Voi sinnuu ![]()
Nyt varovaisemmin. Muuten on kohta jalka tai käsi paketissa ja ensimmäinen vapaa kesä tulossa.
Niin, rauhoittua pitää. Kun ihminen touhaa liikaa niin tulee vahinkoja. Kirja käteen ja sohvalle maate, välillä.
Nyt malttia puuhiin. Kannattaa hidastaa vähän.
On sulla nyt meno päällä Karvari ![]()
Vähempikin riittäis. Muista ettet oo enää työssäkäyvä kiireinen aktiivikansalainen vaan hidassoutuinen eläkeläinen, ja rupee käyttäytymään sen mukasesti ![]()
Tai sit ei
, mut niinkuin kaikki sanoi: nyt varovaisemmin jatkossa !
Voi ei, Karvari! Kamala tilanne! Onneksi selvisit säikähdyksellä, tuossa olisi voinut käydä tosi pahasti! ![]()
Karvari, onneksi ei mennyt silmä! Anna aikaa silmän parantua.
Tekevälle sattuu, enemmän tai vähemmän.
Tällainen niksi noille ohuille ”tukikepeille”:
- Ihan minkälainen maali tai väri sopii, jopa vesivärit.
- Valitse joku inhottavan loistava ja huomiota herättävä väri ja dippaa se keppi/tikku maaliin. Ei tarvitse kovin syvään kastaa, ehkä puoleenväliin.
- Anna kuivua ja käytä. Huomaa helpommin ne kepit kun ne loistaa varottaen.
TAI:
Kiedo maalarinteippiä tikun päähän niin että alkuosa on sellainen flegmaattisen pehmeä ![]()
Kummasti huomaa kun teippi osuu kasvoihin.
Nimimerkki kokemusta on…
No voi halavattu, nyt sattuu ja tapahtuu jo liikaa. Oliskohan syytä rauhoittua ainakin vähäksi aikaa.
Voisko ne sinun lääkkeet vaikuttaa jotenkin ja tehdä tuommoisia liikehäiriöitä vai onko nuo ihan silkkaa sattumaa.
Nooo,enoo mitenkään liian aktiivinen ja kiireinen ollu.Ovat vaan sattumia nuo,eioo mulle koskaan mitään tuommosia tapahtunu.
Jospa ne nyt tulee monen vuojen varastosta ![]()
Nuo puutikut on ollu mulla käytössä kauan,ovat käteviä.
Ja muitaki tukikeppejä,vielä vahavempia kukille.
Oon kyllä monta kertaa aatellu ku on ollu läheltäpiti tilanne,että joskus se napsahtaa,no nyt se tuli.
Oli kyllä hitonmoinen tuur8 ettei menny silimäterä,vajaa kaks senttiä keskemmälle niin näkö ois menny.
Vahinko ei tule kello kaulassa,ootan vielä tuota kolomatta.
Vai joko vois laskia ettoli kolomas,viikonloppuna irtos hampaasta paikka ![]()
Jotkut tilastot kertovat, että koti on maailman vaarallisin paikka. Turvalliseksi koetussa ympäristössä riskit saattavat unohtua. Kypärä ja suojalasit harkintaan ![]()
Joo,ja vielä turvakengät ja suojapuku ![]()
![]()
Saa nähdä saanko vaihtaa töitä. Minulle tarjottiin jo se.
Auts Ei taida pohjoista puutarhurin kuvaava ilmaisu olla *hidassoutuinen eläkeläinen" lähi tulevaisuudesskaan.
Ylimääräiset puuhelmet voisikin erikeperillä kiinnitellä silmäniloksi tikkuihin.
Millaiseen työhön saisit vaihtaa?
toivottavasti ei ![]()
Pitääpä alakaa mettästämään puuhelemiä ![]()
Kolmas oli, ![]()
![]()
Toivottavasti ![]()
HUOMIO: Tulppaani-ketjun viestiensiirto on näköjään keskeytynyt alkuunsa eli vuoteen 2007. Kaikki senjälkeiset viestit ovat vielä siirtymättä. Huomasin sen tänään ja olin yhteyksissä ylläpitoon. Olisi hyvä jos sinne ei nyt kirjoitettaisi mitään kunnes ne kaikki puuttuvat viestit on saatu sinne siirrettyä. Ei todennäköisesti sen suhteen mitään hirveen pikaista korjausta ole tulossa, mutta yritetään nyt pitää se ketju rauhoitettuna ainakin jonkin aikaa ![]()
MUOKS: Minusta näyttäisi siltä että Tulppaani-ketjun viestien siirrot on onnistuneet. Ootellaan nyt vielä vaikka jokunen päivä varmuudeksi ettei sotketa mahdollista siirron jatkumista, mutta hyvältä näytti kun kävin katsomassa.
Mun mielestä täältä on muistakin ketjuista kadonnut viestejä…
Niin on. En osaa tekniikan puolelta arvailla yhtään mistä syystä, enkä myöskään tuleeko kaikki palautumaan siihen pisteeseen mitä se oli ennen siirtoja.
Ollaan nyt kummiskin optimisteja, vaikka pessimistihän ei tunnetusti pety ![]()
HUOMIO: **Tulppaani-**ketjussa tapahtuu nyt palautumista. Ootellaan vielä hetki että se on saatu palautettua kokonaan. MUOKS: Minusta näyttäisi nyt siltä että Tulppaani-ketjun viestien siirrot on onnistuneet. Ootellaan nyt vielä vaikka jokunen päivä varmuudeksi ettei sotketa mahdollista siirron jatkumista, mutta hyvältä näytti kun kävin katsomassa.
Seuraavaksi “Ritarinkukka (amaryllis)” -ketju päässee samaan käsittelyyn, siellä on viestipuutos vuodesta 2010 eteenpäin. Eli sinne ei nyt mitään viestien lisäystä käyttäjien toimesta, rauhoitetaan se kunnes viestit on palautettu. MUOKS: Siellä on ollut siirtojen kanssa ongelmia. Ei kosketa me nyt siihen ketjuun yhtään ennenkuin selviävät. MUOKS 2/ 22.2.2025: Nyt näyttäisi Ritarinkukka-ketjussa olevan viestit paikallaan. Ilman kuvia edelleen, mutta paikallaan kuitenkin.
TÄHÄN LIITTYEN: Pyydän että jos huomaatte jossain (tärkeässä) ketjussa tuollaisia isoja vuosien mittaisia viestipuutoksia niin kertokaa siitä mulle !