Kaakon kanoille ja kukoille on suunnitteilla tapaaminen kesäkuussa täällä mun uudessa kodissa, Kausalassa Iitissä. Puutarhaa mulla ei vieläkään ole, mutta tilaa tapaamiselle kyllä. Tosi ihanaa olis taas nähdä kaikkia ! Nopsis ja Puu-ukko on nyt poissa joukosta mutta mukana ajatuksissa ja sydämissä !
Vaihdellaan taimia tai vaan tavataan, joko/tai ja kumpikin käy miten kukin itse haluaa. Eikä tartte olla kaakkolainen kotkottaja, kaikki penttiläiset ovat tervetulleita
Ajankohtavaihtoehdot joko sunnuntai 11.6. tai sunnuntai 18.6.-23
Jos on mielenkiintoa tulla mukaan niin tänne vaan sit ilmoittautumiset/päivätoiveet ja tietty taimitoiveet ja omat tarjolla olevat vaihtarit. Aikalailla lähialueella on suht. uusiakin penttiläisiä, tulkaa mukaan niin tutustutaan livenä
Minulle sopii kumpa vaan sunnuntai jos vaan sen kyydin saan.
Jos pidemmältä jotkut on tulossa ja haluaa samaan reissuun yhdistää Kotkan puistoja, niin minun luo mahtuu jokunen yöpymään.
Molemmat päivät sopii.
Tosi hienoa nähdä Pentti kamuja.
Tulisin jos olis lähempänä.
Mie haluan tulla kyllä mukaan =). Molemmat päivät sopii alustavasti.
Mulla on hautajaisiin meno keskiviikkona 7.6. joten ehkä mukavammalta tuntuis tapaaminen sunnuntai 18.6.-23.
Katellaan vielä vähän aikaa ennenkuin lyödään päivä lukkoon.
Joko kouvolalaiset Kevätlinnunherne ja Echinacea on hoksanneet tän ?
Lapinjärveltäkään ei oo pitkä matka, Asarina mites olis ?
Ja suhteellisen lähellähän se Porvookin on ja siellä Henni ?
No muistinpas vanhan tunnukseni ja salasanan - kun olivat tarpeeksi lyhyet :D.
Ihan kiva olis tavata, vaikka mun puutarhainnostus on aika lailla sammunut. Kunhan jotain saan pidettyä hengissä pihassani. Olen lomalla kesäkuun, joten ajankohta sopii. Kurppa mahtuu kyytiin.
Kiitos kutsusta Nuu! Mä jätän nyt kuitenkin väliin, koska meillä on pihaprojektia nyt niin paljon. Tämä kesä tulee olemaan tosi täynnä sitä hommaa ja kaikki mahdollinen aika käytetään siihen.
Kitikat, elämässä vaan on muutakin, ja niinhän se on monen muunkin asian kanssa, että kiinnostus syttyy ja sammuu. No on mulla nyt vielä tomskua ja kurkkua kasvarissa, ja koitan pitää olemassa olevat istutukset kunnossa, mutta mitään uutta ei mahdu. Ellei sitten jollakin ole antaa Puu-ukon antaman ja toissakesänä kuolleen luumupuun tilalle uutta.
Minullekin sopii kumpi tahansa päivä.
Lyödään lukkoon päiväksi sunnuntai 11.6.2023. Muutin sen otsikkoon myös .
Onko kellään mitään havaintoa Davidista?
RitvaL, onko sulla sitä Green fingers-vuokkoa niin paljon että vois palasen irrottaa ?
Mä sain Nopsikselta viime vuonna kertovalkovuokkoa pikkusen mut se vihreellä keskustalla oleva kaunotar jäi ottamatta.
En oo ihan yhtä vainaa vielä, ku Puu-ukko
Aamukierroksella huomasin, että taas on noussut useampia pensaskärhön siementaimia. Tahtooko joku?
Kiinnostaa, mutta en pääse paikalle, kannattaako niitä postissa lähettää? Missä sijaitset?
Aurinko/puolivarjo. Mulla hiekkapohjainen maa, ei näytä kärsivän kuivuudesta. Tarvii kunnon tuen, tässä liian matala.
Vaalimaa. En mielelläni postittele. Hakea saa.
Vaalimaa on vähän liian kaukana! Mutta ehkä sitten ensi vuoden taimivaihtoon…
Mulla on sitä omaa silmäterääni, Siperianampiaisyrttiä minkä oon siirtänyt mummonmökin pihalta itelleni. Se on ollut siellä jo ennen mua eli luulen että varmaan ainakin 80 vuotta ellei paljon kauemminkin. Vois jo kutsua perinneperennaksi
Oon siitä mielelläni jakanut halukkaille ihan jo siksi että kanta säilyisi.
Voi kyl olla että kaikki kaakkolaiset joita se kiinnostaa on jo sitä saaneetkin
Haluaisiko joku keltaista, kerrottua narsissia?