Soilikki, Streptocarpus, Osa 1, SULJETTU, -> jatkuu: Osa 2

MarjaBee, minulta saat vaikka heti Falling Starsin lehden. Pistä hölöä ja kerro mitä soilikkeja sinulta löytyy. :slight_smile: (ihan kuin tuonne ikkunoille enää uusia mahtuisi…)

Kiitti Poppius, pistän hölöä.

Kimpasta tulleet soilikit alkavat kukkia pieniä ollaan vielä kasvaa kovasti yritämme.

Alissa

Ja Fleischile princesse

"norsu" tekee kukavanojen juureen pieniä lehdyköitä joita olen laittanut juurtumaan. Saa nähdä tuleeko mitään.

Tällainen kukkii minulla nyt, ja pentistä saatu lehti aikoinaan. Olen onnellinen tästä.

Jos tuo on minulta tullut niin on Midnight Flame.

Se se on.

onkos joku nähnyt suomessa jossain myynnissä ‘falling starsia’ ja ‘gloriaa’? ruotsalaiselta blommia sivulta löysin sellaisia. tuntuu vaan niin monimutkaiselta alkaa sieltä tilamaan joten mieluimmin hankkisin sitä kotimaasta. onko yleensäkään suomalaista nettikauppaa soilikeista olemassa? ainakaan mun silmiin ei ole vielä sattunut.

Ei minusta ollut ollenkaan monimutkaista kun tilasin sieltä muutaman kukan. Laittoivat sitten s-postia ja maksukoodit pankkiin ulkomaanmaksuna, sillä maksoin ja katsotaan milloin tulevat, ehkäpä jo ens viikolla.

Minä olen tilannut sieltä jo kolmesti. Pikkutilauksina. Viimeksi laitoin kruunut kirjeessä tilauksen kanssa. Hyvin se sujuu netin kauttakin, vaikka maksamalla etukäteen tilisiirtona pankkiin.

Aina on hyväkuntoisia isoja kukkia tullut. Smithianthakin tuli kukkivana.kukkanen Mukava myyjä ja luotettava. pomppivaa hymyä

Minun soilikkini tänään, jollekkin aioin laittaa sinisen lehtiä nyt niitä alkaa olla jo niin paljon että voisin vaikkaa lähetellä.

ok. ehkä minäkin sit laitan sen tilauksen menemään kun on suositukset olemassa kyseiselle toimittajalle.

Komeasti kukkii Esterin soilikit!

Ja Dibleysin hankintoja nämäkin, aloittelevat kans kukintaa.

Bethan

Targa (Fleischle)

Olwen

Onkos nää niitä ´norsuja`, isot ovat lehdet?

Vanha soilikki kukkii taas