Sitä sun tätä (uusi)

Onkohan liian hyvin suojattu kone . Minä en tällä koneella pääse esimerkiksi omahämeeseen millään konstilla mut ukkelin koneella pääsen. Isännän siskon mies laittanut niin tiukat suojaukset ja f-securen …tää on anopin perintökone.

Samoin,enemmistö pädilla ja vain harvon kännyllä.
En kirijauvvu koskaan ulos,hyvin on pelittänny tähän asti.
Oon nyt selaill7 vanhalta pädiltä kuvia ja laittannu jotaki tänne,seki pelittää hyvin eikä tarvinnu erikseen kirijautua.
Vanha ollu pois käytöstä yli vuojen.

1 tykkäys

Katselin Muhevaisen kuvia ja todellakin ihanuuksia sivut pullollaan mutten minä tilaa mitään etukäteen enkä maksa millään klarnalla tai luottokortilla, menen liikkeeseen ja ostan ja jos ei ole niin menen muualle. Muhevainen on matkalla mun vanhempien haudalle ja todellakin käyn siellä fyysisesti, palvelu ei aina parhainta kun kassalla saa odottaa vaik soittaa kelloakin. Mut valikoima on hyvä.

En minäkään kirjaudu ulos täältä ollenkaan.

Jos tyhjennän historian, niin silloin joudun kirjautumaan tänne.

Prismassa oli paras vihannessiemenvalikoima mitä on tullut nähtyä. Olihan niitä kiva käydä läpi. Mitään en kuitenkaan ostanut, kun ei ole oikein tarvetta.

1 tykkäys

Mistähän kauppaketjusta voisi löytää mustanmerenruusun käpyjä…

Eikö viesti historiaa voi nollata ? miksi kaikki sepustukseni on tallessa viestini -osuudessa ? Siivoan yleensä sähkikseni ja naamakirja viestini mut tätä ei voi ?

Vuosi sitten oli Tokmannilla. Läytyisikö nykyinen tieto googlella
Löytyy 9 kpl lähimmältä Hankkijalta, esim Turussa ei myymälälistalla, Eikä Tokmannia löytynyt, vielä

Taidan käydä katsomassa, se on tuossa lähellä.

Miraemmi, Sähköposti on yksityinen ja samoin varmaan naamakirjatilikin. Omaa meiliään voi muokata mielensä mukaan, ehkä myös omaa facetiliään (siitä en tiedä mitään).
Tämä taas on yleinen keskustelupalsta minkä sisällön muodostaa eri ihmisten välinäinen keskustelu. Palstalle kirjautuneena pääsee kirjoittamaan viestejä, lukemaan palstaa pääsee myös kirjautumatta.

:roll_eyes: :innocent:ooookkoo

Viestien poistelut sieltä täältä sotkisi tietysti keskustelupalstan sisällön. Asiaketjuissa se ei toimi sisällön takia. Sisältöähän luetaan vielä vuosikymmentenkin jälkeen niinkuin ollaan hyvin pentissä nähty. No nyt ei ole enää mistään luettavissa ennen vuotta 2007 kirjoitetut viestit mutta ei siitä vielä niin kauan ole kun niitä vanhoja ja sitäkin vanhempia penttejä luettiin ja etsittiin sieltä tietoa. Ja tietoa saa niistä viesteistä mitä palstalle on laitettu. Kasvi- ja puutarhatietous on ehdottomasti säilyttämisen arvoista. Ja tää on puutarha-aiheinen palsta.
Tiedon säilymisen takia pentin tulevaisuudesta taisteltiin vielä vähän yli vuosi sitten kun oli vaarana että kaikki tuhoutuu.

Vapaan sanan monet ketjut (mm. sitä sun tätä ) on sellaisia jotka voi poistaa jossain vaiheessa ja niin on tehtykin.

Periaatteessa kummiskin se mitä julkisesti on tänne kirjoittanut myös pysyy täällä. Aina siis kannattaa miettiä mitä “kynästään” päästää. Se tietty koskee koko nettiä.

4 tykkäystä

Kannattaa tosiaan aina miettiä mitä nettiin kirjoittaa ja mitä kuvia lataa. Ihan niinkuin kasvotusten sanotuja sanoja, niin kirjoituksia on vaikea poistaa. Esimerkiksi täällä uudessä pentissä näyttää poistetutkin viestit ja muokatut jäädä näkyviin.

Näkyykö teillä tuossa mun edellisessä viestissä kynän merkki ylänurkassa? Itse en sitä näe, mutta muiden muokatuissa näen ja sitä kynää painamalla näkee viestin muokkkaushistorian.

Huomasin, että jos viestiä muokkaa ihan heti, niin se ei jää muokkaushistoriaan.

Eipä täältä taida saada mitään kirjoittamaansa poistettua sillä tuon poistamani kirjoituksen tekstin saa näkyviin sitä kynää painamalla, joten kannattaa miettiä mitä kirjoittaa.

1 tykkäys

Sun poistamassa viestissä näkyy punainen kynä, ja sitä painamalla näkyy poistetun viestin sisältö.
Mulle osa asioista näkyy automaattisesti eri tavalla kuin muille käyttäjille, eli en itse asiassa tiedä tarkakan mitä kaikkea teille muille näkyy :grin:

Mitä enemmän täällä painelee kaikkia mahdollisuuksia niin sen enemmän alkaa epäillä tämän pentin turvallisuutta.
Koko ajan mitä pentissä ollut niin ihmetyttänyt alustan tavaton uteliaisuus käyttäjiä kohtaan. Ilmeisesti naisten koodaama alusta, tai ainakin ovat vahvasti olleet viemässä tuohon utelevaan suuntaan. Aina vi*****neet kaikki uteliaat ja “nuuskivat” ihmiset. Ja kun tietää keskivertoihmisen älyn lahjat, niin mitään hyvää ei ole odotettavissa.
On paljon ihmisiä jotka valittaa toisten sulkeutuneisuutta, mutta annas olla jos ihminen avautuu, niin heti tilaisuuden tullen ollaan käyttämässä hyväksi tätä toisesta ihmisestä saatua tietoa. Jos ei muuten niin kiusaamisen merkeissä.

Jos olen käsittänyt oikein niin täällä on esim. suora yhteys toisten käyttäjien sähköpostisoitteisiin.
Että ei tämä kovin anonyymi keskustelupalsta ole.

1 tykkäys

Alustan uteliaisuudella ei ole mitään tekemistä koodaajien sukupuoleen, vaan joku se tämän lystinkin kustantaa ja haluaa vaikkapa mainostaa meille käyttäjille jotain kohdennetusti.

En minä ainakaan näe muiden käyttäjien sähköpostiosoitteita. Sähköposteja voi ihmisillä olla useita eikä niistä välttämättä selviä henkilön nimi, joten anonyyminä pystyy pysymään vaikka täällä julkaisisi jonkin sähköpostiosoitteen.

3 tykkäystä

On ihan eri asia että palstan ylläpitäjä haluaa meille jotain mainontaa kohdistaa suoraan sähköpostioisoitteisiin ja voisi sen tehdä.

Jos ei toisten sähköpostioisoitteet kerran näy, niin miksi pitäisi olla jotain feikkisähköpostioisoitetta erikseen tätä palstaa varten?