Suuri Kurpitsasota 2010, Suljettu

pikkukurpitsa, vaihdan selainta, tällä ff 3.6:lla en voi yksäriä laittaa. No kokeilen josko jo toimisi, mutta jos ei, viim. huomenna (eikun siis aamummalla) tulee osoite.

Muoks. antaneeko jo ainakin muokata!! Jee

Yksärin kenttä ei ota vastaan tekstiä, mutta laitoin sulle pikku-k. viestin, jossa aihekenttään kirjoitin osoitteen. Tuliko perille?? Jos ei, ni vaihdan huomenna selainta.

Eltsu, kyllä tuli perille!

No hyvä :slight_smile:

Laitanko sulle vaihtarina postimerkkejä tai oliskohan mulla jotain haluamiasi siemeniä?

Eltsu, laitan siemenet tulemaan… kirjeestä löydät sitten pienen vastalahjatoivomuksen…

Oukei

En ole vielä isännälle puhunut aiheesta mitään, pitää odottaa otollista hetkeä

Kävinpä Tamarillon pusseilla miekin, nyt on jättiläistä tulossa.

Yksi jormakin lähtee kasvatukseen, vaikken mitenkään tiedä mihin mahtuu.

Sellasta jättiä onkin tulossa että joutuu synnytyskanavat koville,Tamskun siemenet potkii. Raukea ja tyhjä olo

Peli kovenee, pirut ja perkeleet pelissä.
Panokset nousee, korotettu 5:llä siemen pussilla.
Kukahan tulee loppupeleissä sitten voittamaan.
Tamarillon siemenpankilla on kysyntää.
Kuka pelaa velaksi, peli kovenee. Sano Mummi lumessa!
Seireenit ja saatanat samassa pelipöydässä. 

Copyright Eemil Y.

Hehee, minä olen varmaankin tuo pikkukurppa tuon jakkaran päällä ja mulle ei ole edes jaettu kortteja… mitäs peliä tämä oikein on?
Hahaa, mulla onkin salainen ässä takataskussa, buahahaaa

Jee, jormat tulivat tänään :slight_smile: KIITOS pikkukurpitsa! Täältä lähtee vastakirje tällä viikolla.

Uskaltauduin jo isännälle vähän kertomaan aikeestani, muttei hän vielä juuri kommentoinut, muttei myöskään ole vielä jorman kuvia nähnyt… kerroin vain, että on pitkä kurpitsa :wink:

Pitäisiköhän laittaa jorma kasvamaan portin kaareen:)

Kurpitsa, saattaisivat arimmat vieraat loppukesällä pelästyä :wink:

Toisaalta, voisi tulla paljon enemmän porukkaa käymään, ihan uteliaisuuttaan katsomaan ja kyselemään!

Ja nuoriso tuskin pääsisi ohi ilman niiden pahoinpitelyä. Monena vuonna siinä on ollut koristekurpitsaa ja se on kyylä ollut ihan kivan näköistä.

Tamskun siemenet saapuivat . Arvoitus miulle on ne erilaiset ruskeat siemenet. Ovatko rupikurppaa tai jotain öljykurppaa 

Ollos hyvätys! Pitkulaisia ja pienet sarvet?Jos ni ne ois jormakkeita sitten. *<tuon jos näät niin sitten wihreitä jättejä.Ei muista enää mitä pistin…laita privaa vaikka jos siellä jotain oudokkeita.

Hey, maaliskuu…Kohta kohta…Paitsi että jättipalsternakka on jo itämässäOudommaksi menee vuosi vuodelta…

Taidan loppuviikolla laittaa jätin multiin. Aikuisten oikeesti:D

Kurpitsa, nyt jo??

Viime ja toissavuonnakin kylvin maaliskuussa, paria viikkoa myöhemmin. SUURI kurpitsa vaatii kyllä enemmin aikaa kasvaakseen oikein suuureksi:D

Eipä tuo nimen puute haittaa, tiedä vaikka oikea lohikäärme tai booa niistä kasvaisi  .