Sitä sun tätä (uusi)

Mahtavaa saada uusi osallistuja! :grinning_face:

2 tykkäystä

Minuakin vähän tuo siemenkirje polttelee. Siemeniä tosin en juurikaan ole keräillyt, ehkä tässä loppukesällä jotain vielä löytyisi. Vähän olen ollut tauolla jo jonkin aikaa, mutta nyt jo tuntuu, että tää talviuni sais riittää :slightly_smiling_face:

3 tykkäystä

Tämmönen kaunokki kaunistelee.:smiling_face_with_three_hearts:

En tiedä mikä kaunokki on, mutta Nuu sen minulle aikoinaan lähetti. On hyvin levinnyt, ja sinne se on mennyt saman värisen jaloangervon kainaloonkin. :wink:

9 tykkäystä

Onpa kaunis kaunokki!

Ja kiva jos saadaan sinutkin mukaan, iltatähti! Nythän meillä alkaa olla hyvin jo porukkaa kasassa. :grinning_face:

3 tykkäystä

Moi Iltatähti, onpa kiva kuulla sinusta taas :smiling_face_with_three_hearts:

2 tykkäystä

Mieheni täyttää aika lailla vuoden päästä pyöreitä, eli 60 vuotta.

Alettiin nyt jo suunnitella vähän juhlia, eli koko porukalle varataan reissu gdanskiin, hänen äiti miehineen, molemmat pojat, tyttäreni ja me tietty.

Ei haluta järjestää mitään koko kaveriporukan jättijuhlia, niin päädyttiin tämmöiseen versioon.Synttärit on alku syksystä, niin gdansk on kiva kohde silloin kelien puolesta ja helppo lentää suoraan turusta, vois varata vaikka sinne kanaaliristeilyn tai jotain. :laughing:

5 tykkäystä

Hyvä idea! Me käytiin Gdanskissa tänä keväänä, oli kaunis kaupunki. :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Me oltiin miehen kanssa kahdestaan gdanskissa muutama vuosi sitten. Helppo matkustaa ja siistiä ja kiva kaupunki. Hyviä ravintoloitakin, niin kiva lyhyeen lomaan. :wink:

1 tykkäys

Näin sen näin, kaikki häipyy, oli vain nyt. Hieno päätös yhtenäiskulttuurin musiikkilegendalla,Ratinakeikka 1/3 korkattu. Monesti kuultu ja katsottu, osa kasarinuoruutta Mansessa.

4 tykkäystä

Olin 50m päässä sinusta​:smiley:

2 tykkäystä

Kesäinen kimppu; kesä-Asteri, punaluppio ja kaitaröyhytatar.

13 tykkäystä

Osutko kuvaan?

1 tykkäys

Olin taempana​:blush:

2 tykkäystä

Helsingin sairaalasta oli lähetetty ilmainen testi minulle. Kyseessä suolistosyöpä, koska he haluavat tietää etukäteen onko tulossa syöpä. Piti ottaa ulostetesti.

Ehkä se liittyy minun vatsaan, mutta minun vatsaoireet tiedetään jo.

Minullekin tuli keväällä seulontatutkimuskirje näytteenotto-ohjeineen. Tänä vuonna kohteena ovat olleet vuosina 1954, 1956, 1958, 1960, 1962, 1964 ja 1966 syntyneet. Hieno asia ,että tällaisiin tutkimuksiin pääsee osallistumaan ilmaiseksi.

11 tykkäystä

Näitä pitäisi alkaa pikkuhiljaa siirtämään uuden kukka-alueen suuntaan. Tämä peltomulta menee alle

Ja tämä Kekkilän istutus+ päälle

4 tykkäystä

Laitatko pahvia alle? Sulla mahtaa olla iso alue kun on niin paljon kaikenlaista?

1 tykkäys

Mies kuori traktorin kauhalla pintamaan pois ja kyntää alueen. Tähän tulee pioneja, tarvitsevat vähän syvemmän istutuskuopan varastolannoitteille.

Tämä oli meidän heinittynyt mansikkamaa, ei montaa mansikkaa tullut tänä kesänä. Jospa kukat kasvaisivat vähän paremmin.

Ostan ensi vuonna uudet mansikantaimet ja istutan ne lavoihin vähän toiseen paikkaan.

2 tykkäystä

Kävin tänään SI nivel hoijjossa,treenikavseri on fyssari ja osaa tämän tehä.
Oikia puoli on aika juntturassa alaselekä/ lonkka osiolla.
Vikana että teen kaikki oikia painotteisesti,vasen pikkusen tukee.
Nyt oon muutaman kuukauvven tehenny harijotetta jossa aktivoijjaan vasenta puolta.Nyt huomaan että on ollu vaikutusta.
Oon käyny kaks kertaa normivodilla ja huomaan että vasemnalla puolen lihakset kipeämmät ku oikialla puolen.
Pitää muistaa treenatessa että käyttää myös vasenta jalakaa :sweat_smile:

3 tykkäystä