Suuri Kurpitsasota 2007, Suljettu

Minun kurpitsansiemeneni meni mullan sisään tänään. Tai oikeastaan muutama eri lajike koemielessä.

Minulla ensimmäinen kurkkaa jo mullan alta.

Ja minä katkaisin ensimmäisestä juuren, kausihan alkaa varsin lupaavasti;)

Minun kurppani ovat juuri kukkaan puhkeamassa. Vain kahteen lajikkeeseen olen tyytynyt.

Hähää, jos ei mun kurpat kasva niin lisää ihmeitä laitettu itämään- 103kg vesimelonin siemenet lämmittelee mullassa tiskipöydällä, nuo saavat vallata parvekkeen vähän myöhemmin.

Jokos Kurpitsan kurpitsa kävi nauttimassa kuun kajosta?

Kurpitsan siemenet polttelee siihen malliin, että pakko kai ne on viikonloppuna osa multiin laittaa kun on vapaa viikonloppukin tiedossa, kunhan nyt kotiudun tältä illalta.

Vesimeloonin siemeniä olen koittanut ja katsella, mutta ei ole tullut vastaan. Siis ihan jonkun tavismeloonin. No, ehkä sitten ensi vuonna. Jos nyt keskittyisi tuohon jättikurppaan (tai siis muutamaan semmoiseen) tänä vuonna. Muuten saa mies hankkia useampia niitä tuhannen litran säiliöitä juottamaan mun kasvustoja.  ;o)

Minä teen pidätysharjoituksia edelleen kurpitsaisen siemenien suhteen. Toukokuun puolivälissä suoraan avomaalle on sopiva kohta, veikkaan ma.

Heippa! Minusta tuli eilen moninkertainen isukki ja kätilön vaativia tehtäviäkin tuli suoritettua kun lapsukaiset päättivät joukolla syntyä. Nyt pikku vintiöt ulkoilevat parvekkeella puolivarjossa. Jaa, mitkäkö on pienokaisten nimet, meillä kirmaavat Ranskalaiset Duchezeau:n kaksoset ja Ameriikan ihmemailta ovat serkukset Andrews ja Bowles. Viimeisimpänä mutta ei suinkaan vähäisempänä parvekkeella nauttii kauniista kesäpäivästä hieman ujohko Jane Doe, avioliiton ulkopuolella on hän syntynyt mutta luonnetta löytyy;)

Hiphei, sain tamarillolta kunnon arsenaalin upeita siemeniä, jotka laitan kasvamaan vapun tienoilla, VAVISKAA koko suomen kansa :D

Tämä odotusaika onkin kaikkein vaikeinta kurpitsan kasvatuksessa. Hoivaamisvietti valloillaan ja keskoskaappi eli kasvihuone puuttuu. Pidätellään.apea

Minullakin olisi tarkoitus osallistua suureen kurpitsasotaan,edellyttäen,että en saa kurpitsasta päin pläsiä.

Avattu viimeinen kurpitsamarmelaadi purnukka ja kuorossa tuli jotta kylvä nyt sitten kurpitsaa taas marmelaadia varten.
Pisti mietityttään tätä lukiessa, mihin oikeen joudutte kaiken sen kurpitsamateriaalin kanssa? jospa jätän itse kylvämättä ja odottelen teidän sadonkorjuuta.*wirn*

Ystävät ja kylänmiehet ovat sitten apuna sadonkorjuu vaiheessa.

Melko röyhkeäksi on touhu mennyt, Pikkukurpitsakin käytti viekkautta ja naisellista viehätysvoimaansa häikäilemättömästi hyväkseen käydessään mun pusseilla;)

Mä takuulla ja aivan varmasti tulen vaatimaan tapaamisoikeutta ja vähintäänkin isyyden tunnustamista viimeistään syyskuun punnitustilaisudessa. Riittää jo ainainen miesten sortaminen, joku vielä saa Parlamentissä ottaa asiakseen tämän järkyttävän epäkohdan korjaamisen.

Hauskaa Päästäistä!

Ovatpa he södejä:)

OOH , MITKÄ SIRKKALEHDET:

Ja minäkin juurruin koneen ääreen;) Vasemmalta oikealle Jane Doe, Duchezeau, Andrews ja Duchezeau:n rääväsuusisar. Mittatikkuna toimii 8 viikkoinen jyväbroileri, ei tarvi pellettejä heitellä ruukun pohjalle. Ruukkujen halkaisija ainakin metrin, tai no puoli, okei perkule, viisteist senttii.

Mää tilasin jo punnitusta varten Kekkosen kalavaaán;)

Dementiaa ilmassa, Veronica haikaili sen keskoskaapin perään, miehän tekaisin sen nokkelasti kuten yläkuvasta ilmi tullee, kopioiminen ehdottomasti kielletty, patenttia pukkaa. Vanhat peitot myydään huomenna huonoimman tarjouksen jättäneelle.

suuri kurpitsa on kylvetty viimevuotisen suuri kurpitsasota ohjeen mukaan. Siperialaisen lalkuperäis lajikkeen ehdoton kasvuedellytys on kylmäkäsittely. Tässä 1.4. suoritetussa kairauksessa siemen saadaan juuri oikeaan kylvösyvyyteen. Pääsiäisen alla satanut uusi lumikerros ja -9 asteen pakkanen takaavat varman voiton

!