Sitä sun tätä (uusi)

Onhan sitä, kun koko ajan eläkeikää nostetaan ja ei tiedä mitä vielä keksivät.

Jos työuraeläke on voimissaan silloin, aion hakea sitä, ehdot täyttyy kyllä.

Siihenkin on aikaa 8 vuotta, kyllä se silti jo odotuttaa, aloitin täyspäiväisen työuran 38 vuotta sitten, niin alkaa jo vähän ruumis kärsiä.

Oon aina tehnyt hyvinkin raskaita töitä ja suurimman osan kolmivuorotyötä vielä.

2 tykkäystä

Kylläpä meni aikaa kahden vetoketjun vaihtamisessa pojan reppuun. Rikkoutuneiden vetoketjujen irrottamiseenkin kului tunteja. Onneksi on se yksi yrittäjä vielä paikkakunnalla, jolta löytyi uudet. Reppu vastusti kaikin keinoin vaihtamista, varsinkin vetoketjujen päissä, mutta voitin ottelun.

5 tykkäystä

Olen ottanut yhteensä kaksi ruokalusikallista extra neitsyt oliiviöljyä /pv. Pahan makuinen öljy, mutta se maku menee nopeasti ohi.

Kerran piti ostaa sitä öljyä ja sitä jäi lähes pullollinen, joten testaan mitä tapahtuu.

Hieman polttaa kurkkua, mutta se kuuluu asiaan ja tietää, että se öljy on todella hyvä.

Hyvä :1st_place_medal:

Miksi noin paljon, minusta yksi teelusikallinen päivässä riittäisi. Eikö ole maha mennyt löysälle?

En tiedä onko tuo suomen terveysravinnon artikkeli oikeaa faktaa mutta sen mukaan olisi hyvä ottaa kaksi ruokalusikallista päivässä. Yksi rkl on noin 13-15 g ja n. 112 kcal. Tosi paljon lupaa kaikkea hyvää.

1 tykkäys

Suositellaan ottaa kaksi ruokalusikallista/pv sitä. Muuten käy niin, että kun otetaan vähän, niin mitään ei vaikuta.

Ei maha mene kuralle.

No sitten, kai asiaa on tutkittu. Minä en ota mitään öljyä, kun on verenohennuslääkitys.

Tori löytöjä.

Näistä kyllä taitaa tulla kukkapurkkeja.

7 tykkäystä

Niistä tulee vaikka neljä hyvän kokoista purkkia… :+1:

2 tykkäystä

Hienot! Paljonko maksoit?

1 tykkäys

Arvasin :wink::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 tykkäys

70 euroo koko satsista. :wink:

1 tykkäys

Ei paha! :grinning_face:

Huom. taustalla näkyy miten pieneksi on 10 kuution multakasa käynyt.

Se on niin kosteaa sisältä, että pysyy pystyssä, vaikka melkein pystysuoraan lapioitu. :smiley: Toisees reunassa on pieni “sortuma,” mutta en nyt tuuleen lähde lapioimaan.

Osa tarttis lapioidakin noihin kaksi renkaisiin maatilakärryihin, kun haluan sen kasan pois, mutta tarviin ehkä vielä paikkauskamaa.

1 tykkäys

En olis multakasaksi tunnistanut :open_mouth:

Hyvin oot saanut hupenemaan. Ja kunto kohenee niinku kunnon puutarhurilla tuppaa keväisin käymään :+1:

1 tykkäys

Vihdoinkin tuli edge selaimeen uusi päivitys sellainen, että voi suosikit vetää listalta ylös tai alas.

Harmitti, kun tämä sivu oli puutarhalistalla alemmassa ja eilen vedin sormella sen ylös.

1 tykkäys

NatGeo kanavalla tulee samoja dokkareita kuin yle areenalla.

Saksan pähkinöitä pitää oliiviöljyn kanssa posia kourallinen. Tosin minulla on pienet kourat, joten se riippuu kuinka kokoiset kourat on kaikilla.

Tarkitsin uudestaan ja siinä luki, että 7 saksan pähkinää pitää ottaa.

1 tykkäys

Simakasta vappua kaikille. :+1: :bottle_with_popping_cork::cocktail_glass:

6 tykkäystä