Kauanko kesti toimitus? En ole itse tilannut seemnemaailmasta, mutta seemned.ee:stä kylläkin viime vuosina. Sieltä paketti tuli periaatteessa alle viikossa mutta noutopaikka sekoili puoli viikkoa noudon kanssa.
1.1 tilattu. Olen monena vuonna sieltä tilannut. Olen ollut tyytyväinen.
Olisiko ollut hintalappu kiinni…
Ei siinä ollut mitään tarraa, sillä olen sitä käyttänyt ainakin vuoden.
Voisikohan olla mahdollista, että jostakin on irtonut jotain tiskikoneessa ja kulkeutunut siihen.
MeNaiset testi: Tässä testissä ei alle 40-vuotias pärjää! Jos saat kaikki 10 oikein, muistat 80- ja 90-luvun kuin eilisen
Tätä visaa ei olla suunniteltu nuorille.
Sain: 7/10
Loistosuoritus!
Sinulla on kasari hallussa ja vyön alla kilometrejä! Olet taatusti yli 40-vuotias, ainakin henkisesti. Täysi Napakymppi!
On kyllä kasari hallussa, yksi meni pieleen.
Minusta siinä kyselyssä oli vähintäänkin omituisia kyssäreitä, olen meinaan ns. kasarinuori itsekkin.
kitikat,saikko lääkäriajan?
Mulla maanantaina,toivottavasti saan sen kortisonipiikin,että saan taas tuon käjen toimimaan.
Kävin tänä aamuna, ei mitään apua. Kortisonia voidaan laittaa vasta maaliskuussa. Pitää olla puoli vuotta väliä.
Panacodia sain reseptin ja fysioon on meno 28 päivä. Kyllä sitä on vain itse pärjättävä tai sitten mentävä yksityiselle lääkärille. Onneksi ei vielä niin kovin paha mutta paheneehan se koko ajan.
Siirtelin äsken noita villivihannekset/villiyrtit lajiketjuja omalle alueelleen. Jostain syystä osa niistä siirretyistä tuli näkyville tuoreimmat-listaukseen vaikkei niissä ole tapahtunut mitään uutta kirjoitusrintamalla. Pahoittelen kun ne sotkee nyt tuota ruudun näkymää. En yhtään tajua millä logiikalla osa näkyy ja osa siirtyi kiltisti huomiota herättämättä.
Mutta siirrettävähän ne on omille alueilleen joten jatkossakin tuo tuoreimmat-näkymä saattaa välillä olla harhaanjohtava. Nyt lopettelen varmaan tältä päivältä häirinnän
Teen tänään ensimmäistä Temu tilaustani. Lupasin tilata lapselle kännykkäänsä kotelon ja panssarilasin. Pitää perehtyä miten saa sen tilattua suoraan hänen osoitteeseensa.
On hiukan semmoinen kutina, että olisi laatu heikennyt. Johtuneeko kilpailusta Aliexpressin ja Temun välillä. Huonoja arvosteluja noista panssarilaseistakin. Että eivät asetu täysin kiinni siihen alustaan, vaan saattavat jäädä hiukan reunostaan ilmaan osittain. Myös silkonisuojissa jotain laatuvikaa.
Lupasin että tilaan n. 10 euron edestä noita. Jää nähtäväksi että mitä’ sitten ovat.Vaan ei ole takeita mitä suomestakaan saisi. Ainakin eräs näkemäni panssarilasi oli hiukan reunasta irti. Voi johtua siitä kun niitä kännyn lasin reunoja hiukan pyöristetään ja sitten jos panssarisuojalasi ei asetu ihan täydellisesti.
Enoo koskaan tilannu Temusta mitään,enkä tilaakkaan jos tässä järijessä oon.
Meillä naapurit tilaa viikoittain,monta pakettia aina tulossa,usuttavat meitäki tilaamaan
Ei kannata tilata mitään, mitä ei oikeasti tarvitse ja mitä ei muutenkin ostaisi Suomesta, koska tilaajan pitää jemmata tuo säästynyt raha, että on sitten varoja kohonneisiin pakkomaksuihin ja veronkorotuksiin. Jos koko rahalla tilaa Temusta krääsää, niin on aika ikävä juttu. Sitten pitää hakeutua iltalehtien palstoille itkemään, kun ei rahat riitä.
Olen tilannut Mobiilitukusta panssarilasit ja suojakuoret puhelimiin ja tabletteihin, viimeksi neljä näyttöpäätekynää kun sormilla kännykkään kirjoittaminen ei onnistu. Ei kympillä tietenkään saa.
Vaimonkin tabletin panssarilasin alta näkyy ihan selviä roskanmuruja. Joku ystävällisyyttään sen asensi, ei vaan ystävällä sen vertaa ymmärrystä, että ei noita suojia missään koirankarvojen seassa voi asetella.
Jos asentaa noita suojalaseja niin pitäisi ymmärtää että ei niitä voi asentaa samaan aikaan kun olisi bussiin tai junalle kiire:(
Temu on EU:n silmätikkuna.
Minä en ole koskaan sieltä tilannut mitään enkä aio tilata ollenkaan.
Alustan mukaan luotettavuustasoni on noussut.
Mietin että millaisin harppauksin nousisi, jos säätäkin alkaisin kommentoimaan.
Minä en kanssa tilaa en todellakaan temuttele enkä klarnattele vaan käyn ostaan kaupasta, toistaseksi saanut kaiken mitä tarvitsen.
Kaupasta en hae enää muutako ruokaa. Kaiken muun tilan netin kautta ja Klarnalla makselen.
Kiinasta en tilaa kun EU maistakin saa tavaraa ihan kelpo hintaan.