Tämä on paras pyydys pikkukärpäsille, toimii paremmin kuin nestemäiset pyydykset. Banaanin kuoria pohjalla.
Oi että miten kaunista!
Suosittelen vierailua Söderlångvikissä omenapäivänä. Ihana tapahtuma, paljon myyjiä, hyvä ruoka, paljon nähtävää.
Latva-artisokasta tulee upea kuivakukka, mielestäni kuvassa on yksi sellainen.
Kyllä vaan. Kerran toin kimpun latva-artisokkia ulkomailta kuivattavaksi. No, likempänä joulua rupesi kuulumaan rapinaa ja lattialke mönki jotain kovakuoriaisia. Äkkiä kukat pussiin ja roskiin.
Olipa taas upeita jättikasviksia kilpailussa. Maija joka voitti suurimman kurpitsan palkinnon on ollut alusta asti kisaamassa.
Ihme että jaksaa, koska aikaa tuo vaatii ( ja rahaa)
Itse joskus kasvatin, ajattelin että on pidempi ilo niistä kuivaamalla kuin syömällä…
Meinasin et laitan maa-artisokkaa taas kukkimaan niin on korkeita syyskukkia…
Kyllä taas tanssittiin hienosti upeissa puvuissa.
Ihan käsittämättömän upeita. On kova taso.
Parasta viihdettä!
On ne ihania, ihan pitää välillä pidättää henkeä kun katsoo. Olisipa mahdollista päästä vielä tanssimaan mutta ei taida onnistua. Jotain senioritansseja on mutta siellä on vain pariskuntia, ei sinne voi mennä.
En meinannut päästää tänne lukemaan ketjuja, kun tämä sivu heitti minut profiili sivulle ja kyseli haluanko heidän viestejä joka viikko.
En klikannut ruksia, vaan tallensin. Heti tuli valitus, etten valinnut jotain.
Sitten pääsin klikkaa ketjut.
Joo mulla sama ja kun tiedot ei oo muuttuneet niin siitä huolimatta piti PAKOLLISIA TIETOJA antaa, kas kun ei tilinumeroakin jo ??Nyt meinaan meni herne nenään. Muhevainenkin kovin sponssaa mut ei sitä kautta voinut tilata sipuleita ni pitää mennä plantsulle viel kattoon ennen kun putiikki menee sulki.
Miraemmi, ?? Vastasinkin sulle jo toisessa ketjussa tähän samaan ihmettelyysi. En ihan ymmärrä mistä herne nenään saattaa tossa mennä ? Jo vanhassakin pentissä aika ajoin kysyttiin omien tietojen paikkansapitävyys.
Nyt kun ollaan siirrytty uuteen penttiin ja uuteen käyttöalustaan niin ihmettelisin jos ei tätä normaalikyselyä olisi tehty jossain vaiheessa.
Hevoskastanjoita keräsin tammisaaresta ja kokeilen lähtisikö taimi alkuun … Olen kasvattanut niitä muille kuten tammenalkujakin, itsellä yksi kastanja enään…puput pisteli tammen ja toisen kastanjan niin moneen kertaan et kuolivat.
Ensimmäisen kerran saamme talviomenoita omasta puusta. Miten omenoita voisi koittaa säilyttää? Googlettamalla tuli ehdotusta silkkipaperiin kääräisy ja sanomalehteä ei suositeltu. Viilleä paikka löytyy autotallista.
Sorkkaeläimetkin syö hevoskastanjaa vaikka sen pitäisi olla myrkyllinen.
Nyt näin, kun se perheen äiti ajoi sillä minun entisellä fillarilla.