Kiitos Nuu😊 Voi sentään, että joku vielä muistaa. Siitä on pitkä aika, kun olin Pentissä. Meille keskisuomalaisille muodostui niin kiva taimenvaihtoporukka, vaan eipä ole kokoonnuttu moneen vuoteen.
Muistatkos itte kuka tartutti minuun aikoinaan jonkun asteisen kuunlilja hullaantumisen ? Kyllä se oli Rusokki jolta ekat kuunliljat silloiseen pihaan sain ja on niitä monen sorttista nykysinkin, niin että Kiitos näin monen vuoden jälkeenkin :smiley
Vain rastasverkot otin pois, kun marjat oli kerätty. Muuten jää paikalleen, kuten vanhakin aikanaan.
Minä kiitän yleensä autolijaa nostamalla käden, kun päästää ylittämää suojatietä.
Kerran tauon jälkeen olin menossa omaan työpisteeseen ja odotin, että autot menee ohitse, koska siinä ei ollut suojatietä.
Kaikki autot pysähtyi ja ihmettelin. Kiitin ja menin eteenpäin.
Käden heilautus pysähtyvälle autoilijalle antaa hyvän mielen molemmille👍 Paljon on kuitenkin sellaisia autoilijoita, jotka kiihdyttävät vauhtiaan, kun jalankulkija on jo astunut suojatien alkuun. Minusta on ollut ikävä huomata, että maantiellä monesti turvallisesti ajavat naiset syyllistyvät tuohon ainakin yhtä usein kuin miehet. Se on ihmeellistä, kun luulisi naisten äiteinä haluavan suojella elämää, eikä tuhota sitä.
Moi Nuu !
Meillä on koko huushollin sähköpostiosoitteet uusittu ja en taida muistaa entisen Avironin sähköpostiosoitetta, joten viestiketjujen yhteen laittaminen ei onnistu.
Toisaalta eipä niissä minun vanhoissa viesteissäni mitään suurta ja maata mullistavaa liene ollutkaan, joten jääkööt unholaan.
Aloitan tämän uuden pentin kanssa seurustelun tällä uudella melkein entisellä
nimimerkillä kunhan olen oppinut miten tämä toimii.
Harjoittelin profiilikuvan laittamista. En tiedä mitä tein, mutta männynoksa ilmaantui profiiliin. Sydän meinasi pysähtyä.
Harjoittelen edelleen…
Terveisin Avironn
testi
Nyt olen ihan ulalla??? Jotkut ihmeelliset voimat ovat korjanneet minun nimimerkkini alkuperäiseksi ja löytäneet vanhat viestini.
Kiitos näille ihmeitten tekijöille!
Aviron, meillä on täällä ylläpito joka tekee taikoja
![]()
Voi Nuu, olen ihmeissäni. Kyllä jotkut ovat viisaita ja osaavia. Kiitän vielä kerran.
Hillosokerit loppu kaupoista. Onkohan se selvä merkki, että omenahilloa on jo tarpeeksi säilötty ![]()
Upea ![]()
Tiiä sitä…tänä vuonna en tee hilloa ompoista vaik niitä on paljon, annan naapurille sen minkä huolii. Isäntä välttää nyt omenaa kun sillä on ärtynyt suoli-juttu eikä saa popsia omppoja muutoinkaan.
*kiitos …NIIN ON…Tykkään hortenssioista ja nyt on seitsemän erillaista…lisää himoitsen jotta pörriäisillekkin piisaisi.
Tekoäly peikkona sängyn alla.Enkä käytä Tiktokkiaka. Iltapäivälehdesä jaettiin tekoälyllä tehty versio Kaija Koon kappaleesta
Olen nyt matkalla Skotlannissa, mihin niitä kuvia vois laittaa?
Taitaa olla kymmenissä ämpärillissä mitä olen omenista säilönyt. Nyt maija ja kuivuri pakattu täyteen ja taidan ainakin kerran vielä tänään saman tehdä.
Kompostiin mennyt jo pitkälti toistasataa ämpärillistä.
Kenellekään ei kelpaa.
Kitikat, ei vissiin ole vielä paikkaa niille🤔. Kuvagalleria on se alue (osio) ja siellä Matkakuvia. Tarkempaa ketjua en pysty nyt neuvomaan vielä koska ne ei oo vielä asettuneet tänne uuteen.
Sun täytyy vaan säilytellä niitä kuvia sen aikaa että tää pentti järjestyy entisenlaisekseen. Sittenhän kaikki taas löytyy ja on käytössä.
Mitä tykkäät Skotlannista? Milloin menit! Joko olet päässyt maaseudulle?