Suuri Kurpitsasota 2010, Suljettu

kiitos !

Hep vihreälle, ehkä vielä yks kurppa mahtuu pihaan. Kyllä mulla iti vihreät paremmin viime vuonna kun jätit, tosin vihreä eivät kerinneet kasvaa 5kg isommiksi kun tuli jo pakkaset. Johtuu varmaan siitä, että hätäpäissäni laitoin vihreät itämään toooosi myöhään, kun ne jätit ei meinanneet onnistua ollenkaan.

Heipsan kaikille kurpattajille

Meitin miehet on jaossa eli Jormaa (pitkäkurppa) ja Ristoa (jättikurppa) saatavilla. Myös jonkin verran jättikesää. Laittakaa yveehen tietoja niin lähettelen tulemaan.

Ps. meän kasvari on ehjä silmän isku

Täällähän uhotaan täysillä! Ja mä kun ajattelin kasvattaa sen oranssin ja kauneimman.. mutta hephep, ainahan sitä jossain purkissa voi lisäks yhden 100+ kilosen wihreänkin kasvatella... mukana ollaan! kieli ulkoa

Kaarina. Minä olen varannut sen oranssin ja kauneimman voiton. Minulla ei ole mahdollisuuksia jättejä kuljettaa.Voidaan kylläkin kasvattaa yhtä kauniit ja jakaa voittosija.

Tämähän menee ihan putkeen Mummin ja Kaarinan kanssa. Ajattelin voittaa Wihreät, jätin ja avomaasarjan.

Täällä tutukin jo jännittää puolesta... yks oli nähnyt unta kuinka joku vieras oli mennyt kasvariin ja pistänyt insuliinia jätteihin puhetta

Kiitos Kaarina paketista

Minä kasvatan sen rumimman ja rupisimman rupikurpan. Ja siitä kasvaa niin suuri että saatte laittaa toiset osallistujat yhteen ja voitan silti.

Pikkukurpitsako se taas sen pisimmän Jorman sitten ajatteli kasvatella?? kieli ulkoapomppivaa naurua

Hyvä jotta siemenet tuli perille kaikille joille pitikin tulla. Sitten ei muuta kun uusia enkkoja tekemään, ei pitäis vika ainakaan siemenissä olla silmän isku

Minä kasvatan kesällä ainakin kolmemetrisen jorman.

Wihreän ennätys varattu myös tänne. Kasvattelen siinä sivussa ihan harrastuksen vuoksi muutaman 300 kiloisen perinteisen jätin myös.

Yhden salaisen aseen voin jopa paljastaa etukäteen. Yksi kanalallinen kananpeetä antaa hyvin kurpan varpaille potkua. pomppivaa hymyä

Kaarina, no ilman muutapomppivaa naurua

Tän vuoden palkinnot näköjään jaettu jo joka sarjassa ni mitäpä sitä turhaan sitten osallistumaan.

Onnittelut voittajille.

Ei voi kun kateellisena taas ihmetellä…

Hell yes, melke unohdin. Pikkubroidi on haastettu kisaan ja jos tuo nyt saa palstan kaupungilta niin tän sarjan voitto menee ainakin omaan sukuun;) Eli Wihreällä veetään tää kisa. Kattoo sitten syssymmällä kumpi ilveksistä on Wihreämpi kuin kurppansa.

Tuollanen bongattiin viikko takaperin Düsseldorfin torilla,melkosen herkulliselta vaikuttaisi.

Kiitos onnitteluista. Missä palkinnot viipyy?

Aikaisimpana vuosina nämä alkuvuoden uhoajat on kyllä jääneet kauaksi kärjestä ja niin taitaa käydä tänäkin vuonna;)

Ahaa! Koskas alkuvuosi loppuu? Kerron vasta sitten ne muut sarjat jotka aion voittaa.naurua

Onks täällä joskus joku jotai muka uhonnu,en kyllä usko enkä yliviivaa tollasia humpuukeja.

tässä uhoa koko vuodeksi ja teille kaikille , käytettäviksi !

KURPITSA PELLON TURVAJOUKKOMME ala Tarkkisten airsoft team.

Jopa sota kovenee:D

Kovat on panokset.

Onkos kaikilla aseenkantolupa?

Mihinkäs kaasunaamareita tarvitaankaan?

Onko kurpitsalla väärin paikattu huulihalkio, vai miksi sen suu on kaksiosainen? Eikun onko siinä kurpan etuhampaat...