tänään tämä Country Tiger aukaisee ensimäistä nuppuaan.
Isadel aukaisi nyt vuorostaan nuppunsa.
Isabella Strain
tämä OZ Scentimental journey aukaisi ensimäisen nupun ja vielä on ainakin 8 nuppua näkyvissä.
Peachy Propeller-pistokas vaihdossa toiseen sinningiaan. Juurtuu helposti.
Olin kyllä luvannu itselleni, etten tule tänne ihastelemaan. Luonteeni on niin heikko, että haluaisin nämäkin kaikki. Jospa ensi kesänä noitakin kokeilen… Ei tänä kesänä enää ehdi varmaan. Näissäkö on molemmissa sellainen sipuli, josta lähtee kasvuun. Eikös dibleystä ainakin saa tilattua? Voiko tilata jo valmiiksi ja keväällä istuttaa (helmikuussako?) ettei jäädy talvella?
mikä estäis vaikka nyt tilaisit ei mikää,itsekin tein elokuussa yhden tilauksen blommille ja helmikuussa pistin multaan .mielestäni parenpi valikoma.blommilla kuin dipleyssä blommilla hieman kallimmat hinnat .
Silhoutte, tulikohan oikein kirjoitettua
Tulihan se ,mun vaan ei oo tehnyt vielä ees nuppuja
tälläisen nappasi kaupasta mukaan.
laitoinpa tästä uuden kuvan kun on useita kukkia auki OZ Scentimental journey Episcia omenan vihreäkin pääsi kuvaan mukaan
Eileen
Daniela, tästä tykkään
Pikkuruinen Glory Be
Ja tällainen nimetön
Onpas epäselvä kuva, sorry.
Ei haittaa orpineiti…herkullinen oranssi väri tulee hyvin selville kuvasta. Miten nuita lisätään ja löytyykö ihan tavallisista kaupoista tai siis suomesta?
Mulla on ainakin parikymmentä minisinningian siementaimea, jotka pitäisi pikapuoliin koulia.
Eipä taida Suomesta löytyä kuin harrastajilta.
Mulle siemenet tulivat Kanadasta.
floora, pistokkaista lisääntyvät helposti.
Oprineiti tuo sinun Sinningiasi taitaa olla tuo Super Orange oransinpunainen kukka,ainakin minusta näyttäis siltä.
Jadetsuuu! Zebrassa on nuppujaa.
No pärkkele, sinä se saat vaikka kumikengän kukkimaan Seki pistokas riepu oli semmonen ruippana