Ilalla kävin ottamassa perunoita, jotain pieniä mutiaisia oli kimpussa koko ajan.
Rakennuskatasrofit ohjelma on niin hauska, että saa kunnolla nauraa.
VALKOISTA vuorenkilpeä ei ilmeisesti saa ko turun lassilasta vai saako sieltäkään nyt siirsin sen saalistamisen toistamiseen ensi kevääseen ja varjoliljan valkoiset kanssa …en halua tulla ryöstetyksi kiskuri hintoihin olen ilman.
Miraemmi, eikö sulle joku penttiläinen (viime syksynä tai tänä keväänä?) tarjoutunut postittamaan (postituksen hinnalla) valkosen varjoliljan sipuleita vai oliko siemeniä? Kieltäydyit tarjouksesta, sen muistan.
Terve! Täällähän näyttää tutulta. Tulipa mieleen kokeilla, että pääsenkö tänne. Helposti onnistui.
Pihahommat on vähän jääneet tekemättä useamman vuoden. Piha pääsi villiintymään ja tuli aika toivoton olo.
Nyt ukkokulta mylläsi kaivinkoneella puoli pihaa ja luulin, että siinä menee sitten loputkin kasvit ja into, ja eipä väliä millään ja ihan sama. Hah, mitä vielä, siinähän sitä on nyt raivattua aluetta, joka suorastaan vaatii aloittamaan alusta. Ei tarvitse miettiä, että pitääkö joku puska säästää, ja kuka kaivaisi kaikki ylös.
Kauhea tuuli vaan nyt kun olisi vapaapäivä istutella eiliset ostokset ja niitä, mitä nyt yllättäen taas jaksaa kaivaa ylös
Onko kellään kokemusta tuoksupallosta, jonka tarkoituksena on karkoittaa hirvet, peurat, kauriit,rusakot ja jänikset ?
Kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.
Täällä iltojen pimetessä olen havainnut hirviemon ja vasan sorkka- ja makuujälkiä ihan tuossa sadan metrin päässä ja joka talvi ne käyvät ikävällä vierailulla pihassani. Siinä ei verkotukset pahemmin auta näin korkeille eläimille.
Hankkija-liike kauppaa tällaisia palloja 10 euron hintaan ja kestoa luvattiin riittävän 25 m2 alueelle 1-3 vuoteen.
Onpa kiva nähdä pitkästä aikaa, laita kuvia ja kerro miten edistyy uudistunut pihasi
Muistaakseni tarjosin sipuleita, tarjous edelleen voimassa. Ens keväänä kun jaan ja siirrän niitä voin laittaa.
Jorgen Jaegerin dekkarit on hyviä. Neljäs menossa
Kieltäydyin koska oletin käyväni ostamassa ja kaveri lupasi tuoda omalta pihaltaan ihku ilmaisen ja toikin yhden…joka ei lähtenyt alkuun. Onhan nytkin mahdollisuus sydänmaalta saada mut tää putka on myynyt mulle kalliita ja kehnoja taimia ni en kehtaa mennä sinne enään. Kyllä todella kilttiä on tarjota mut mulla ei oo mitää mobili maksu juttuja ei edes älykännykkää …et pitäisi siihen pakettiin sisään kätkee tilinumero jonne voisin maksaa sen postitus maksun …helpompaa on olla ilman…en halua et kukaan näkee vaivaa …siksi.
Miraemmi, Postimaksujen maksu lähettäjälle tehdään niin että hän antaa tilinumeron jonne saaja sitten sen postitukseen menneen summan maksaa.
Ikäänkuin ihan normaali laskun maksu, ei siinä mitään sen ihmeempää ole.
Lähetyksen vastaanottaja näkee saamansa lähetyksen päältä paljonko lähetys on maksanut, ja maksaa saamalleen tilinumerolle sen summan.
Toimii kuin junan vessa.
Ja kukaanhan ei lähetä kelleen yhtään mitään ellei itse niin halua tehdä, eli mitään vaivannäköjuttuja ei tartte pentissä miettiä
INTO LAANTUU AINAKIN MULLA JOS OLEN TODELLA KIPEÄ…
Pihani ei nytkään ole ihan siinä kunnossa jossa se voisi olla jos voisin joka päivä sen tunnin siellä ährätä. Oikein silmiä särkee katsoa mut pakko on sietää…
Jos ei polvi niin selkä ja jos ei ne niin oikea peukku …nivelrikkoa esiintyy. Perennoja karsin pois ja ruukku kasveja samaten …puut ja pensaat saa jäädä.
Viime kuun sähkö. Sähkön kulutus+ vero 8€ siirto 33€ =41€
Pieni oli kesän lasku, johtuen siitä että lämmitys oli minimissä enkä uunia ole käyttänyt koko kesänä. Kuivatuksen olen tehnyt kuumalla ilmalla kuistilla. Uuden hellan osto edessä, Vähä sähköinen että voin myös uunia käyttää samaten ostan sen ayerfryerin jossa laittaa ruokaa.
Pakkasilla tulee taas sitten laskua kun on lattialämmitys. Onneksi tuli ilmoitus että sähkönhinta laskee ens kuun alussa.
Kaksi päivää meni reissunpäällä ja eilinen huilatessa. Ei vanha jaksa kuin ennen.
Maanantaiaamuna lähdettiin aamuviideltä ajelemaan. Ensin kaaville ja sieltä orimattilaan.
Sukulaisen apuna, lastattiin peräkärry täyteen tavaraa hänen mökiltään. Sittä ajettiin vierumäelle yöksi ja aamupalan jälkeen Kaaville ja vielä illalla kotia.
Ei ihan lomalta tuntunut vaikka hotelli oli kympin arvoinen. Aamupala monipuolinen ja maukas.
Luulempa että kun tämän vuoden loppuun valmistuu uusi elämyskylpylä niin meistä saivat uudet asiakkaat kun oikeaa lomaa tarvitaan.
Mun poika lapsineen oli loppukesällä lomapäivän eli yön yli Vierumäellä .
Valittelivat sitä että aktiviteettipalvelut kuten esim. keilailu ei ollutkaan avoinna joka päivä vaan vain muutamana päivänä viikossa. He sitten joutuivat ajelemaan Lahteen saakka päästäkseen keilaamaan. Siellä oli sanottu että Vierumäeltä tulee heille paljon asiakkaita samasta syystä.
Hotellin aamiainen oli heidänkin mielestään tosi hyvä.
Tönis, jos/kun oottee taas Vierumäellä niin poiketkaa tässä “lähes naapurissa” mennessä tai tullessa. Asun matkan varrella !
Eilen illalla olin niin väsy, että unohdin pistää parvekeen oven kiinni.
Aamulla yllättyin, kuinka se ovi on auki.
Pakko sulkea, koska öisin tulee ötökät sisälle.
Kannattaako ostaa mehulinko, jolla sais noita omenoita hyötykäyttöön?
Onko teillä sellainen?
On. Aikamoista tuhraamista. En tykkää.
Ostin joku vuosi sitten murskaimen ja puristimenkin. Tuhraamisra sekin. Maijalla tulee helpommin.
Lohkoo vaa omenat ja poistaa huonot kohdat.