Sitä sun tätä (uusi)

Mikä oli lopputulos?

Japanissa 96 vuotias ajoi autoa ja se brittiläinen mies oli kyydissä.

Ihmetteli miten 96 vuotias voi ajaa autoa ja hän on niin hyvässä kunnossa.

Kreikassa ja Japanissa syövät kasviksia aika paljon.
Japanissa oli sellainen testi, joka kertoo onko tarpeeksi syönyt kasviksia.

Syysvärit hurmaavat.

9 tykkäystä

Aukeaako muillakin kuvat tänään hitaasti paljastuen :thinking:?

Ihan normaalisti aukeaa.

Hmm… Mikähän mulla nyt sit mättää. Toivottavasti jotain ohimenevää :thinking:

Minulla aukeaa ja näkyy ihan normaalisti, ei ongelmia.
Kokeile sammuttaa täysin koneesi (shut-down) anna olla hetken ja avaa kone uudestaan.
Joskus se auttaa idiopaattisiin tilanteisiin :grin:

1 tykkäys

Chali, ongelmat jatkuivat koko päivän. Nyt ihan äsken sammutin kokonaan puhelimen (jaan puhelimesta netin läppärille) ja aloitin täysin nollasta. Silloin sain puhelimeen viestejä joista kävi ilmi että mulla oli vissiin joku muu kuin mobiilidata päällä (en muista enää mitä siinä luki toisena vaihtoehtona). No valkkasin siitä sen mobiilidatan ja kappas, taas aukes meili ja muut sivut ihan normaalisti.

Mitä lie tapahtunut jossain vaiheessa. Mun mies antoi saman neuvon kuin sinä - sammuta kaikki ihan kokonaan. Jos en olis sammuttanut ihan täysin nollaan ja käynnistänyt uudelleen niin ei olis tullut sitä viestiä mistä osasin päätellä mikä voi olla vialla. Ja niitä viestejä tuli sarjassa monia peräkkäin, eli pitkin päivää varmaan yrittänyt mulle niitä tulla muttei ole päässeet perille.

Pelkäsin jo että mulla on joku virus puhelimessa :pensive:

3 tykkäystä

Aamuaurinkoa yövuorosta kotiuduttua.
Ei millään malttais mennä nukkumaan, mutta hetkeksi on mentävä.
Ihana syksy. :smiley::blush:

10 tykkäystä

Illalla katosi nettiyhteys, modeemin sammutin ja avasin uudeleen vaan se ei auttanut. Aamulla taas oli pois nettiyhteys, tuli sitten mieleen painaa lentotilanappia ja kas kummaa yhteys palasi. :thinking: :+1: :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Hämähäkki oli tuonut omat verkkonsa kuivumaan pyykkinarulleni.

11 tykkäystä

Mitähän aikaa sitä oikeesti eletään🤔
On taittu meillä nukkua ruususen unta.
Kaupassa myytiin mämmiä ja meilläkin sitä syötiin. Oli vissiin pääsiäinen.
Metsäkärhöt kukkii edelleen ja kevätkukkijoita myös, että kevätkin on, tai ollu.
Juhannusruusukin tekee kukkia, onkohan nyt juhannus. Ilmoista päätellen vois ollakkii.
Olen tainnu kääntyä seuraavalle kymmenelle ihan huomaamatta tai en muista ainakaan juhlineeni.

No, kaikenkaikkiaan oikeasti ihan outo kesä.

6 tykkäystä

Joo sammalleimut ja myrkkyliljat kukkivat samaan aikaan.
Voi olla kaivot tällä alueella tyhjinä talvella jos ei sateita tule.

1 tykkäys

Mulla syysasterit täyvvessä kukassa.
Monena vuotena eioo ehtinny aukasta ku pari kukkaa,nyt ekat kukat auki elokuulla.

3 tykkäystä

Ruusuja, sypressin oksia ja basilikan kukintoja.

10 tykkäystä

Illanviettoa mussukan kans

13 tykkäystä

Lämmintä sielläkin - sydämen lisäksi :upside_down_face: :+1:

2 tykkäystä

Laitan tänne ku eioo vissiin vielä omaa paikkaa.
Hyvin ovat kasvaneet vaikkon ollu kuivaa.

4 tykkäystä

Ihana tämä tänä kesänä,kukkii reilusti.Eipä oo koskasn ollu näin palijon kukkia ja nuppuja.

8 tykkäystä

Äsken tulin sisään, istuin ulkokeittiössä lukemassa kirjaa ja en edes tajunnut että yli pari tuntia oli vierähtänyt. Ihana ilta, 20 astetta ja täysin tyyni ilma, ei yhtäkään hyttystä :grin:
Harvinaista herkkua.

11 tykkäystä