukea.

1 tykkäys

Minulla on sellanen vahvari, johon voi hakea musiikki kanavat ja tietty tavalliset radiokanavat.

Kuuntelen amerikan rockmusiikki kanavaa ja siellä tulee rock, hardrock ja heavy musaa.

Lauantai oli ihan järkyttävä päivä.. lähin täält Putininrajalta ajamaan.. länteen, laina Peugeotil:la/peräkärry perässä..:automobile::dashing_away::dashing_away: Noin 8-9 välillä.. Kouvola/Lahti/Karkkila. Karkkilassa pysäys ja Somerolle. Siellä 3-5 tunnin pysäys ja lähtö takasii.. Forssa/Hämeenlinnan/Lahti/Kouvolan kautta pimeellä.. Kyl meinas uni iskee, 3-4 kertaa pysähyin ja yritin nukkuu.. Ei vaa tuon autonpenkki ollu siihen hyvä, vaikka Ranskalaiset autot pitäisi olla hyviä ajaa. Muuta ne ei osaa tehä, ku Patonkii… 06,30 aamulla Putininrajalle.. Ei vaa kävelly enää meinannu onnistua :joy: alaselkä älähti niin paljon.. että oli pakko hakee tukea kokoajan..Se vino nukkuminen pahensi sitä varmaan… pahiten, oikeelonkkakii välillä muistuttaa.. Pitää välillä yrittää.. kokeilla rajoja…noin 700km
,
”Olin siis maata kiertämässä ja siellä kuljeksimassa”

Ihanko vain huviksesi olit ajelemassa peräkärryn kanssa? Miksi ihmeessä?

Ehh, löyty aiemmin pihalle kiinnostavaa rojua.. Ostin sen jo aiemmin, piti hakea se pois lauantaina,Saa nähä saako sitä paikalleen sitten minävuonna,?

1 tykkäys

Onko aiemmat kasvarit koottuna?

250x380cm osa laseista menee uusiksi. Kattolasit yhtenäisiä… 60x2250cm noin.. puolet oli valmiiksi jo hajonnut. Onneksi tuo ei ole alumiinii..

Siihen kohtaan oisin laittanut kasvarin seinään kiinni, mut, pituutta oli liikaa… Kaivo tulee vastaan.. :face_vomiting: ei mahtunut seinään kiinni.. Ei tuokaa onnistu ihan heittämällä.. Ilmalämpöpumpun putkia pitää siirtää.. ja palotikkaat varmaan. Tuo seinä on kaakkoon, Aurinkoa aamupäivä…

7 tykkäystä

En ois ottanu tuota, mut mun äippä sano vuosia sitten, että hää haluaisi ns seinäkasvarin.. Vaikka hää tuskin enää juurikaan käy täällä.. Meinas lähtee henki toukokuussa..

1 tykkäys

Hienolta näyttää! :+1:

2 tykkäystä

:+1: hieno!

1 tykkäys

Ollaan kaikki saatu sähköpostiin Puutarha.netin uutiskirje (ne jotka on antaneet luvan sille) jossa pyyntö osallistua Puutarha.netin käyttäjäkyselyyn. Oisin sitä mieltä että meidän kaikkien keskusteluja käyttävien on syytä osallistua siihen. Ja muutenkin ottaa se uutiskirje sillä mielellä että se on osa meitä ja meidän olemassaoloa. Varmaan jotain klikkauksia senkin kautta lasketaan ja katselijamääriä käytetään markkinoinnissa taijossain. Yritetään me pieneltä osaltamme osallistua, sanotaan vaikka että “maksetaan vuokraa” puutarha.netille tästä meidän pentistä :+1:

Tässä kuvakaappaus uutiskirjeen Käyttäjäkyselystä " Osallistu Puutarha.netin käyttäjäkyselyyn – vastaa ja voita! / Kannattaako pelargonit kasvattaa siemenistä?"

2 tykkäystä

Joo,yritin mennä kyselyyn,mutta tämmöstä tarijoilee.

Ilmotin ylläpidolle tosta kyselyyn pääsyn ongelmasta ja lupasivat tutkia asiaa. Saattaa olla kyse että hankaluus liittyy johonkin tiettyyn selaimeen/laitteeseen.

Semper on myynyt Dr. Schär yritykselle gluteenittomat liiketoiminnan.
Semper tekee lapsille ruokaa mm.puuroa.

Dr. Schär joka on toiminut pitkään gluteenittoman elintarviketeollisuuden parissa.

Testi: Testaa, mille vuosikymmenelle oikeasti kuulut – 10 kysymystä paljastaa tarkkanäköisen totuuden. Testaa, millä vuosikymmenellä on henkinen kotisi!
Mulle tuli: Henkinen kotisi on 1950-luvulla!
Elvistä, Coca-Colaa, lavatansseja ja kellohelmoja! 1950-lukua värittivät elintason kasvu, teollistuminen ja nuorisokulttuurin synty. Arvostat perinteitä ja rauhallista kotielämää, mutta sisälläsi piilee pieni kapinallinen. Silmiäsi hivelee perinteinen naisellisuus ja maalaisromantiikkakin. Rakastat kotimaista muotoilua ja arkkitehtuuria, ja mielikuvissasi istut amerikanraudassa huivi päässä Armi Kuuselan näköisenä.

No jaa…

Mulle tuli - 60 luku.

1950-luvulla. Kysymykset ei ollut sopivia. :slightly_smiling_face:

1 tykkäys