Paskakeijua täälläkin kaivattais!
Kanat uskoo keijuun, BUAHAHAAAAA
Mitä, onko Kaarinalla suhteita maailman niihin jättikurpitsan kasvattajiin vai? :o0
Olisin ihan otettu, jos tulisi 10 - 20-kiloinenkin näin alkuun!! En ole ikinä oikeaa kurpitsaa kasvattanut.
Mää oon naimisissa paskakeijun kanssa Vai oliko se paskakeijo
Sairasta huumoria?
Kaarinahan tuntee kaikki maailman jättikurpitsoiden/vihannesten kasvattajat. Poijaat auliisti tyhjentää pussit ja sillä täälläkin jo kasvatellaan jotain muuta kuin noita 50 kiloisia pikkupallukoita.
Kovaa soditaan, sapelit kalisee, jo tässä hampaatkin kalisee heikommilla! Pitäisköhän tässä oikeesti alkaa valmistautua ja näin rivitaloasukkaana myös tilata se paskakasa myös: siis naapurin tontin nurkalle tuli läjä.
NO EN tiätty mee tekee tollasta! Tilaankin sen sinne kaupungin kasvimaapalstalleni siis naapurin tontin nurkalle tulis läjä ja siellähän on omakotitalot ihan vieressä. Voi elämän kevättä siellä!! ja niitä mahtavia pallukoita!
Oijoi, paskakeiju lupas mullekkin, mennään itse hakemaan peräkärryllä sitä ihanaa tavaraa, jossa sitten kasvatan minäkin se SUUREN ja isoimman kurpitsani.
Heehheheee.. Kaarina tuntee ketä tuntee, mutta ainoastaan koska Tamsku kukkonen on auliisti jakanut tietolaaristaan ja tyhjentänyt pusseistaan, aina ja yhä uudestaan ja uudestaan.. ei taitais monikaan meistä täällä kasvatella yhden yhtäkään ihka aitoa AaGeetä ilman meidän omaa kukkosta Samoilla pusseilla me kukkosen kanssa käydää ja välillä ristin rastiin toistemme pusseillakin, rippuen kumman roikkuu enemmän, pysyy siten pussit tasapainossa Samalla menee sit kaikki muutkin siemenet sikin sokin, jättihulluja kun ollaan kaikki tyyni
Isoin kiitos koko showsta kuuluu Tamskulle, ei vaan aina sotiessa muista kiittää kun ei kaikessa siinä sapelien heiluttelussa jaksa huutaa että kuuluis tarpeeks lujaa
Että jos multa pyytää siemeniä ne voi olla Tamskun pusseista ja päinvastoin, samaa lajia ne meillä kaikilla on ja toisinaan jopa samasta pussista, huhhahhei! Olinkohan muuten jopa yhden pystyssä.....
Kaarina on tehny niin ison siemenurakan, että mä voisin alkaa sen yksityispaskakeijuksi kun vaan ei olisi tuo välimatka niin pitkä. Meillä kun riittäisi noita pollen munkkeja muillekkin. Niitä kun laittaa kunnon kerroksen mullan alle, niin saa kurpat kunnon löylyt jo aikaisin keväällä, eikä pääse yöpakkaset sen valtaisan lämpöhöyryn läpi. Saa siis tulla hakemaan jos joku haluaan! Maksaakaan ei tarvii, kunhan ite täyttää kärrynsä tai säkkinsä. Mä voin osallistua huutelemalla hopihopia vieressä niin pysyy hyvässä lapiointivireessä.
Yksityispaksakeijuja ja puutarhakeijuja Voihan elämä... onneks kohta päästään kasvattelemaan. Käsi ylös, monellako jo mullasta nousee vihreetä??? Hitsi, pitäisköhän munkin vaikka just eilen sanoin etten tänä vuonna mitään alottele ennen h-hetkeä.... Heeh
Minun tulevien kurppien onneksi naapuritallilla on siirrytty hevosten kuivikkeina käyttämään turvetta. Kurppa kiittää kun saa hepoturvetta allensa… Taidan tänään kylvää, vaikka ei taida ollakkaan tolkkua aloittaa.
No joo, ei niitä oikeita kisataimia nyt viel aloteta, mut jos on kamalasti ylimääräsiä ni ehkä yhen vois.. hmm.. pitäisköhän...
Eiköhän vaan ole jo monella kurpat aluillaan? Laitan yhden tänään, muut myöhemmin!
Kaarina ja Tipilintu, se on siis nyt helmikuu menossa…sillä vaan mainitsin että jos vahingossa almanakasta sivut on seonneet siellä teillä
Ei näy vielä mittään, pitääpä kokeilla tuota viilaamista ja höyläämistä. Vahdin tiukasti ettei paperi kuivu. Näitä idättämisiähän on hyvä harjoitella että sitten osaan aloittaa juuri oikealla hetkellä
sen OIKEAN kasvattamisen. Tuttavallani on hevosia - täytyypä kohta pirrauttaa hänelle.
Pistäkää nyt sitten ylös ne idätyspäivät. Yhtään tämän kauden TOP10:iin yltävää kurpitsaa ei nimittäin ole alotettu ennen huhtikuun ekaa päivää. Voidaan palata tähän sitten loppuvuodesta ja katsoa miten mun ennustus onnistui
Mieletön viilauksen ja liotuksen ääni kantautuu tänne asti kun koko porukka yrittää nyt todistaa mun villin arvauksen vääräksi. kylväkää,kylväkää.....
No ei nyt tietty NIITÄ siemeniä.. mut noita ylimääräsiä, tähän aikaan vuodesta on niin kiva jos olkkarissa kasvaa ämpärissä heleän vihreä kurpan taimi Purkissa max 2 viikkoa ennen peltoon iskemistä..... Joooojooo, tai sit vähän enemmän. Comsiicomsaa, toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä, toiset molemmista.... ja kaikilla on silti hyvä mieli Nyt oli kyl niiin kaukaa haettu aforismi.. mutta ei se mitään.
Eikun viilaamaan. Linssiin
"Comsiicomsaa, toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä" ...ja viisaat luottavat isoäitiin. noin se menee:-)
nim.merk *isoäidin ikäinen, joka kylvää edelleenkin vappuna*
Mikään ei niin kateellinen ja kavala ku kalamies! Vai kurppakilpa? En kai mää sit laita kurppaa jätesäkkiin olkkarin nurkkaan kasvamaan, huoh. Voinhan mä vaikka koulia neljänen kerran paprikat ajan kuluks..