Aami onkin kova jätkä tänä vuonna, eihän ees jättitomaatteja kasvateta tollasissa idätyspurkeissa.
Yo, oisko porukalla kiinnostusta lähteä hakemaan sitä Wihreän kurpitsan Suomen enkkaa???
Viime vuoden sodan lopulla avasin aiheen, voidaan vetää se skaba niin että kaikki Wihreät kelpaa mukaan,ei pelkästään se 661* Rivington siemen mille sen taiston alotin.
Jos intoa tolle puolelle on niin wihreän siemenet järjestyy kyllä kaikille halukkaille.
Palkinto?Jos eli kun mennään yli tuon voimassaolevan SE-wihreän eli 78 kiloa niin suurimman kasvattajalle 100€ lahjakortti valitsemaan puutarha-alan tai muuhun liikkeeseen........Jos tän vuoden voittaja jää alle voimassaolevan enkan niin sitten 50€ kipukorvaus voittajalle.
Huutaa hep jos lähtee mukaan, mä pistän siemenet tähän taistoon niille joilla ei noita Wihreiden jättien siemeniä vielä ole.
Paranormal activity...No mikäs siinä jos henkimaailmasta apua. keinot monet sallittuja. Teleporttaako kuvan kaunistus siemenetkin sulle?
Mummi,Sera1, siemenet Talinnassa vai taskussa?
Täähän lähtee näillä panoksilla mukavasti käyntiin, itsekukin saa halutessaan lyödä pottiin päälle jos mieli tekee mitä haluaa, ei tietenkään välttämätöntä.
HEP! Ja mitähän hittoa minäkin täällä hepitän, kun päätin ettei enää kurppia mulle. Niistä mitään tullut viime kesänäkään, paitti tietty Rudolf the Rupikurppa, suurin ja kaunein!
Voittosiemenet ovat varmaan siellä henkimaailmassa. Varastoistani ei muistaakseni löydy vihreitä kurppia.
Tämähän alkoi kiinnostaa kovasti. Mikäs vihreiden idätyksessä on vaikeaa? Nyt täytyy opiskella aihetta. Vaikeat idätettävät otetaan aina haasteen kannalta
Kävipä meikäläisellä mäihä. Olin juuri tänään paikallisessa Plantagenissa ostamassa kurpansiemeniä, koska olin vahingossa tilannut Exotic Gardenista kahdet (erit) samettiruusut ja vain yhdet kurpitsat, spagettikurpitasan siemenet. Nyt sitten tarvittiin niitä oikeita kurppia. Pyörittelin minäkin noita vihreän kurpan siemeniä, mutta päädyin sitten sellaisiin oransseihin. Näin aloittelijan on paree olla ottamatta liikaa riskejä näin alkuunsa, etei ala masentamaan.
Kurpitsa, Mä yritän kovasti mutta toistaseks tuo paineiden ottaminen vielä himpun verran vaikeaa kun en tiedä kasvatanko tänä vuonna. Tomaatteja toki mutta kurpista ja wihreistä ei vielä varmuutta.
Jos nyt matkaan lähden niin ehkä kuitenkin eniten paineita noista Plantagenin siemenistä
paranormaaleista apureista tuskin on apuja , täytyy kai tunnustaa ja tämä eri toten kotkan ruusulle että isulikin on ja vettä jo kaikissa polvissa , muistathan että poikani oli sm:ssä vihreissä kurpissa neljäs viimevuonna. kuvassa oik. 23 kg ja vas.28 kg jolla olisi vaikka voitettu puotsinpyhtään marttojen suurinkurpitsakisa, tämä kuva vuodelta - 72 . kurppa hullut polvi polvelta hullumpia.
Tässä omaa kurpitsasatoa v 1962. Kipattiin kokonaisena kompostin päälle, josta naapurin isäntä näki ja vei Helsingin torille. Toi vielä rahaakin meille. Sen jälkeen sanonta kuuluikin että mitä me laitamme kompostiin helsingin hienot rouvat ostavat kalliillal