Sitä sun tätä (uusi)

Kokeilen vastata Karvarille iPadilla…

Vastaus Chalille Android-puhelimella josta netti jaettu läppärille.

Jahas, ei näy se kelle vastattiin. Se on pitkään toiminut, yhessä vaiheessa ei toiminut. Voisko olla niin että jossain ketjussa se toimii ja jossain ei ? Tä on Vapaa sana-alue. Kokeilenpa jotain muuta, vaikka tomaattia.

Huom: Tässä ketjussa ei näy se kelle vastataan, mutta kokeilin vastata Karvarille Tomaatti-ketjussa ja siellä se kyllä näkyy. Eli on paikkasidonnainen asia että näkyykö vai ei.

Luulen että on vain tilapäinen häiriö :thinking: On se -vastaa- toiminut ennen.
Odotellaan :smirk:, luultavasti on vielä paljon siirtymättä tänne Penttiin.

1 tykkäys

Chali,kokeilen vastata takasin iPadilla.

Joo,ei toimi tässäkään osiossa.

Minäkin kokeilen, mutta android tabletilla.

Zilgaa ja Hazaine sladkiita.

12 tykkäystä

Hitsi miten hienon värisiä :blueberries:

2 tykkäystä

Kokeilin muhevaisen sivuja ja meinasin tilata kahta laatua kukkasipulia vaan eipä ollut kumpaakaan. Meiltä sinne on pitkä matka ja haudoilla käymme vasta lokakuussa ni onko muhevainen silloin enää aukikaan tuskinpa ?

Onko ideoita kuinka mangoldin juurakkoa voisi käyttää?
Juurakko on sisältä niin kaunis ja herkullisen näköinen.

Nukahdin hetkeksi istumalla sohvalle.
Välillä tarvitsee pieni lepo.

Iesteri, onpa siitä aikaa kyn sut on täällä viimeksi nähty. Tosi mukava yllätys :+1:

Se urasin kyllä facessa penttiläisten sivuja,mutta ei se ole sama Kyllä on ihana fiilis kun pentti on herätetty !Minun nuorimmainen oli aikanaan minun mukana ja nyt yhdessä muistellaan !Kiitti sinulle,olet tehnyt hurja ison työn.Isäntäkin kysy onko siellä se sivusto,mitä tänään syötäisii Sieltä monta kertaa saatiin ideoita Ja ne taimenvaihdot!!! nyt niihin en voi tuoda mitään,kun lehtokotiko valtas meidän tontin! kiva kun pentti heräs! :smiling_face_with_three_hear

6 tykkäystä

Iesteri, oon utelias tietämään että miten nyt osasit tänne tulla ? Saitko jostain tiedon että penttiin taas pääsee kirjautumaan ?

Täähän on ollut koko ajan keskeytyksettä “auki” mutta teknisiä ongelmia oli valtavasti ja ne taisi estää useiden sisäänkirjautumiset kokonaan. Itse onneksi kuuluin niihin jotka pystyivät pentissä olemaan koko ajan lukuunottamatta ihan viimeisiä aikoja ennen tähän uuteen aikakauteen pentissä siirtymistä.

Tiedoksi sullekin että tää pentti on vielä keskeneräinen. Sisältö tulee olemaan vastaava kuin ennenkin mutta vanhojen viestiketjujen ja viestien siirtyminen tänne uuteen alustaan kestää oletettua kauemmin. Hyvää kuitenkin kannattaa odottaa, ollaan kärsivällisiä :smiling_face_with_three_hearts:

Ja miehellesi tiedoksi että “mitä tänään syötäisiin” ketju on elossa ja voi hyvin :grinning:

Oravatkin varautuu talveen. Sähkökaapelilla on kova edestakainen liikenne naapurin isoon tammeen.

1 tykkäys

Papinkaura kaipaisi jakamista, on jo hankala liikutella.

3 tykkäystä

muutaman kerran kokeilin tässä välillä,mutta en tajunnut,että minun sähköposti osoite oli muuttunut,jo vuosia sitten.likka sanoi että nyt pääsee ja se auttoi minua näitten kirjautumisien ksnssa!joitain penttiläisiä tapasin fscesivuilla ja muutamat muistelut vaihdettiin.olipa lämmittäviä tapahtumia.miten se onkin ihan kun sukulaisia tapais!varmaan jatkossa pitää joka päivä käydä!kiitti sulle vielä kerran!

3 tykkäystä

risa,onko kukkinu sulla papinkaura?
Mulla yhen kerran,taijha heivata pois k7 ei tee kukkia :grimacing:

On kukkinut useamman kerran, tänä vuonna ei vielä. Pitäisi viedä kesäksi ulos, kukkisi sitten varmemmin. Tuo nyt on niin iso etten viitsi raahata ulos.

Onko kellään kokemusta Imbectan siemenistä, toimiiko tilaus…