Ja nyt näyttää tältä, viikossa on tullut valtavasti kasvua lisää.
Ja nyt näyttää tältä.
Min kosmokset pääsi ikävästi venähtämään pituutta, joten kokeilin latvomista.
Onnistuu: lähtee haaromaan ja näyttäisi siltä, että latvapistokaskin lähtisi juurtumaan, jos sitä joku olisi viikollakin kastelemassa...
No, laittakaas muutkin kuvia.
Nuppuja näkyvissä!
Kaunis kukka vaikka onkin tumma väritykseltään. Erikoinen!
Tuoksuuko suklaalta? Minun suklaat antavat vielä odottaa. Ehkä nekin sit syyskuussa kukkii…
Enpäs ole haistellut. Tai tullut mieleenikään, että vois suklaalle tuoksua?
Mutta jos tuoksuu, niin menee vaan kukan luo ja nenä siihen, jos sitten suklaanhimo menis sillä.
Kunhan lakkaa satamasta meen sitten nenä kiinni kukkaan!
Tulethan, Pirkkis, sitten kertomaan mulle, tuoksuuko vai ei. Isäntä tilasi sitä pelkästään sen vuoksi, että kuuli sen haisevan suklaalle
Onpa jännän värinen kukka. Taisi päästä ensi kesän hankintalistalle.
Minun nenääni ei haise yhtään!
Perun sanani, tuoksuu suklaalle.
Ja nuppuja on vaikka kuinka paljon tulossa.
Nuppuja auennut!
Ompa hieno!
Tuo menee kyllä hankintalistalle!
Tyylikäs.
Hienon värisiä ja näyttäviä. Ihailin niitä viime viikolla Turussa Viherlassilassa, mutta en raaskinnut ostaa (n.15 e /kpl. Selviytyvätköhän talven yli?
Nää on mulla isossa ruukussa, ehkä talvetan siinä, tai nostan juurakot pois. Katsotaan nyt miten teen ja neuvotaan.
Meillä on muutama kukka auki ja mukavasti nuppuja. Tässä kuva, sommittelu on ehkä unohtunut, mutta kukan väri paremmin kuin monissa kuvissani. Talvetin muuten turpeessa ruostekukat ym kaikki paffilaatikoissaan.
Minä en päässyt siellä ViherLassilassa sen suklaakosmoksen ohi ollenkaan, ja mukaanhan se piti saada, vaikka hinta olikin aika suolainen.
Minkälaisissa oloissa suklaanne on viihtynyt; laitanko aurinkoon, varjoon vaiko paahteeseen? Ajattelin kuitenkin ruukkuun hänet istuttaa, koskapa kesä on jo näin pitkällä. Saan sitten helpommin juurakot ylös kun syksy koittaa.