Sitä sun tätä (uusi)

Minä 1990 luvulla.

Osittain samaa mieltä :hugs:

Mulle tuli 70-luku

Aika vaikeeta oli vastata, kun en löytänyt oikeita vastauksia. Oli vaan pakko laittaa väärä vastaus moneen.

En edes valinnut mitään tanssipaikkaa, mutta lopussa luki, että diskossa käyn.

Minä, kun löysin lämpöpatterin välistä my little pony lelun, niin mäkkärissä on annettu niitä.
Johan ihmettelin, kun ei meinannut löytyä heti sitä netistä.

Ostin 4 paria sukkia, sain 4½, kun mukana oli yksi ylimääräinen. Mahtaako olla yleistä.

2 tykkäystä

Ei oo mulle ainakaan koskaan sattunut noin et pakkauksessa olis yks ylimääräinen kappale. Mut koska sukat nykyään on niin surkeen laatusia et pohjaan saattaa tulla reikä jo yhen käyttöpäivän jälkeen, niin tollanen “varaosa” on kyllä ihan paikallaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 tykkäystä

Ostin perjantaina uuden reitittimen.

Nyt on sitten vietetty aikaa, että on saatu valvontakamera ja chromecast laite päälle. Ei voisi vähempää kiinnostaa tekniset asiat, mutta pakko yrittää. Onneksi sain yhdistettyä, huoh.

5 tykkäystä

Rock now kanavalla tulee Queen biisiä.
Täytyy kattoa, sillä sieltä tulee monta heidän. biisiä. :heart_eyes:

Ikkunanpesiä kävi täällä. Eli uudet lasit ja oven ja keittiön ikkuna parvekkeella.

Ovessa näkyy vieläkin ne, jossa oli teipit eli ei vieläkään lähtenyt näköjään kaikki. Tai sitten minä tein ne viivat, kun poistin liimat.

1 tykkäys

Vahvarissa amerikan rockmusiikin listalla on myös Hanoi Rocks biisit.
Minä lisään telkkarin kautta vahvariin musiikkikanavat.

Edit: Yksi kirjain puuttui.

Minulla on yhdessä perennapenkissä tätä jonkin verran; tuli tilattua jo useita vuosia sitten Hollannista kun halvalla sain, ja näyttäisi pärjäävän kivasti ainakin täällä II-vyöhykkeellä. Joka vuosi nousee ja kukkii kauniisti :slight_smile:

1 tykkäys

Pesin yhden matonkin pihalla, Hilmulla taisi käydä pissavahinko eilen. :wink:

Löyty syy miksi astianpesukoneessa tulee metalli astiaan ruskeat pläntit. Syynä finish.
Ostin fairyn, jossa on kaikki. Todella kiiltävät puhtaat metalli astiat.

Katsoin sellasen dokkarin, jossa puhuttiin meän, ruotsin ja suomen kieltä. Ei meän kielessä tullut niitä sanoja, joita itse puhun.
Oulun murre taitaa olla, vaikka joku väittää, että meän kieltä.

Eilen menin nukkumaan ennen klo 20 ja taisin nukkua 10 tuntia. Tosin heräsin aammuyöllä pari kertaa.
Sitä se tekee, kun herää arkisin aikaisin aamulla.

1 tykkäys

Äitini 90v päivä tänään. Osa tarjottavista puuttuu kuvasta.
Äitini oli paistanut, leiponut sitä sun tätä mm.piirakoita edellisenä päivänä, siivonnut ja kiipeillyt kaapista vanhat posliinit. Ihan uskomaton tahti vieläkin, vaikka kroppa on kulunut, pää ei käänny, silmillä näkee heikosti ja ties mitä. Tällaisia nämä evakot ovat.

19 tykkäystä

Minunkin äitini oli evakko, lähtösi Sallasta. Venäjän puolelle jäi kotikunnut. Tuli tähän kylään sodan aikana, tapasi isäni ja jäi tänne.

Hienosti on äitisi jaksanut laittaa pitopöydän. :rose::rose::rose:

3 tykkäystä

Minulle sopii hyvin talviaika kello, koska sisäinen kello kiittää.

Monen evakon elämää on helpottanut puolison löytäminen ja siten uuden elämän vaiheen aloittaminen. Minunkin edesmennyt appeni joutui lähtemään vanhan Sallan Tuutijärveltä. Lähtiessään piti polttaa oma koti. Onneksi puoliso löytyi sijoituspaikkakunnalta. Ei joutunut rintamalle lääkärin diagnoosin perusteella. Lääkäri oli sanonut suoraan,että turhaa lähdet rintamalle, kun sinulla ei ole muutenkaan elinaikaa paljon jäljellä. Niin appeni kuoli 97 vuotiaana. Oli ilmeisesti mennyt lääkärillä potilaspaperit sekasin.

5 tykkäystä

Olen kuullut myös lääkäreistä, jotka oli kauaskatseisia ja valinneet siemenpuiksi parhaita.

3 tykkäystä