Tarkkinen varmaan käyttää lietelantaa kurppien lannoitukseen, siinä kyllä tarvitaan kaasunaamarit kun se haisee kilometrien päähän. Mutta miksi sitten aseet, eihän kukaan tule ainakaan vapaaehtoisesti lähimaillekaan.
Mie en löydä mistään Jorman oikeaa virallista nimeä.
Minä voitan mustien kurppien sarjan heti kun tulee ensimmäinen halla.
Voi kulta pieni, sä asut liian pohjosessa. Ekat hallat on aina Porvoossa, ollut jo kolmena viime vuonna. Meillä on katsos tuo kylmä meri vieressä.
Tarkkisen joukkue on ennen kesää jo ampunut omansa. Takarivissä ensimmäinen ja neljäs osoittaa aseeeellaan eturivin miehiä!!!
Kun lapsena tuollaisilla aidoilla asella leikittiin, äiti aina sanoi, ettei ihmistä kohti saa olla pyssyn piippu missään tilanteessa.Missä nykyisten miesten asekasvatus???
Huima Jorma linkin takana!
Koulukiusattujen tuki vastaa.
Aseenkantolupa: ei sillä voi ampua, aseet ovat aitojen tarkkoja replikoita ,ja ampuvat ilmanpaineella muovikuulia , kutsutaan airsoft aseiksi eli leikki pyssy ei tarvitse lupia
Naamarit : jos ootte hyplännyt kurpitsan lehtiä tai katkoneet turhia kukkia pois kasvustoista ja senjälkeen haistaneet käsiänne niin nehän haisevat ihan oksennukselle .
Ja toinen syy, en halua lapsemme kuvia nettiin pervetikoiden pelossa. poikani kai esiintyi naamarissa jo viime vuonna, esitellen kurpitsoitamme teille puutarha netissä tamarillon kuvissa.
Suuhalkio: halloween kurpitsammallamme oli kyllä suukku auki alun perin mutta pakkasella suukku jääty auki , tuli suoja jakso niin suukku loksahti kiinni onneksi hampaat otti vastaan muutenhan kaveri olisi varmaan kaatunut naamalleen . kuvassa kaveri päälaki valkoiseksi jäätyneenä
Lietelanta: käytin kevällä kyllä kasvimaa peruslannoitetta joka sisältää liha ja luujauhoa , koiraamme kiinnosti purkista tuleva haju kyllä jotenkin ja kerran ajoin yhden rottiksen (koirarotu) pois kasvimaaltamme joka söi multaa kovalla halulla
No oli kyllä äijillä tolokun jorma
Tamarillo, jos sääennusteessa vihjaillaan hallanvaarasta, ei varsinaisesta hallasta, niin meillä on varmasti nurtsi jäässä. Jos teillä hönkii meri, niin meillä järvi. Varaan edelleen voiton mustissa kurpissa ja lisäksi rumimmassa kohopenkissä. Hah, mitäs nyt sanotte.
Pidä hallas. En ois ton sarjan voittoa kaivannutkaan.
Mr. T.....Jos ne kukat ja lehdet haisee oksennukselle niin sehän on vaan selvä merkki. Sulla menny edellinen ilta tosi pahasti pitkälle ja tulos puskan puolelle.
Ilmankos kasvo niin hyvin viime vuonna.
CHEERS!
P.s aika julmaa leikkiä muutes jos noin iso jorma ku näköjään vaatii kaksi raavasta miestäkin pitelemään jotta pysyy pystyssä. Emännäthän tuohon vois tottuakin että vaatii useamman apumiehen pitelemään, mutta selitä se nyt sitten sille satunnaiselle seuralaiselle.
kaalimadon jenkki versio , kaikki kaunista ja SUURTA
Kun tuota tavoiteasentaa ja uhoamista on taas joka sarjassa ja jokapuolella ni otetaan siihen nyt sitten osaa itsekin.
Eli mun tavoite tälle kaudelle on olla joutumatta melomaan.Silloin on päätavoite täyttynyt. Eipä sillä, melontahan vois olla ihan kivaakin mutta koitan sen saada vältetttyä.
Onnistuiskohan sitä kasvattamaan punaisen jätin? Jos syöttäis sille punajuurimehua tai karkkiväriä… mä kasvatan sellasen ja voitan tosi erikoisella kurpalla! Olen ristinyt sen jo punaiseksi pullukaksi (PP). Eikös sitä aina sanota että koira ja omistaja muistuttaa toisiaan, tässä tapauksessa vois kurppa ja omistaja muistuttaa toisiaan.
Joku viisas kuitenkin kommentoi tähän kohta, että punainen kurppa on ihan oikeesti olemassa…
Kannattaa risteyttää kurpitsa ja retiisi:D
No onhan Jormassa kokoa ja näköä. Jos tuosta puolet saisi kasvatettua niin voisi olla jonossa katselijoita pihalla. Heh-Heh…
Täällähän mellastetaan jo urakalla.
Mä ilmottaudun vihreitten sarjaan…
Tänään Tyräkki kysyi olenko kuullut, että heidän lähellä kasvatettiin viime vuonna suuri kurpitsa. Oli yllättyneen tuntuinen , että Aami on Penttiläisiä:)
Pentti, tuo kaiken hyvän ja pahan alku ja juuri.......
joo, mäki sain eilen sitte selville kuka Tyräkki on!
Kyllä mä koitan muitaki ku vihreitä jättejä kasvattaa, mutta katellaan sitte mitä onnistuu ja mitä ei ja millon se kevät nyt ees tulloo että alkuun pääsis…
Kaarina, noinhan se just on! Jos en ois tänne eksyny ja kurpitsasotaa löytäny ni autuaasti ois menny koko hullutus ohi. Tamarillo sitte vielä “siementämään” ni johan läks mopo käsistä samantien!