Kyllä kannattaa ja katso onko verkkoa juurien ympärillä. Kyllä kerran viikossa pitäis riittää, niin minä teen. Mutta jos on ihan pienessä ruukussa niin sitten ehkä useammin. Mulla on kolmen väristä, tykkään soilikeistä. Liika kastelu ei oo hyväksi.
Tämä on aika kaunis. Tässä on jotain orkideamaista herkkyyttä.
Sain tämän lahjaksi ja onnistuin jo melkein tappamaan tämän. Onneksi toipui ja nyt kukoistaa.
tekoäly on vissiin seikkaillut sekä suomen- että eestinkielisissä ohjeissa etsimässä apuja
Tekoäly
. Pentissä onneks oikeet älyt vastaamassa ![]()
Pitäis olla vain yksi pää juuri, jakaa pitää välillä kun leviää ja tekee pikkuisia alkuja.
Kiitos neuvosta Kitikat
Jos on pelargoneja niin samanlainen hoito.
Ei suoraan aurinkoon. Itsellä aika niukka kastelu. Emokasvi sisällä, rappuruukkuihin istutin reunakasveiksi.
Meillon pietty täysin sisäkukkana.
Mikä on paras tapa ottaa pistokkaita?
Vastaan Kurpan puolesta,napsit vaan latvat ja töräytät ne multaan,nyt varmaan lähtee hyvin kasvuun.
Olen lisännyt lehdistä. Lehti vain suoraan multaa ja pitää mullan kosteana, ei liian märkänä.





