Hyvin voivat kaikki, ja parissa on pieniä nuppuja näkyvillä, mutta menee tovi ennenkuin kukaksi asti pääsevät. Yksi josta meni isoin lehti poikki postissa, on vielä aika pieni, mutta hyvin voi sekin.
MarjaBee, ajatusasteelle pääsit, mutta pyyhin pois.
Ponteva pikkuinen.
Ohhoh, onpas hän pieni! Muovipussitekohgengistystä vaan, kyllä se siitä. Mulla on joskus talven yli sitkeästi sinnitellyt tuollainen pikkuinen pistokkaasta erotettu taimi limppapullokasvarissa, ja keväällä sitten porhaltanut kasvuun.
'Ruby' aloitti tänään kukkimisen :)
Poppiuksen kerrottu vaaleanpunainen saa hengen salpautumaan söpöydellään. Mulla on vain tämä yksi ainoa strepto:
siis tämä:
Pirkkiksen kimppatilauksessa saapunut Jacquie kukkii, on oikein hennon vaaleansininen:
Hienoa Hoyabella! Emilykin on kasvattanut uuden lehden. Tuo Jacqui on kyllä tosi kaunis!!
Elämäni ensimäinen soilikki kukkii. Sain tammikuussa kolme lehteä ja kaikki kasvavatt Punaista ei valitettavasti osunut joukkoon, mutta seuraavalla käynnillä Porissa sekin onnistuu.Alkuperäinen lehti vasemmalla.
Ensimmäinen Dibleysin kimpassa tullut soilikki avaa kukkaa, Blushing Bride. Terveiset Pirkkikselle!
Mummilla kaunis sininen soilikki!
Voi että noi soilikit ovat nättiä,mieli tekis ostaa niitä mutta kun niissä on niin isoja nuo lehdet ,ettei niitä monta ikkunalle mahtuis,onkohan olemassa pienenpi lehtisiä,ei ainakaan kaupoissa ole näkynyt muita kuin noita isolehtisiä.
No niin tietystikkin,silleenhän ne pysyiskin kohtuun rajoissa noi lehdet.hi en minä niitä viitti lehtiä myydä ,mut kierton vois sitten täällä laittaa halukkaille.
Ostin jokunen päivä sitten paikallisesta Prismasta pari soilikkia. Vaaleansinisen lehdet ovat pystyt, joten se ei vie niin paljon tilaa.
Zygolla on niiin ihana tuo sininen, Tuo olikin mulle aivan uus juttu ,anppeli soilikki,tummoisen ihanuuden minäkin voisin tahtoa jonka sais roikkumaan ,ei sitten veis muilta kukkasilta tilaa. oliskohan kellään antaa pistokasta omastaan.
Raili-45 minulla on olen sille vaan kuulut nimen pikku soilikki kasvaa pienenä pystyssä myöhemmin roikkuu. Minulla on siittä alkuja juurtumassa.
mumimyy - minäkin ihastuin siihen siniseen soilikkiin - saisinko jäädä jonoon - jos sinulla niitä alkuja tulisi lisää..?
Kyllä niitä olen monta nyppinyt emo kasvista kun täyisi saada sitä haarottuun. se on ollut mulla monta vuotta ja viime talvena meinasi kuolla vain pari pitkää roikkoa jäi henkiin nyt on niitä useampi riittää kyllä jakoon juurtuu nopeasti mutta aluut on aika pieniä jos ne käy niin kyllä voisin vaihtaa johonkin soilikkiin tai perenaan
Pirkkikselle terkkuja, kimpasta tullut Falling Stars avasi ensimmäisen kukkansa. Todella pikkuruinen verrattuna tuohon vanhakantaiseen, joka muuten kohta kukkii taas. Piti ottaa vielä kuvan vierekkäin, huomaa tuo lehtienkin kokoero!
Ai että harmittaa, kun tuo Falling Stars meni kuolemaan. Ei siis ollut nyt tilattu vaan joskus aiemmin. Olis niin ihanan sininen. Vaihdatko Ansu (joskus myöhemmin, jos ei nyt) lehden tuosta johonkin toisen soilikin tai santun lehteen?
Pirkkikselle terveisiä - kimppa Falling Stars kukkii nyt myös minulla!