Sinikat täälläkin jo maassa.
Aralia
Oikein Hertta aralia. Aralia cordata.
Nuohan on upeita kuivakukkia ellei siemenkodat varise pois…
Ompas hieno rakennelma …jätätkö talveksi ?
Palatessani kuntosalilta näin paljon koululaisia koulumatkalla. Eräs heistä oli hauska, nosti kättä korkealle ja kajautti reippaasti moro. Sanoi vielä, että hyvä keli.
Pienet koululaiset nostaa kättä kiitokseksi usein kun kun odottaa heitä suojatien edessä auton kanssa.
Minä olen huomannut saman - hassun ja positiivisen ilmiön. Ja monesti ihan tuntemattomat lapset heilauttavat kättä tervehdykseksi, kun autolla ajaa ohi. Ja joskus toruin vieraita lapsia jostain hölmöstä häsläämisestä, niin siihenkin niillä oli heti jokin nokkela vastaheitto! Voihan olla, että lapset lyövät keskenään vetoa siitä, että uskallatko tuolle tyypille jotain sanoa
Testaan osasinko kirjautua.
avironn, otit näköjään uuden nimimerkun, eikös entinen ollut Aviron (yhdellä ännällä ja oliko isolla alkukirjaimella myös)?
Uuteen nimimerkkiin ei seuraa mukana vanha viestihistoriasi. Haluaisitko sen pysyvän myös? Oletan että haluat.
Jos, asia voidaan hoitaa. Laita viestiä jos haluat apua!
Täälläkin aroniat kasvaa puistossa.
Pari kertaa olen nähnyt, kun eräs nainen keräsi niitä. Toisella kerralla hänellä oli sankko ja jakkara mukana.
Nuu, kiitos viestistäsi.
Töpeksin kirjautumiseni kanssa, tämä tietoteknikka on minulle erittäin vaikeaa.
Vanhan on vaikea oppia mitään uutta kun mukana on vielä aikamoinen muutosvastarintaisuus, ymmäthän.
Jos on mahdollista, että voisin edelleenkin olla entinen Aviron niin kovin mielelläni sitä olisin ja jos vielä saisin viestihistoriani takaisin niin se vasta kivaa olisikin.
Löysin vanhan profiilikuvanikin, männynlatvan, jonka pyydän nuoriani liittämään tuon kukkakuvan paikalle.
Jos todella haluat auttaa näissä asioissa, olisin siitä tosi kiitollinen.
Terveisin Aviron
Aviron, autan tottakai
Tarvitsen vielä sellaisen tiedon sinulta että onko nyt kirjautumiseen käyttämäsi sähköpostiosoite sama kuin se oli aikaisemminkin vanhassa pentissä ? Luulisin että sitten saadaan homma onnistumaan. Ylläpito sen tekee, pyydän heidän apua kunhan vielä varmistetaan tuo sähköpostiasia. Se on oleellinen tieto sen vanhan ja tän uuden nimimerkin lisäksi.
Oliko ennen Omia kuvia vapaasti : Pihakuvia , tai joku , en nyt muista tarkemmin, mutta se oli miusta kiva ketju.
Raya, oli. Ja on edelleen mutta pentin keskeneräisyydestä johtuen kaikki on vielä vähän siellä sun täällä etsimässä omaa paikkaansa. Kaikki mitä oli vanhassa tulee olemaan täällä uudessa. Me ollaan Chalin kanssa tehty uuden ylläpidon kanssa yhteistyötä varmistaen painokkaasti että sisältö tosiaan tulee olemaan ihan vastaava. Ja meitä on kuunneltu Ootellaan vaan. Niitä ketjuja tippuu tänne uuteen tasaista tahtia, ja heti kun on tänne ilmestynyt niin niihin voi kirjottaa.
Juu, eihän mikään kiire oo, en sen takia kyselly, jostain vain tuli mieleen että joku semmonen kiva ketju oli olemassa.
Morjens! Täytyy minunkin kokeilla, onnistunko tänne kirjoittamaan😊
Sinutko tapasin Mustilassa?
rusokki, hei ! Mikä yhteensattuma, just sinua muisteltiin yhen penttiläisen kanssa eilen. Tervetuloa
Kyllä tavattiin Mustilassa😊