Chorus line
Chorus line
Eilen repäisin ja tilasin Dibleys`ltä muutaman soilikin ja santun. Luulin sieltä tulevan sähköpostiin vahvistuksen tilauksesta enkä kirjoittanut nimiä ylös. Eipä tullut vahvistusta ja nyt en muista mitä tilasin kun sousin ja huopasin eri kasvien välillä. Jännittynyttä odotusta.
Jutita, tein tilauksen muistaakseni helmikuussa, ja sieltä ei kuulunu yhtään mitään Siitä nyt tiesi että tilaus oli otettu vastaan kun luottokorttia oli veloitettu.
Tilausvahvistus olis kyllä paikallaan.
Katselinpa just luottokorttitietoja ja 2.4. on Dibleys`lle mennyt maksu Kuinkahan pian sieltä kasvit tulee?
Minun vauvojeni tulo kesti aika kauan, useita viikkojamutta ovat olleet odottamisen arvoisia..
Muistaakseni se tosiaan vei useamman viikon, mutta yks kaks oli yllärinä postilaatikossa Dibleysin paketti. Se siis ainakin minulla on joka kerta kannettu ilman ilmoituksia suoraan postilaatikkoon, että kantsii ainakin jos kovin kylmät kelit on, niin päivystää laatikkoa etteivät saa kylmää.
No meillä on harvinaista jos 5 minuuttia kauemmin on posti laatikosta hakematta. Minkä kokoisia ne suunnilleen ovat tullessaan?
Tässä kuva niistä vauveleista, hyvin olivat pakattuina ja lämpiminä saapuivat reissulta. Pituus noin arvio 6- tms. cm...
Kuva mokoma karkasi :))
Minäkin tilasin samasta paikasta, mutta en vaan muista mitä. taisi olla soilikkeja, santtuja. Kortilta mennyt raha jo 12.3, eikä ole vielä tullut. Ens viikolla jo kuukausi kulunut. Kaipa ne kohtapuolin tulevat.
Ihan mukavan kokoisia näyttävät sinitalvikin kuvassa olevan. Ei siis tarvinne odotella muutamaan
viikkoon tulevaksi. Aika jännä juttu että veloittavat heti kun tehnyt tilauksen. Rocdkala muistaakseni ottaa rahat vasta n viikkoa aikaisemmin kuin lähettää pistokkaat.
Tänään ne sitten tulla tupsahti Dibleysiltä. Olin tilannut näköjään Awena, Pink Soffle, S.candidus ja Texas Hot chili. samass tuli santut Rob´s Denim Demon, Rob`s Hotscotch ja Rob`s Smarty Pants.
Minulle tuli kans tänään, soilikkeja ja santtuja. Sinähän äkkiä sait, vai eivätkö uskaltaneet lähettää minulle aikaisemmin ilmojen takia.
Ruukkujen ostoon on lähdettävä illalla, mutta ostanko näille uusille kasveilleni savi- vai muoviruukkuja? Kummat on parempia? Entäs koko, taimet on aika pieniä?
Kuvia näytille sitten vaan sitä mukaa kun kukkivat että saadaan kateellisena kuolata niitä me muut!
Ja jos joku vielä on innostuksissansa Dibleysin suuntaan, voisin tulla kuolaten kimppaan, muutamankin soilikin perässä...
Kim avasi ensimmäisen kukan:
Ja tietysti kuva vääristää väriä, oikeasti on aivan tumma liila, ei sininen.
Tänään Kimin seuraan liittyi Gloria
Hän on oikein hennon vaaleanpunainen leidi...
Oikein runsaasti molemmat edellämainitut pukkaa kukkavanoja, alku vain on melko vaatimaton kun yksi kukka on molemmissa auki. Lannoitteena käytin kokeeksi Dibleysiltä kaupantekijäisinä tulleita soilikkilannoitetabletteja. Näkyy olevan ihan hyvää kamaa.
Laitanpa vielä yhden kuvan Kimistä ja Gloriasta:
Ja edelleenkään tuo Kim ei ole sininen vaan lila/violetti. En ymmärrä miksei siitä saa oikeanväristä kuvaa otettua...
Missäs muiden soilikit on??? Vai olenko ainut joka näitä(kin) kasvattaa...