Kitikat, löysin sen Matkakuvia / Skotlanti. Löytyy nyt “tuoreimmat” viestilistauksesta kun kirjoitin sinne viestin
Koko kesän olen kokeillut pienin väliajoin, että toimisiko pentti jo. No nyt toimi, mutta jopas osaa olla mielikuvituksellisen pilallinen tekele tämå sivusto. Olisivat edes ottaneet mallia vsnhan pohjasta.
Edit. Näköjään en ole E.Madigan. vaan sarja numeroita.
Kurppa tänne kyllä kelepais
E. Madigan, jos sun entinen nimimerkki oli kirjotusasultaan just tuollainen niin se ei toimi täällä uudessa. Nimmarissa ei voi olla merkkejä kuten esim. pistettä. Se ei toimi täällä.
Jos itse otat itsellesi jonkun muun nimimerkin niin vanha viestihistoriasi ei seuraa mukana vaan aloitat ihan uutena.
Jos haluat viestihistoriasi mukaasi niin ylläpito voi auttaa yhdistämällä vanhan nimmarisi viestit uuteen nimmariisi. Mikä se olisi? Olisiko Emadigan? Kerro mulle mitä haluat
Tää pentti on edelleen keskeneräinen, asiat ei ole vielä alueillaan (osioissaan) mutta teknisesti jo nyt toimii selvästi paremmin kuin se vanha.
Olen tietotekniikan kanssa työssäni ihan pärjännyt, mutta tämä on kyllä sellainen penttiversio, että kehittelen muuta ajankulua. Äärettömän ärsyttävä hermoviila tällainen “muka toiminnallinen ja uudistettu”
Keskeneräinen vielä. Asiat tullaan sijoittamaan kuten vanhassakin pentissä.
Jos myöhemmin muutat mielesi sen oman viestihistoriasi suhteeb niin tiedät mitä tehdä
Jee, areenassa nähtävissä uusi kausi keramiikkakisaa.
Älä nyt Emadigan vielä luovuta! Alussa minustakin tuntui että tämä on ihan peestä, mutta tosi äkkiä tottui uuteen tyyliin.
Ylläpito voi varmasti vaihtaa sun käyttäjätunnuksen tuosta numerosarjasta Emadiganiksi.
Juu, ihan ehdoton suosikkimme . On jännä nähdä tehtävät ja sitten miten kilpailijat toteuttavat esineensä.
Kateellisena katson kun dreijaavat, se on yksi asia jota en ole koskaan oppinut, joko kaikki lentää kaaressa tai sitten ”sulaa” käsiini
Iso mies on ihana
Huom, keramiikkakisassa on myös bbc henkilöitä.
Yksi kertoi Qi ohjelmassa, että hän yritti tehdä jotain keramiikkaa kilpailussa, mutta ei oikein kiinnostanutkaan.
Minäkin opin naamakirjaan vaikka tuntui pahalle peikolle ensin, siellä olen tyttönimelläni, en tiedä miksi mut ehkä siksi et jos joku vanha kaiffari hoksaa…
Pääsen onneksi viikon päästä kaverin kanssa höpö-höpö reissulle.
Entinen työkaveri lähtee seuraksi utön saarelle, matka kestää niin kauan, että otamme kutimet mukaan ja saa rauhassa höpötellä pitkästä aikaa.
Ihana viikonloppu tulossa siis ja komeeta syyskeliäkin lupailee.
Ei ollut vielä Vapaan Sanan TV-ohjelmiin tullut “Muut ohjelmat”-ketjua. No sitä ootellessa laitan tähän kun ihan innostuin äsken kun kattelin telkkarin tän päivän ohjelmatarjontaa. Nelosen “Petolliset” -ohjelman 1. kausi oli mun mielestä mielenkiintoinen ja oon vähän oottanut 2. kautta. No tänään se alkoi ja just aloin katsomaan. Henkilökattaus on tosi mielenkiintoinen, tästä saattaa tulla jopa yhtä hyvä kausi kuin se eka. Toivotaan . Ja nyt palaan nelosen Ruudun ääreen
Meillä on häärännyt pikkukärpäsiä keittiössä omppojen lähellä. Olen kokeillut niiolle erilaisia litkupyydyksiä mutta ne ei ole hyvin tehonneet. Imuri on tehonnut hyvin mutta niitä ilmestyy aina uusia. Tänään sain idean kokeilla ajuruohoa, toin pari oksaa maljakkoon omppojen viereen ja kas kummaa kärpäset on pois. Toivottavasti ovat poissa vielä aamullakin.
Tänään aamulla kävin lähikaupassa ja kun tulin kotiin, niin kohtasin naapuri perheen pihalla.
Yhtäkkiä tuli mieleeni, että tarjoan heille minun hyvän fillarin.
Olikohan se 10 vuotias tyttö, joka tulkitsi äidilleen ja äitihän heti kiinnostui siitä.
Ihmetteli äiti, miksi lahjoitan heille, niin hyvän fillarin.
Kerroin, että en enää tarvitse sitä.
Näin, kun mies (ehkä perheen isä)ajoi sillä fillarilla eli testasi.
Fillarissa on 6 vaihdetta, lamput edessä ja takana lisäksi dynamo on eturenkaan keskellä.
Se oli kauniisti tehty! Olivatko jotain vieraskielisiä?
Tyttö osasi suomea todella hyvin. Äiti osasi hieman suomea.
Meni kai pari tuntia ennen kuin näin, että se äitikin testasi sitä fillaria.
Voi, että tuntui hyvälle, kun näin, että fillari kelpasi heille.