Suuri Kurpitsasota 2009, Suljettu

Täytyy alkaa hamstrata jo nyt kuivattuja aprikooseja, ettei sit kerralla osta lähikauppoja tyhjiksi sen mun jättiläisen soseen sekaan.

Mut varo, ettei aprikoosit mee sitä ennen vanhaks! Tai sitten syöt ne!!

ei kuivatut vanhene.

Mies osti miulle nimpparilahjaksi maaperän ravinnemittauspakkauksen (josta olin tosi hämmästynyt, vanha koira oppii) sanoi, ettei ainakaan siitä jää kiinni tänä vuonna kurpan kasvatus:D

No nythän Kurppaa onnisti!

Alkaa olla asiallinen varustus!

Täällä selkeästi positiivinen asenne sadon tulemiseen, kun jo reseptiä mietitään =)

Eiku veneitä. Kurpitsaveneitä. Enkä tarkota mitään reseptiä. Viime vuonna oli kova huutelu mut ei mitään äksöniä silmän isku

Papula: "Vai kuoharit nautitaankin iteoho"

Ennen oli joka kylässä ammattimies, joka napsi palleja pois pässeiltä ja sioilta, joskus hevoseltakin. Seitsemässä veljeksessäkin mainitaan tämän tärkeän ammatin taitaja.
Kun kuohari tulee taloon, sen voi siis nauttia itsekin, näemmä.

Kaarina, ensi kesänä... tai siis syksynä kokeillaan kyllä kurpitsamelontaa ja tämä on sitten lupaus, eikä mitään sanahelinääpomppivaa nauruaohopomppivaa naurua

Täältä löytyy muuten naispuolinen kuohari, joten varoitus kaikille miespuolisille kurpankasvattajille... kannattaa jutella ihan mukavia mulle...tai...pomppivaa naurua

Anttipa, eikös ainakin Lapissa "pallinpurijoina" parhaat ollu naisiasilmän isku

Pikamuoks esikastelun yhteydessä:

Pikkukurpitsa, käyttäkö perinteistä tyyliä eli hampaitapomppivaa naurua

Kyllä kirurginveitsi on niin mukavan terävä... kjäh, kjäh...valvontaavalvontaa

Multa saa lisää kirurginveitsiä jos terä tylsyy, Pikkukurpitsasilmän isku Ja sitten me ihemetellään miks kukot tällä tunkiolla on niin vähissä.... no vähemmästäkin pomppivaa naurua

Tulis nyt jo se kevät.

Miekin voisin verestellä vanhoja muistoja kirurginveitsellä. Onhan "niitä pallukoita" tullut poistettua pomppivaa hymyä

Kurpitsasodassa jokainen mukanaolija joutuu aina jossakin vaiheessa ainakin henkisen kuohinnan kohteeksi, joten täällä selviytyy vain kaikkein sitkeimmät ja parhaatsilmän isku

JEE, me ollaankin oikeaa valiojoukkoa, täällä hurtti huumori kukoistaapomppivaa nauruasydänpomppivaa naurua

Se henkinen kuohinta tapahtui just mulle...Viljavuuspalveluun lähettämäni maanäytteen tulokset saapuivatvihaTai hyvä että tuli mutta niin köyhä maa ku olla ja osaa. Ihme ettei noin alhaisessa PH:ssa ole jo saappaiden pohjatkin liuenneet.

Hähää, nyt tiedän miten toi parannetaan...ennätyksiä pukkaa syssylläkieli ulkoa

Jäätynyttä valumavesiä on hyvä tutkiasilmän isku

Pikkukurpitsa, nyt kyllä vähän narrasit. Ei varmaan jokaista tässä sodassa henkisesti kuohita. Ei mua ainakaan, koska mä voitan.pomppivaa naurua

Voi jestas, puutarhakeiju tai vastaava varjelkoon mua tältä hulluudelta naurua Hauska teidän sotimista on lueskella hymyä

Kannattaa kokeilla. Harvinaisen mukava hulluudenmuoto!