Yksi ennen jälkeen juttu.
Tässä takapihaa kun muutin tänne.
Mulla ei oo yhtään vähän katveisempaa kunnon kukkapenkkiä, niin tänne niitä taimia on sitten vaan alkanut tupsahdella.
Kiviä en oo siirrellyt,muuta kuin tuossa ihan edessä näkyvä rinkula pionin ympärillä.
Kivet on tuossa kaikki olleet, olen vaan kaivanut, niin ne näkyy paremmin.
Ei toi nyt kaunis oo, eikä kukkapenkkiä nähnytkään, mutta kun kaikki mä haluun kukat on vaan täytynyt johonkin änkeä, niin vuosi vuodelta kaivan tuota aluetta isommaksi.
Ja tuossa nyt vaan sattuu muutenkin olemaan tämän tontin paras perusmaaperä, niin siihenhän sitten arkuliinit tuupataan.
On tuo sentään kukkiessaan nätti, siinä on melkein pelkästään pinkkiä ja sinistä kukkaa, vähän valkoista höysteenä, että on sen takia mun mielestä kiva.
Kaksi nauhusta tuolla ihan takareunassa tosin pilaa värimaailman, mutta niille en ole vielä muuta paikkaa keksinyt ja kun tykkään vaan nauhuksista.
Tässä näkyy tuo etualan pionin rinkula , vähän on sen taakse tavaraa ilmestynyt ja tuo pionikin aikoo nyt ekaa kertaa kukkia, ostin sen 4 vuotta sitten pikkuruisena siementaimena vakka-taimesta ja yllätys yllätys, mulla ei oo mitään aavistusta mikä laji ja miltä näyttää.
Kuvissa ei näy, mutta tuonne angervon alle olen istutellut kaikkea pensaikossa viihtyvää, siellä on vuokkoja, kevätlinnunhernettä, kiurunkannuksia ym.